Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
19-05-2022, 03:53:38
682415 Сообщений в 14661 Тем от 19748 Пользователей
Последний пользователь: MauriceHoola
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Бортовой журнал  |  Zafirka-1999 0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему. « предыдущая тема следующая тема »
Страниц: ««« 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14]
Автор Тема: Zafirka-1999  (Прочитано 23981 раз)
VG


Карма: +0/-0
Сообщений: 101


Пол: Мужской
Из: Ukraine , Славута

Регистрация: 12.06.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #195 : 22-11-2021, 09:09:05 »

Не моя. Якщо двиг 82 сильний там ЕГР вакуумний, складного нічого немає, якщо 101 сила (інтеркулер), там електро ЕГР. 4тис. це десь така їх ціна залежно від стану. Там подивитися по стану лонжеронів під передніми сидінням, якщо вже з додатковими отворами  Смеяться то мабуть вже машина 'трохи' поюзана. Добре гниють арки задні, пороги. Ну і спрацювання подушок подивитися.
Записан
Karalex Автор темы


Карма: +28/-0
Сообщений: 2542

Дешка 82 1,2 хетч карб газ, Zafira 99 1,6 16v LPG

Пол: Мужской
Возраст: 57
Из: Ukraine , Рівне

Регистрация: 21.12.2009


Активность за 30 дней
6%
Offline Offline

444925555
« Ответ #196 : 10-12-2021, 16:01:43 »

Чергова запчастина для машинки.  шептать
Вчора вранці на перехресті педалька муфти стала легенько ходити. Рідина не уходить. От придбав, буду встановлювати.
217820


* 1639144968482..jpg (2840.45 Кб, 1200x900 - просмотрено 36 раз.)
Записан


60-2 MaYa статика, пропан, STAG50, лямбда контроль.
тел О67-З84-7ОЗ4
Karalex Автор темы


Карма: +28/-0
Сообщений: 2542

Дешка 82 1,2 хетч карб газ, Zafira 99 1,6 16v LPG

Пол: Мужской
Возраст: 57
Из: Ukraine , Рівне

Регистрация: 21.12.2009


Активность за 30 дней
6%
Offline Offline

444925555
« Ответ #197 : 24-12-2021, 19:42:23 »

Тоді оказалось - не головний циліндр муфти, а сам вижимний. Знімав мотора - це мені привичніше, чим відкручувати підрамник, вивішувати мотора, знімати коробку. Після обіду відкрутив і припідняв мотор, поміняв вижимнийі прикрутив мотор. На наступний день всю обвіску, та й поїхав. Але коли це все робив - побачив причину стуків в підвісці - обидві шарові і передній сайлент лівого писана. В мене був ричаг старий з нормальними сайлентами. Так що поміняв тільки дві шарові. В гараж не заїжджав, бо купа тої солі, снігу й грязюки не хотілося туди затягувати. Робив це все перед гаражем. За 2 год справився.
218500


* IMG_20211223_080839.jpg (3986.54 Кб, 1200x900 - просмотрено 36 раз.)
Записан


60-2 MaYa статика, пропан, STAG50, лямбда контроль.
тел О67-З84-7ОЗ4
victor13


Карма: +7/-0
Сообщений: 459

Из:РУБЕЖНОЕ

Регистрация: 27.11.2015


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #198 : 25-12-2021, 19:17:29 »

Хотів теж змінити автівку але кожного разу як читаю переконуюсь шо на мій вік і моєі астри вистачіть (як що взагалі дадуть їздити з моім доходом ті свині у корита)
Записан
Karalex Автор темы


Карма: +28/-0
Сообщений: 2542

Дешка 82 1,2 хетч карб газ, Zafira 99 1,6 16v LPG

Пол: Мужской
Возраст: 57
Из: Ukraine , Рівне

Регистрация: 21.12.2009


Активность за 30 дней
6%
Offline Offline

444925555
« Ответ #199 : 25-12-2021, 21:34:36 »

Коли навесні робив мотор-дивився на вижимний. Ну не захотілось 1100 грн тоді виділить. Прийшлось через 17тис мотор знімати. Ну а шарові - 48 тис по нашим дорогам за два роки, одна ще рідна була. Як на мене, це нормально. А за комфорт треба платити. Все одно на новіші машини запчастини дорожчі.
Дві шарові по 300 грн. Побачу скільки виходять. Лемфьордер по 500 пропонували. Взяв ці. Міняється шарова - пів години і зйомника не треба, як в кадеті.
Записан


60-2 MaYa статика, пропан, STAG50, лямбда контроль.
тел О67-З84-7ОЗ4
I-GOR


Карма: +42/-0
Сообщений: 4561


Kadett D 1,3N 1980г.в. карб PDSI-35 4.с.т. 3дв

Пол: Мужской
Возраст: 46
Из: Ukraine ,

Регистрация: 21.11.2010


Активность за 30 дней
10%
Offline Offline

« Ответ #200 : 26-12-2021, 17:50:03 »

Коли навесні робив мотор-дивився на вижимний. Ну не захотілось 1100 грн тоді виділить. Прийшлось через 17тис мотор знімати. Ну а шарові - 48 тис по нашим дорогам за два роки, одна ще рідна була. Як на мене, це нормально. А за комфорт треба платити. Все одно на новіші машини запчастини дорожчі.
Дві шарові по 300 грн. Побачу скільки виходять. Лемфьордер по 500 пропонували. Взяв ці. Міняється шарова - пів години і зйомника не треба, як в кадеті.
Якщо глянути на конструкцію коробки,то думаю там можна переробити на "людський" вижим з тягою і вилкою як на Авео чи Ланосі з зовнішнім робочим циліндриком.


* 1538176464000_default.jpg (160.86 Кб, 800x600 - просмотрено 71 раз.)
Записан

Karalex Автор темы


Карма: +28/-0
Сообщений: 2542

Дешка 82 1,2 хетч карб газ, Zafira 99 1,6 16v LPG

Пол: Мужской
Возраст: 57
Из: Ukraine , Рівне

Регистрация: 21.12.2009


Активность за 30 дней
6%
Offline Offline

444925555
« Ответ #201 : 26-12-2021, 19:32:55 »

От як тепер розбирав, то бачив це все, та вирішив нічого не міняти. Бо щоб поміняти, то треба мати чим. Поживем, побачим, як воно буде.
Записан


60-2 MaYa статика, пропан, STAG50, лямбда контроль.
тел О67-З84-7ОЗ4
Страниц: ««« 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14]
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Бортовой журнал  |  Zafirka-1999 « предыдущая тема следующая тема »
    Перейти в: