не знаю, чи то корисна інфа, але теж задався питанням розходу і саме 5-ти літровими каністрами заміряю і експериментую, то виходить так: в мене моно, 1.6, по Львову на 5 літрах коли аккуратно - проїжджаю 65км, коли як завжди - 45 км. Більшість бензину згорає в центрі, в толкучках.
хлопці, то ви мене чи не читаєте, чи не розумієте.
я знаю про сезонний ріст росходу, я знаю про толкучки. але ви мене вибачте, скільки треба стояти в толкучках, щоб з 7-7.5 літрів піднявся до 12??? і це не люті морози.
я навіть так скажу. я в Херсоне в гололід та засипані снігом дороги стільки не палив бенза. а у нас там дороги чистять тільки тоді, коли сніг сам розтане.
далі повторюю, що мої вииіри засновані не лише на міській їзді. я вимірював росхід і на трассі.. і навіть якщо враховувати такий фактор, як температура +2, то витрати пального не можуть збільшитись на 3!!!!!л\100км.
тому я і задався питанням "звідки такий росхід?"
тут є мотористи, хай мені підкажуть наступне: я заводжу холодну машину. вона перші декілька заводів просто глохне, потім з утриманням газу вона потроху починає робити, може підтроювати трохи. і ось, хвилина (саме стільки) і вона нормально тримає оберти від 1000 до кіньця, якщо тримати ногу на педалі (це нормално, бо підсос я відключив). якщо прибрати ногу з педалі, то оберти хх падають до 600, мотор дуже трясе. так от питання: чи повинен мотор в цей час реагувати на гвинт якості при умові, що він фактично холодний?
бо в книзі регулювання рекомендують проводити на прогрітому моторі.
ще питання: чи у всіх холодний мотор без підсосу тримає +-600 обертів поки не прогріється до робочої температури?