Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
28-03-2024, 18:12:35
684090 Сообщений в 14296 Тем от 22211 Пользователей
Последний пользователь: jannickz
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Ремонт  |  Система подачи топлива  |  Підкажить по проблемі з Pierburg 1b 0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему. « предыдущая тема следующая тема »
Страниц: [1]
Автор Тема: Підкажить по проблемі з Pierburg 1b  (Прочитано 3069 раз)
vovka_berd Автор темы


Карма: +54/-13
Сообщений: 2322


Пол: Мужской
Возраст: 49
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 29.04.2008


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

81519924
« : 15-06-2022, 19:51:33 »

Вітаю одноклубників. Одразу маю зауважити що багато років бензиновою системою живлення ДВС не цікавився, та в моїх машинах бензина не було понад 10 років. Зараз у зв'язку з війною вирішив зробити. Вимив карбюратор Pierburg 1b, повністю його обслужив з застосуваням нового ремкомплекту, поставив електробензонасос низького тиску. Коротко кажучи поставив-настроїв але є незрозумілі провали при розгоні, особливо помітні при повільному розгоні. Дивиться відео: перше на бензині - друге на пропані. На газі усе працює ідеально. Запалення статіка SECU, карти УОЗ міняв-крутив - коротко - справа не в запаленні. Холості карбюратор тримає, жикльори усі міняв - справа не в них. Підсосів повітря немає, прискорювальний насос працює, розпилювач чистий. Еконостат цілий, його розпилювач чистий. Обидві системи ХХ працюють, на усі органи настройки реакція адекватна. Пускову діафрагму відновлено. Непотрібні штуцери заглушено. Поплавок та ігла в нормі, заміна нічого не змінила. Прокладка нова. Вже незнаю куди копати. Прошу обгрунтованих версій. Або підкажіть де спитати. Дякую.

* petrol.mp4 (19522.32 Кб - загружено 90 раз.)
* LPG.mp4 (7341.61 Кб - загружено 97 раз.)
Записан

первый: был - 13NB -  стал Х13YT сж14, хетч 5 ездим уже 100тык

новый, был - 13NB -  будет свсж Х13YZ сж29, VVT, DKZ-статическая раздача (в процессе), хэтч 3

оба  с СЕКУ и электронным дозированием пропана
I-GOR


Карма: +43/-0
Сообщений: 4573


Kadett D 1,3N 1980г.в. карб PDSI-35 4.с.т. 3дв

Пол: Мужской
Возраст: 48
Из: Ukraine ,

Регистрация: 21.11.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #1 : 15-06-2022, 22:43:32 »

Свічі.
Свічі прошивають на ізолятор,газ є газ а бензин все таки рідина і коли газнути вони не справляються з сумішшю.
У мене коли провали чи посмикування завжди в першу чергу міняю свічі.
Перевіряти свічі тільки під тиском.
Записан

leon
ДМИТРИЙ


Карма: +10/-0
Сообщений: 580

Седан 1.3nb-1987г.

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Лебедин

Регистрация: 18.09.2013


Активность за 30 дней
1%
Offline Offline

« Ответ #2 : 16-06-2022, 16:10:15 »

В мене наоборот.На бензине отлично работает ,
Записан
vovka_berd Автор темы


Карма: +54/-13
Сообщений: 2322


Пол: Мужской
Возраст: 49
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 29.04.2008


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

81519924
« Ответ #3 : 16-06-2022, 18:17:55 »

Свічі.
Свічі прошивають на ізолятор,газ є газ а бензин все таки рідина і коли газнути вони не справляються з сумішшю.
У мене коли провали чи посмикування завжди в першу чергу міняю свічі.
Перевіряти свічі тільки під тиском.
Перевірив вашу версію, хоча підозрював що вона хибна - зазвичай свічки дають пропуски на газі, коли на бензині ще працюють. Коротко кажучи свічки нідочого - свічки замінив на нові завідомо перевірені - нічого не змінилося. Пропусків запалення немає. Є проблеми з сумішшю саме на бензині. Є версія що сифонить електроклапан - завтра перевірю.

В мене наоборот.На бензине отлично работает ,
У таких симптомів зовсім інші причини - неправильний змішувач, неправильний УОЗ, тощо.
Записан

первый: был - 13NB -  стал Х13YT сж14, хетч 5 ездим уже 100тык

новый, был - 13NB -  будет свсж Х13YZ сж29, VVT, DKZ-статическая раздача (в процессе), хэтч 3

оба  с СЕКУ и электронным дозированием пропана
vovka_berd Автор темы


Карма: +54/-13
Сообщений: 2322


Пол: Мужской
Возраст: 49
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 29.04.2008


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

81519924
« Ответ #4 : 17-06-2022, 21:21:03 »

Доповідаю: електроклапан замінив, разом з його прокладкою - ніякого ефекту. Помітив якщо бризкати карбклінером на стик карбюратора з коллектором під приводом дросселя - трошки виростають оберти. Обидві прилягаючи площини перевірив -  не поведені, замінив обидві паранітові та текстолітову прокладки на нові - результату нема. Сидю чухаю потилицю - де там може бути підсос? Вісь дроселя не люфтить, усі штуцери заглушені...
Записан

первый: был - 13NB -  стал Х13YT сж14, хетч 5 ездим уже 100тык

новый, был - 13NB -  будет свсж Х13YZ сж29, VVT, DKZ-статическая раздача (в процессе), хэтч 3

оба  с СЕКУ и электронным дозированием пропана
Володимир


Карма: +6/-1
Сообщений: 164


Пол: Мужской
Возраст: 59
Из: Ukraine , Славянск

Регистрация: 07.01.2013


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #5 : 19-06-2022, 20:34:50 »

У єлектробензонасоса низького тиску -тиску забагато для карбюратора. Перевірте обратку .прочистіть перехвд з подачі в обратку.
Записан
vovka_berd Автор темы


Карма: +54/-13
Сообщений: 2322


Пол: Мужской
Возраст: 49
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 29.04.2008


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

81519924
« Ответ #6 : 19-06-2022, 23:37:51 »

У єлектробензонасоса низького тиску -тиску забагато для карбюратора. Перевірте обратку .прочистіть перехвд з подачі в обратку.
Дякую. Завтра перевірю. Обратка чиста, шланги усі нові. Пластикові бензопроводи легко продуваються. От неможу збагнути де воно повітря підсмоктує? Дивиться мій попередній пост.

І ще одне - якщо був би завеликий тиск, то у поплавковій камері був би зависокий рівень? Рівень наче в нормі, стабільно тримається, чи це не показчик???
Записан

первый: был - 13NB -  стал Х13YT сж14, хетч 5 ездим уже 100тык

новый, был - 13NB -  будет свсж Х13YZ сж29, VVT, DKZ-статическая раздача (в процессе), хэтч 3

оба  с СЕКУ и электронным дозированием пропана
Sash
Олександр


Карма: +10/-0
Сообщений: 193


OPEL Kadett Caravan1.3S.1988.

Пол: Мужской
Возраст: 52
Из: Ukraine , Київ

Регистрация: 06.12.2009


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #7 : 20-06-2022, 08:21:14 »

 Може бути замала продуктивність прискорювального насосу.
Записан
Кактус
Сергей
Модератор


Карма: +190/-9
Сообщений: 10838


Opel-kadett-karavan 1988г.

Пол: Мужской
Возраст: 54
Из:Одесса-мама

Регистрация: 15.04.2009


Активность за 30 дней
23%
Offline Offline

256276115
« Ответ #8 : 20-06-2022, 11:40:16 »

Надо искать подсос воздуха. Как обычно мыло и помазок. и смотришь где бульбашки. Пока не избавишься от подсоса воздуха дальше смотреть нечего...
Записан

Opel-kadett-karavan 1988г. 13NB
kadet777


Карма: +8/-0
Сообщений: 967

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 02.10.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #9 : 20-06-2022, 15:16:40 »

Возможная причина провала не так работает ускорительный насос.
Там есть болт сбоку на рычаге дроссельной заслонки.
Им можно регулировать ускорительный насос.
Попробуйте.
« Последнее редактирование: 20-06-2022, 15:33:54 от kadet777 » Записан
vovka_berd Автор темы


Карма: +54/-13
Сообщений: 2322


Пол: Мужской
Возраст: 49
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 29.04.2008


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

81519924
« Ответ #10 : 20-06-2022, 18:48:59 »

Надо искать подсос воздуха. Как обычно мыло и помазок. и смотришь где бульбашки. Пока не избавишься от подсоса воздуха дальше смотреть нечего...
Дякую. Але як милом можна підсос знайти? Це ж негативний тиск, розрідження -воно ж потяне бульбашку середину та її неможливо буде побачити. Це робиться димогенератором, але його нема...
Возможная причина провала не так работает ускорительный насос.
Там есть болт сбоку на рычаге дроссельной заслонки.
Им можно регулировать ускорительный насос.
Попробуйте.
Я вище писав - прискорювальний насос в полному порядку і візуальнр струмки чудові і реагує карбюратор на ізолювання важеля адекватно, тим більше що при різкому натисканні на акселератор оберти набира адекватно - дивиться відео. Провал при повільному натисканні! Найбільше скидається на підсос, але де там може підсмоктувати гадки не маю. Читайте пости вище.
Записан

первый: был - 13NB -  стал Х13YT сж14, хетч 5 ездим уже 100тык

новый, был - 13NB -  будет свсж Х13YZ сж29, VVT, DKZ-статическая раздача (в процессе), хэтч 3

оба  с СЕКУ и электронным дозированием пропана
Кактус
Сергей
Модератор


Карма: +190/-9
Сообщений: 10838


Opel-kadett-karavan 1988г.

Пол: Мужской
Возраст: 54
Из:Одесса-мама

Регистрация: 15.04.2009


Активность за 30 дней
23%
Offline Offline

256276115
« Ответ #11 : 21-06-2022, 08:19:10 »

Дякую. Але як милом можна підсос знайти? Це ж негативний тиск, розрідження -воно ж потяне бульбашку середину та її неможливо буде побачити. Це робиться димогенератором, але його нема...Я вище писав - прискорювальний насос в полному порядку і візуальнр струмки чудові і реагує карбюратор на ізолювання важеля адекватно, тим більше що при різкому натисканні на акселератор оберти набира адекватно - дивиться відео. Провал при повільному натисканні! Найбільше скидається на підсос, але де там може підсмоктувати гадки не маю. Читайте пости вище.
Когда сделаешь хорошую мыльную пену то увидишь где подсос. Попробуй. Это не затратно.
Записан

Opel-kadett-karavan 1988г. 13NB
Страниц: [1]
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Ремонт  |  Система подачи топлива  |  Підкажить по проблемі з Pierburg 1b « предыдущая тема следующая тема »
    Перейти в: