Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
30-04-2024, 08:11:23
684133 Сообщений в 14296 Тем от 22253 Пользователей
Последний пользователь: BobbyeriwAf
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Ремонт  |  Двигатель  |  Перегрів. З чого почати діагностику? 0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему. « предыдущая тема следующая тема »
Страниц: [1]
Автор Тема: Перегрів. З чого почати діагностику?  (Прочитано 2797 раз)
smsach Автор темы


Карма: +8/-0
Сообщений: 232


Kadett 1,3 NB. Седан 5-ступка 1987 р. був...

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Львів

Регистрация: 17.10.2011


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« : 05-07-2016, 19:54:17 »

Кадетт 1,3 1987 р.
Значить перегріли мені добрі люди машину. Зробилась дюра в верхньому патрубку радіатора і вигнало приблизно 3 л. тосолу. Зразу скажу що я присутній не був. Кажуть що як тільки закипів мотор, то зразу виключили, але я не вірю... 3 літри через верхню точку двигуна за 5 хв не вижене... В мене за 4-ри роки такого не допускалось... Присунули мені машину, залив тосол, поміняв патрубок. Вроді все ок. Але масло так як трохи підбирає. І ще одне - зіскочив патрубок відводу картерних газів, той що після масловідбійної бочки. Правда він був тільки так накинутий і не зажатий.
Та от маю декілька питань:
1) З чого почати діагностику?
2) Якщо все так погано, то що краще капремонт чи другий двигун?

Думаю зробити наступне:
1) Поміряти компресію.
2) Якщо компресія поганенька - знімати голову і лізти далі. Дивитись кольца...
3) Якщо компресія в нормі, то засічу 1000 км і подивлюсь розхід масла, а далі буде видно.


Може хто мав таку ж ситуацію?
Або хотілось би почути поради мотористів.
Записан

Kadett 1,3 NB. Седан 5-ступка 1987 р.
Ford Galaxy 1.9 TDI 90 KWt 1997 р.
zom81e
Влад 0-96-991-34-60
Модератор


Карма: +119/-0
Сообщений: 7368


Kadett E 3-дв. хетч. 1.3NB 88 г.в.

Пол: Мужской
Возраст: 35
Из: Ukraine , Коростень

Регистрация: 08.01.2013


Активность за 30 дней
1%
Offline Offline

271292709
« Ответ #1 : 05-07-2016, 21:13:33 »

Так вы все сами правильно написали. Я бы добавил только тщательнее проверять уровень и качество масла и антифриза до и после поездок. 3 литра при работающем движке через патрубок вполне быстро может уйти. Проверенно лично. При этом времени хватает буквально съехать с дороги на ближайший паркинг или во двор на отстой и ремонт. И двигатель еще не закипает при этом. Так что не стоит бить тревогу. Просто проверьте исправность двигателя. А по ремонт/замена мотора есть отдельные темы.
Записан

smsach Автор темы


Карма: +8/-0
Сообщений: 232


Kadett 1,3 NB. Седан 5-ступка 1987 р. був...

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Львів

Регистрация: 17.10.2011


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #2 : 05-07-2016, 21:45:25 »

Так вы все сами правильно написали. Я бы добавил только тщательнее проверять уровень и качество масла и антифриза до и после поездок. 3 литра при работающем движке через патрубок вполне быстро может уйти. Проверенно лично. При этом времени хватает буквально съехать с дороги на ближайший паркинг или во двор на отстой и ремонт. И двигатель еще не закипает при этом. Так что не стоит бить тревогу. Просто проверьте исправность двигателя. А по ремонт/замена мотора есть отдельные темы.
Я то знаю шо через патрубок може витікти, але там дирочка була така як пробито викруткою... Отвір дуже маленький. Ну то таке. Буду по черзі дивитись.
Дякую за відповідь. Буду по ходу дописувати.
Записан

Kadett 1,3 NB. Седан 5-ступка 1987 р.
Ford Galaxy 1.9 TDI 90 KWt 1997 р.
smsach Автор темы


Карма: +8/-0
Сообщений: 232


Kadett 1,3 NB. Седан 5-ступка 1987 р. був...

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Львів

Регистрация: 17.10.2011


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #3 : 06-07-2016, 13:43:33 »

Значить поміряв сьогодні компресію. 7-9-7-9. Трохи з похибкою, бо компресометр не закручувався, а просто приставлявся через резину.
Буду засікати масло.
Записан

Kadett 1,3 NB. Седан 5-ступка 1987 р.
Ford Galaxy 1.9 TDI 90 KWt 1997 р.
strelya
Саша


Карма: +28/-7
Сообщений: 1550


Номер авто:

kadett E 14NV 1991.sedan.

Пол: Мужской
Возраст: 40
Из: Ukraine , харьков

Регистрация: 08.12.2009


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

393233119
« Ответ #4 : 06-07-2016, 14:33:38 »

Значить поміряв сьогодні компресію. 7-9-7-9. Трохи з похибкою, бо компресометр не закручувався, а просто приставлявся через резину.
Буду засікати масло.
так компрессометр і не повинен вкручуватись...його рукою треба піджимати,головне що би ущільнююче кільце було ціле.я би замінив кільця та маслозйомні ковпачки на клапанах...ну і звісно прокладку з гвинтами теж змінювати.
Записан

050-шесть-шесть-шесть-54-07



https://www.kadett.in.ua/forum/index.php?topic=35864.0
I-GOR


Карма: +43/-0
Сообщений: 4573


Kadett D 1,3N 1980г.в. карб PDSI-35 4.с.т. 3дв

Пол: Мужской
Возраст: 48
Из: Ukraine ,

Регистрация: 21.11.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #5 : 06-07-2016, 16:49:24 »

Я то знаю шо через патрубок може витікти, але там дирочка була така як пробито викруткою... Отвір дуже маленький. Ну то таке. Буду по черзі дивитись.
Дякую за відповідь. Буду по ходу дописувати.
Рідина під тиском тому і вигнало багато через малий отвір. Я б Їздив і не парився,за маслом би поглядав.
Таврію перегрівали разів 15 нічого їй не сталося.
Не розумію що там може статися, 98* нормальна температура а 110-120* і вже голову покрутило,неповірю.
Записан

Dimonich
Дима


Карма: +45/-0
Сообщений: 2323


Пол: Мужской
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 25.06.2015


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #6 : 06-07-2016, 18:11:23 »

Значить поміряв сьогодні компресію. 7-9-7-9. Трохи з похибкою, бо компресометр не закручувався, а просто приставлявся через резину.
Буду засікати масло.
попробуй залить масла в цилиндры и замерить ещё раз
Записан

ОАС седан, была 16N. Теперь 20N, СЕКУ и ГБО-2
ремонт Кадетов в Харькове. О93-942-21-41, О98-568-О1-59
Страниц: [1]
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Ремонт  |  Двигатель  |  Перегрів. З чого почати діагностику? « предыдущая тема следующая тема »
    Перейти в: