Рускім нас не зрозуміть.
Я вже прикидаю, як би сонячну батарею хоча б одну на дах закинуть.
По роверу - от максимальна на моторі 27км/год, хоча на горбики собі їде, але швидкість падає потрохи на підйомі. Це через 36вольт, чи це обмеження по контролеру. Я вже й не пам'ятаю, але ніби фішки передач там немає. Треба вскрить, глянуть. Добавлятиму ще 12 вольт до батареї, щоб було 48(53,6). Від цього повинно їхати швидше, хоч відповідно й акум буде садити швидше.
Розумію, що старий запис, але: В мене мотор-колесо 350 Вт і максимальна швидкість 40-43 км/г. Контролер нічого не зарізає. Батарея 48 В. Якщо підняти мотор-колесо і максимально дати газу, то максималка 51км/г. Так можна і перевірити чи ріже контролер швидкість, бо в деяких країнах це норма.Я вже прикидаю, як би сонячну батарею хоча б одну на дах закинуть.
По роверу - от максимальна на моторі 27км/год, хоча на горбики собі їде, але швидкість падає потрохи на підйомі. Це через 36вольт, чи це обмеження по контролеру. Я вже й не пам'ятаю, але ніби фішки передач там немає. Треба вскрить, глянуть. Добавлятиму ще 12 вольт до батареї, щоб було 48(53,6). Від цього повинно їхати швидше, хоч відповідно й акум буде садити швидше.
Рекуперація штука класна, але якщо батарея сяде, то педалі крутити важче буде, бо треба буде ще подолати зусилля двигуна що б і його крутити.
Але то все дрібниці, коли батарея малої ємності ))))