Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
28-04-2024, 20:32:30
684131 Сообщений в 14296 Тем от 22252 Пользователей
Последний пользователь: Стас Каменское
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Ремонт  |  Двигатель  |  Нема на холодну холостого, і кидає білим димком із під щупа та сапуна. 0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему. « предыдущая тема следующая тема »
Страниц: [1] 2 »»»
Автор Тема: Нема на холодну холостого, і кидає білим димком із під щупа та сапуна.  (Прочитано 7734 раз)
Abracadabra Автор темы


Карма: +3/-0
Сообщений: 272

Пол: Мужской
Возраст: 32
Из: Ukraine , Могилів-Подільський

Регистрация: 26.02.2016


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« : 27-02-2016, 13:30:36 »

відео роботи
Ітак купив недільку назад Opel kadett e хетчбег, 1,6, замінив патрубки охолодження, паливну систему продув промив, карб також (карб від ваза).
Проблема, на мою думку в наступному: з вихлопноє плюється незрозуміло чим,

при заводці сам не тримає обороти із хвилину, потім працює на підсосі поки не прогріється, а там можна збивати до нуля.
на відео прислухатись є якийсь одноразовий скрегіт після заводки????? тільки після повного остигання, або після ночі є, а що це таке незнаю.

Із під щупа та сапуна легенький білий димок є коли присвітити фанариком, рівень тосолу засік за тиждень вроді не впав., масло вроді не йде але машина тільки тиждень та й сочиться воно з під четвертого циліндра:


Розумію що важко по цим даним вирахувати проблему, та все ж прошу допомоги так як з такою машиною маю діло перший раз, до цього була таврія вжжжжжж...
Записан

Garik84


Карма: +4/-0
Сообщений: 235

Номер авто:

Kadett C13N

Пол: Мужской
Возраст: 39
Из:Жмеринка

Регистрация: 27.01.2015


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #1 : 27-02-2016, 14:05:36 »

Привет.Насчет выхлопа не парся по холодам парит у всех.Звук стремный,заводишь с сщеплением?Может выжимной?А вобщем после таврии будешь рад!Поздравляю с покупкой. Опель- Рулезз!!
Записан
I-GOR


Карма: +43/-0
Сообщений: 4573


Kadett D 1,3N 1980г.в. карб PDSI-35 4.с.т. 3дв

Пол: Мужской
Возраст: 48
Из: Ukraine ,

Регистрация: 21.11.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #2 : 27-02-2016, 20:11:14 »

Нормальний здоровий вихлоп.
Записан

Abracadabra Автор темы


Карма: +3/-0
Сообщений: 272

Пол: Мужской
Возраст: 32
Из: Ukraine , Могилів-Подільський

Регистрация: 26.02.2016


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #3 : 27-02-2016, 23:15:45 »

ЯКЩО вихлоп норм то таке питання цікавить, перебрав трамблер, роздолбаний він трохи но то таке, знявв процесі вакуум, треба було терміново їхати тому його не вчіпив, та й не підключений він до карба був, А тепер питання чи варто його взагаліі чіпляти?

На відео в районі 45-65с чути скрегіт, ніяк не можу зрозуміти звідки він береться? Причому є він після нічної стоянки або коли постоїть пів дня, і заведеш, потім зникає і все норм, на вижимний не схоже бо він є і з вижатим зчепленням Балалайка

ну загалом освоююсь потрохи, звикаю, та газ такий тугий, тут спокійно їдеш до педальки, а вона камінь, ще трошки, ще трошки як підорве Мото аж в сідушку вжимає, все класно та машинку шкода так рвати, у всіх такий тугий газ, чи це просто після таврії такий?

Ну  і шоб далі не блудити по темах як розшифрувати таке маркування на блоці над щупом : 16R900906xx
Записан

I-GOR


Карма: +43/-0
Сообщений: 4573


Kadett D 1,3N 1980г.в. карб PDSI-35 4.с.т. 3дв

Пол: Мужской
Возраст: 48
Из: Ukraine ,

Регистрация: 21.11.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #4 : 28-02-2016, 10:32:19 »

ЯКЩО вихлоп норм то таке питання цікавить, перебрав трамблер, роздолбаний він трохи но то таке, знявв процесі вакуум, треба було терміново їхати тому його не вчіпив, та й не підключений він до карба був, А тепер питання чи варто його взагаліі чіпляти?

На відео в районі 45-65с чути скрегіт, ніяк не можу зрозуміти звідки він береться? Причому є він після нічної стоянки або коли постоїть пів дня, і заведеш, потім зникає і все норм, на вижимний не схоже бо він є і з вижатим зчепленням Балалайка

ну загалом освоююсь потрохи, звикаю, та газ такий тугий, тут спокійно їдеш до педальки, а вона камінь, ще трошки, ще трошки як підорве Мото аж в сідушку вжимає, все класно та машинку шкода так рвати, у всіх такий тугий газ, чи це просто після таврії такий?

Ну  і шоб далі не блудити по темах як розшифрувати таке маркування на блоці над щупом : 16R900906xx
Варто.

Трохи схоже на роботу редукційного масляного клапана,в мене такий звук при заводці в мороз. Ще варіант;не відходить втягуюче стартера(довгий час в зацеплені з маховиком), помпа,можливо генератор.

Треба дивитись тросік,можливо є надриви,а можливо неправильно під"єднали до вісімочного карба.

Записан

I-GOR


Карма: +43/-0
Сообщений: 4573


Kadett D 1,3N 1980г.в. карб PDSI-35 4.с.т. 3дв

Пол: Мужской
Возраст: 48
Из: Ukraine ,

Регистрация: 21.11.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #5 : 28-02-2016, 10:57:59 »

ЯКЩО вихлоп норм то таке питання цікавить, перебрав трамблер, роздолбаний він трохи но то таке, знявв процесі вакуум, треба було терміново їхати тому його не вчіпив, та й не підключений він до карба був, А тепер питання чи варто його взагаліі чіпляти?

На відео в районі 45-65с чути скрегіт, ніяк не можу зрозуміти звідки він береться? Причому є він після нічної стоянки або коли постоїть пів дня, і заведеш, потім зникає і все норм, на вижимний не схоже бо він є і з вижатим зчепленням Балалайка

ну загалом освоююсь потрохи, звикаю, та газ такий тугий, тут спокійно їдеш до педальки, а вона камінь, ще трошки, ще трошки як підорве Мото аж в сідушку вжимає, все класно та машинку шкода так рвати, у всіх такий тугий газ, чи це просто після таврії такий?

Ну  і шоб далі не блудити по темах як розшифрувати таке маркування на блоці над щупом : 16R900906xx
1.6 літра підвищеної потужності. Але номер має бути наприклад таким C16NZR01ХХХХХХ
Де С-каталізатор,16-об"єм,N-степінь стиску,Z-система подачі палива(вприск),R-підвищена потужність,01-завод виробник (Руссельхайм),Х-порядковий номер.
Записан

milivolt
Антонович


Карма: +57/-22
Сообщений: 1599


Не торопясь все проходят мимо

Пол: Мужской
Возраст: 62
Из:Евпатория

Регистрация: 01.12.2013


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #6 : 28-02-2016, 11:07:36 »

На восьмерочном карбюраторе стоит слабая возвратная пружина и для надежного возвращения в положение ХХ ставится обычная наружная пружина.Наверно при внедрении тазокарбюратора поставили пружину большой жесткости-от того педаль газа тугая.А может тросик уже поизносился и начал заедать-опять же усилили пружину.
Если раньше ездил на Таврии,то там тоже стоит восьмерочный карбюратор(по конструкции),только диаметр камер другой.Так что ощущение Кадет-Таврия по нажатию газа должны быть одинаковыми
Записан

+79787265503
Abracadabra Автор темы


Карма: +3/-0
Сообщений: 272

Пол: Мужской
Возраст: 32
Из: Ukraine , Могилів-Подільський

Регистрация: 26.02.2016


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #7 : 28-02-2016, 23:26:54 »

розібрався з газулькою таки, 1 в салоні на педалі доволі туга пружина, 2 тросик газу був причіпляний до рідного фланця карбюратора,

 тільки вухо вигнуте, в результаті коли нажимаєш на газ воно не тягнуло допоки не пересилиш церез центр осі а це вже в районі 3 тис обертів виходить і менше ніяк не виходило втримати.
в результаті на рідний фланець доварене вухо, все газулька плавна,ну і з салону теж пружинку ахтунг.

тепер газує плавно, та й оберти трохи затягує, хоча заслонка повертається на місце швидко, якщо по-газувати на місці  педалькою і рушати, таке відчуття що  заливає, але ще не вчіпив вакуум і маю надію що з ним буде краще, чи ні??

і чи є можливість підімкнути економайзер від солекса до опеля і чи є в цьому смисл?

Тут є можливість фото під спойлер ховати?
« Последнее редактирование: 29-02-2016, 07:47:00 от Abracadabra » Записан

Abracadabra Автор темы


Карма: +3/-0
Сообщений: 272

Пол: Мужской
Возраст: 32
Из: Ukraine , Могилів-Подільський

Регистрация: 26.02.2016


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #8 : 29-02-2016, 12:03:55 »

Ну от сьогодні виявив що генератор не дає зарядку, куди в першу чергу копати, зняти до щоток, якора дивитись, чи там є ще якісь підводні течії? Нужна помощь!
Записан

I-GOR


Карма: +43/-0
Сообщений: 4573


Kadett D 1,3N 1980г.в. карб PDSI-35 4.с.т. 3дв

Пол: Мужской
Возраст: 48
Из: Ukraine ,

Регистрация: 21.11.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #9 : 29-02-2016, 12:22:09 »

Ну от сьогодні виявив що генератор не дає зарядку, куди в першу чергу копати, зняти до щоток, якора дивитись, чи там є ще якісь підводні течії? Нужна помощь!
Лампочка зарядки гасне?  Де саме мiряв напругу?
Записан

Abracadabra Автор темы


Карма: +3/-0
Сообщений: 272

Пол: Мужской
Возраст: 32
Из: Ukraine , Могилів-Подільський

Регистрация: 26.02.2016


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #10 : 29-02-2016, 12:52:37 »

Позавчора заряжав акум, вчора грався із газулькою тому трохи заводив часто, і ще вчора помітив, вмикаєш запалення лампа акума тускла, завів поробила, заглушив, заводити а вона ще тускліша, сьогодні навіть не горить при включенні запалеення, на акумі при роботі двигуна 10-9 вольт показує Удивлен
Записан

Dimonich
Дима


Карма: +45/-0
Сообщений: 2323


Пол: Мужской
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 25.06.2015


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #11 : 29-02-2016, 13:38:11 »

Ну от сьогодні виявив що генератор не дає зарядку, куди в першу чергу копати, зняти до щоток, якора дивитись, чи там є ще якісь підводні течії? Нужна помощь!
сделай фотку генера. если заряд пропал резко - скорей всего щетки или реле-регулятор.
пы.сы. создай бж, там ответят на все вопросы
Записан

ОАС седан, была 16N. Теперь 20N, СЕКУ и ГБО-2
ремонт Кадетов в Харькове. О93-942-21-41, О98-568-О1-59
I-GOR


Карма: +43/-0
Сообщений: 4573


Kadett D 1,3N 1980г.в. карб PDSI-35 4.с.т. 3дв

Пол: Мужской
Возраст: 48
Из: Ukraine ,

Регистрация: 21.11.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #12 : 29-02-2016, 17:38:22 »

Позавчора заряжав акум, вчора грався із газулькою тому трохи заводив часто, і ще вчора помітив, вмикаєш запалення лампа акума тускла, завів поробила, заглушив, заводити а вона ще тускліша, сьогодні навіть не горить при включенні запалеення, на акумі при роботі двигуна 10-9 вольт показує Удивлен
Можливо погана маса генератора,можливо щiтки. Напругу треба м!ряти на самому генератор!.
Записан

Istochnik


Карма: +15/-0
Сообщений: 558


Opel Kadett E 1986 1,3NB

Пол: Мужской
Возраст: 61
Из:Макеевка, Донецкая область

Регистрация: 07.08.2013


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #13 : 29-02-2016, 18:27:43 »

разряжать аккумулятор ниже напряжения 10.2V чревато осыпанием пластин!
Записан

milivolt
Антонович


Карма: +57/-22
Сообщений: 1599


Не торопясь все проходят мимо

Пол: Мужской
Возраст: 62
Из:Евпатория

Регистрация: 01.12.2013


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #14 : 29-02-2016, 18:29:53 »

По проверке генератора очень много тем на форуме-потихоньку разберешся.
Я посмотрел фото твоего карбюратора-так оказывается у тебя стоит коллектор S.Это видно по резиновой проставке под карбюратором.Мой совет-ищи родной Пиебург 2е3,или (что еще лучше) 2е2.
Просто ты намучаешься с тазосолексом и постоянно будешь висеть на форумах в поисках истины.Он подходит только для ГБО,но в бензиновом использовании -геморой.Постоянная борьба с перерасходом и тяжелый прогрев.Скоро выяснится что,при сбрасывании газа на скорости глохнет мотор-это из-за нечеткого срабатывания экономайзера переходных режимов и Т.Д.
Также поторопись установить на место вакум коректор трамблера-это 30% мощности и приемистости+экономия топлива 20-30%.Если стоит восьмерочный трамблер-поищи на форуме родной Sовский с вакумником.Они есть 2х тиов Делко и Бош-тогда двигатель станет настоящим "Сердцем".Карбюраторы тоже часто бывают на форумных распродажах.Хотя для двигателя 1.6 прекрасно подойдет Пиебург от Гольфа или Пассата(на моем 1.3S стоит Гольфовский 2е3)
Записан

+79787265503
Страниц: [1] 2 »»»
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Ремонт  |  Двигатель  |  Нема на холодну холостого, і кидає білим димком із під щупа та сапуна. « предыдущая тема следующая тема »
    Перейти в: