Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
27-04-2024, 17:46:34
684131 Сообщений в 14296 Тем от 22251 Пользователей
Последний пользователь: Marinaytd
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Ремонт  |  Двигатель  |  Дизельные вопросы  |  Білий дим при холодному старті. 0 Пользователей и 2 Гостей смотрят эту тему. « предыдущая тема следующая тема »
Страниц: [1] 2 »»»
Автор Тема: Білий дим при холодному старті.  (Прочитано 6085 раз)
VG Автор темы


Карма: +0/-0
Сообщений: 99


Opel Zafira A

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Славута

Регистрация: 12.06.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« : 18-11-2015, 22:42:33 »

Так сталося, порвався ремінь. Буває.
Пару рокерів замінив, новий ремінь, запуск з хлопками, виявися клапан ще на додачу. Підозра на клапан була, був встановлений 'підсилений' рокер (до мого ремонту). Ну раз голову знімати , то як кажуть 'понєслась'  Смеяться.
Були замінені, вкладиші шатунів, розпвал (взяв у трохи кращому стані), клапана, сальники клапанів, кільця, гідрокомпенсатори, прокладка (два отвори), нова шестерня колінвалу(від бензинового 1.Доволен, масло, фільтри. На голові тріщин міжседельних не було, були подряпини дрібні, їх шліфовкою усунув (погано, що не поміряв висоту голови, мож там вже все було). Виявилось, що встановлені розпилювачі форсунок, як мені озвучили пізніше, від трактора невідомого. Зібрано, пуск, все відносно норм, але при старті білий дим десь на протязі до 1 хв., десь через 1тис.км. помітив, що з під прокладки йде антифриз і тече паливна (бувало раз на сотню км. були ривки). При холодному старті йшли гази в бачок розширення (перевіряв гумовим нацюцюрником  Смеяться) Вирішив завести в дизель-сервіс, щоб перебрали паливний насос (або з двох одного толкового зібрали, мав ще один), заодно нові розпилювачі поставити і голову підтягнути.
Після дизель-сервіса, перестав текти паливний насос, на деякий момент не було течі з під прокладки голови, не йшли гази в бачок розширення , по форсункам змін не відчув, можливо навіть погіршилось.
Подальша експлуатація (після ремонту паливної і заміни форсунок) показала збільшену витрату пального і білий дим  при пуску. Сьогодні помітив, що знов протікає прокладка в тому ж місці і на форсунці видно рідину (форсунка над місцем де виявлено рідину біля прокладки голови).
Підкажіть, як вирішити з білим димом і антифризом з під голови?

Записан
bender777
Саша


Карма: +4/-2
Сообщений: 166


Kadett 18NZ <Black Eagle>

Пол: Мужской
Возраст: 32
Из: Ukraine , Киев/Барановка

Регистрация: 08.12.2014


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #1 : 18-11-2015, 22:50:38 »

провірити на герметичність ГБЦ, можливо є тріщина! а також шліфанути площину ГБЦ (і блока теж якщо потрібно)!!!
Записан
МЕ-109
Саня


Карма: +66/-11
Сообщений: 1134


хэтч-5

Пол: Мужской
Возраст: 40
Из: Ukraine , Первомайский Харьковская обл

Регистрация: 11.12.2011


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #2 : 18-11-2015, 22:51:07 »

по тосолу, скорее всего, твои мелкие царапины боком выходят, а по белому дыму- у меня на бусике тож такая песня- я думаю что свеча или две неработают.минуту другую помолотит и всё нормализуется. Но я езжу на трансформаторном масле, может это оно дымит так,чистую соляру зимой не лью. так что проверь свечи для начала
Записан

Телефон в ЛС
Всё может быть и всё быть может, а лишь того не может быть, чего быть может быть не может и может быть не может быть!)))
VG Автор темы


Карма: +0/-0
Сообщений: 99


Opel Zafira A

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Славута

Регистрация: 12.06.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #3 : 18-11-2015, 23:02:15 »

Голову хотів би перевірити, але не знаю де, в моєму окрузі, або 'перенедоперевірять', або взагалі не хочуть братися, бо древнє авто (брезгують), або ціна як на весь двигун (ремонт паливної + чотири розпилювачі які не вплинули позитивно на роботу мене озадачили). Свічки перевіряв, одна була не робоча, встановив нову, трохи краще став заводитися. Доречі в момент запуску, відчуття, що якийсь циліндр не працює, але секунд 30 і все норм. Тобто якщо не брати до уваги, що тече і закривати очі на одну хвилину при запуску, то норм двигун  Веселый.
Записан
МЕ-109
Саня


Карма: +66/-11
Сообщений: 1134


хэтч-5

Пол: Мужской
Возраст: 40
Из: Ukraine , Первомайский Харьковская обл

Регистрация: 11.12.2011


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #4 : 18-11-2015, 23:07:31 »

а гумовим нацюцюрником после сервиса не проверял газы в ОЖ?
Записан

Телефон в ЛС
Всё может быть и всё быть может, а лишь того не может быть, чего быть может быть не может и может быть не может быть!)))
VG Автор темы


Карма: +0/-0
Сообщений: 99


Opel Zafira A

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Славута

Регистрация: 12.06.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #5 : 18-11-2015, 23:16:54 »

Це я першим, що зробив.На холодну буквально за секунд 30 вже почав виходити за межі свого стандартного об'єму, набував вигляду кулі(шара), після нагріву, дещо здувався. Така халепа призводила до протікання антифризу в салон авто, через шланги пічки. Мусив навіть пружину послабити в кришці бачка розширення. Після підтяжки голови, гумовий нацюцюрник лежав на холодну, тобто проблеми з газами не було. Видно знову потрібно перевірити.
Записан
VG Автор темы


Карма: +0/-0
Сообщений: 99


Opel Zafira A

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Славута

Регистрация: 12.06.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #6 : 21-11-2015, 22:15:03 »

Перевірив сьогодні індикатором. На холодну в розширювальний бачок не травить, на прогрітому двигуні, індикатор приймає вертикальне положення і за межі об'єму не виходить. Трошки пізнє запалювання зробив, щоб менеше цокотав.
Рідина ймовірно була не антифриз, а соляра, текло з під трубки 'обратки', відрізав трошки і посадив на місце, буду перевіряти. До речі ці трубки нові десь можна знайти, щоб замінити?
Ще виявися нюанс, при роботі помітно, що травить через свічки накалу, закручено добре, але всеодно травить, як побороти?
Записан
Lukreziy
Лука


Карма: +11/-0
Сообщений: 432


Номер авто:

Opel Kadett E 1.7D '91 Sedan

Пол: Мужской
Возраст: 38
Из: Ukraine , Вінниця

Регистрация: 20.10.2008


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #7 : 21-11-2015, 22:55:00 »

Трубки обратки нові є в продажу. А гази з під форсунок і свічок можуть прориватись. Якщо поляєш водою на них при робочому двигуні - з усіх буде булькати. Не критично. Можеш тут пошукати вже про ці гази писали.
Записан

тел. О9З.911.З4.71 или О67.97О.68.ЗЗ
Black_Shaman
Игорь


Карма: +32/-2
Сообщений: 3558


Номер авто:

OKE 1.3S -> OKE 2.0 GSI->OKE 1.3S+OKD 16N

Пол: Мужской
Возраст: 38
Из: Ukraine , Черновцы

Регистрация: 25.03.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

206347386 0509287687
« Ответ #8 : 21-11-2015, 23:18:19 »

який я радий що не купив дізель)))
Записан

VG Автор темы


Карма: +0/-0
Сообщений: 99


Opel Zafira A

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Славута

Регистрация: 12.06.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #9 : 21-11-2015, 23:51:01 »

Трубки так і продаються рівними кусками по каталожному номеру, чи з пометрово універсальний шланг?
Я різьбу свічок графіткою намастив,видно як булькає. По логіці, частина компресії туди йде, але не знаю на скільки критично, може там якийсь спецгерметик потрібно.
Ще питання, на паливній є міце куди кріпиться трос газа, поряд аналогічне кріплення, але з трошки меншим плечем для руху, для чого воно? На пробу ставив газ на менше плече, щоб менші холості зробити, бо на штатному кріпленні не вистачає тросу, для зменшення холостих.

Я навпаки задоволений дизелем. Мав два бензинових кадети і два дизельних, дизель для мене приємніший.
Звичано  трактор зовсім не спортивний, але  тіло з пункту А в пункт Б відносно комфортно, економно,надійно, переміщує.
Записан
ArtUA
Никалаич


Карма: +72/-0
Сообщений: 2938


Номер авто:

Давно я тут..

Пол: Мужской
Возраст: 44
Из: Ukraine , Кривбасс,17-й квартал

Регистрация: 20.12.2009


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #10 : 22-11-2015, 00:11:48 »

який я радий що не купив дізель)))
То ты просто не познал "дзен" в этом деле,нормальный дизель это сила  Веселый
Записан

KADETT 1.6D хетч,1986 г.р.,КПП-F13 5-ст.
  0680181605
Хочешь что-то сделать,сделай это сам..

Мой Бортовик
Lukreziy
Лука


Карма: +11/-0
Сообщений: 432


Номер авто:

Opel Kadett E 1.7D '91 Sedan

Пол: Мужской
Возраст: 38
Из: Ukraine , Вінниця

Регистрация: 20.10.2008


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #11 : 22-11-2015, 01:02:54 »

Трубки так і продаються рівними кусками по каталожному номеру, чи з пометрово універсальний шланг?
Я різьбу свічок графіткою намастив,видно як булькає. По логіці, частина компресії туди йде, але не знаю на скільки критично, може там якийсь спецгерметик потрібно.
Ще питання, на паливній є міце куди кріпиться трос газа, поряд аналогічне кріплення, але з трошки меншим плечем для руху, для чого воно? На пробу ставив газ на менше плече, щоб менші холості зробити, бо на штатному кріпленні не вистачає тросу, для зменшення холостих.

Я навпаки задоволений дизелем. Мав два бензинових кадети і два дизельних, дизель для мене приємніший.
Звичано  трактор зовсім не спортивний, але  тіло з пункту А в пункт Б відносно комфортно, економно,надійно, переміщує.

1. Шланги обратки я брав пометрово, 1м достатньо.
2. Не думаю, що якийсь герметик стримає ті гази. І потім, як прийдеться ті свічки і форсунки викручувати, буде не весело.
3. На деяких паливних (може й на всіх з заводу) між корпусом насоса і ричагом газу стояв такий собі амортизаторчик, який не давав ричагу дуже швидко повертатись на своє місце, коли кидаєш педаль газу. Може в тебе трос педалі як раз на його кріплення і був начеплений? Скинь фотку насоса.
Записан

тел. О9З.911.З4.71 или О67.97О.68.ЗЗ
VG Автор темы


Карма: +0/-0
Сообщений: 99


Opel Zafira A

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Славута

Регистрация: 12.06.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #12 : 22-11-2015, 01:24:04 »

1. Дякую, ясно. Тонкі бензо/дизелестійкі брати.
2. От мене теж турбує момент, потім відкрутити у разі чого.
3. Такий же http://www.kadett.in.ua/forum/index.php?topic=38903.0 зверху на рухомому важеті два шара на опорі для накидання тросу газу. Якщо на крайній з правої сторони кріпити, то не можу зробити холості нижче, якщо ставлю на лівий, то холості можу робити нижче, але відповідно важча педаль газу і чуттєвіша.

Ще виявилось, що значно зросла витрата пального.
« Последнее редактирование: 07-12-2015, 18:08:14 от VG » Записан
VG Автор темы


Карма: +0/-0
Сообщений: 99


Opel Zafira A

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Славута

Регистрация: 12.06.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #13 : 18-12-2015, 10:02:17 »

Дизелист порадив зменшити подачу палива, добавити холостих, поставити трошки раніший вприск. Після цих процедур, зменшилась кількість диму, став кращий запуск. Проблема думаю вирішена, за винятком підвищеної шумності при ранішому вприску, але то таке - стародизельне  Веселый
Записан
Lukreziy
Лука


Карма: +11/-0
Сообщений: 432


Номер авто:

Opel Kadett E 1.7D '91 Sedan

Пол: Мужской
Возраст: 38
Из: Ukraine , Вінниця

Регистрация: 20.10.2008


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #14 : 18-12-2015, 10:26:46 »

Дизелист порадив зменшити подачу палива, добавити холостих, поставити трошки раніший вприск. Після цих процедур, зменшилась кількість диму, став кращий запуск. Проблема думаю вирішена, за винятком підвищеної шумності при ранішому вприску, але то таке - стародизельне  Веселый

Все вірно. На весну-літо можна буде момент вприску поставити трохи пізніше - заводитись буде норм і тихіше працювати буде.
Записан

тел. О9З.911.З4.71 или О67.97О.68.ЗЗ
Страниц: [1] 2 »»»
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Ремонт  |  Двигатель  |  Дизельные вопросы  |  Білий дим при холодному старті. « предыдущая тема следующая тема »
    Перейти в: