странна херня:катався на вектрі б "автомат" вроді як би тормоза головна і важлива річ при цьому тормоза
так вот вакуум по розмірам такий як в кадетта 2.0 тілки троха тонший
![Подмигивает](https://kadett.in.ua/Smileys/classic/ad.gif)
фото мною роблені
![Подмигивает](https://kadett.in.ua/Smileys/classic/ad.gif)
![](http://i053.radikal.ru/1208/f0/ce7ff9465746.jpg)
![](http://s41.radikal.ru/i094/1208/22/9df547d962a8.jpg)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
коли міняєтся з заду балку з барабанної на діскову треба міняти регулятори тормозної сили,це 2 шестигранні балванки прикручені до ГТЦ на виході на задні провода о маркіровці 3/20 .це потрібно щоб задниця не тормозила з рівною силою що і перед-це призведе до закидання задниці на мокрому/слизкому дорожному покриттю(на сухому асфальті буе ставати як вкопана)
2) збільшуючи тормоза на переній осі в твоєму випадку не треба міняти коректори сила розійдется так як і повинна.284 і дискова балка=256 і барабани
3)що до ГТЦ і вакуумів-вибачайте,я не цивілізована люина і мав в свому житю тілки одного кадетта з обємом 1.6 і з десяток 2.0гсі
тому всі головні циліндри для мене однакові(бо буржуазія на менше ніж 2.0 не дивется і вони всі 22мм
![Веселый](https://kadett.in.ua/Smileys/classic/ab.gif)
)
більшість вектр і астр мали АБС і даже на кадетт в 90му році почали монтувати ,там з якогось місяця продукції-тому і знайти ГТЦ на 4ри дирки 22мм з вектри чи астри-бажаю успіху і щастя
![Подмигивает](https://kadett.in.ua/Smileys/classic/ad.gif)