Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
29-04-2024, 18:13:05
684133 Сообщений в 14296 Тем от 22252 Пользователей
Последний пользователь: Стас Каменское
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Ремонт  |  Проблема з двигуном заглохну і не заводиться. 0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему. « предыдущая тема следующая тема »
Страниц: [1]
Автор Тема: Проблема з двигуном заглохну і не заводиться.  (Прочитано 4675 раз)
Дімон25 Автор темы


Карма: +0/-0
Сообщений: 32


Пол: Мужской
Возраст: 38
Из: Ukraine , Львівська обл.,

Регистрация: 09.04.2011


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« : 09-04-2011, 19:30:29 »

Проблема.
Двигун 1,3 бензин. Ось така ситуація: проїхав 30км,потім зупинився двигун не глушив працював на холостих, тут через 30 секунд двигун заглохнув, притому, що бензин є. Почав пробувати заводити ніякої реакції навіть жодного разу не схватив.Перевірив свічки можливо замаслені, свічки в порядку(чисті), перевірив наявність бензину в карбюраторі є, але в малій кількості(приблизно 30-50мл),потім попробував чи подається бензин бензонасосом в карбюратор підставив посудину і почав крутити стартером(6 раз по 4-5сек.) і в посудину накачало лише декілька капель,поміняв бензонасос така ж сама ситуація.В чому може бути проблема? Підкажіть можливо у кого небудь була така ситуація.
Записан

OPEL KADETT E, 1.3N, Sedan, 1988year, карб. Pierburg 2E2, МЕХ4.

Машина не роскошь. Роскошь - средства на её передвижение!!!
maxbet
Александр


Карма: +75/-0
Сообщений: 1742


Номер авто:

x20xev 3D хетч, White; Veсtra B универсал

Пол: Мужской
Возраст: 33
Из: Ukraine , Кузнецовск.Ровенская обл , Ровно

Регистрация: 11.02.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

455801641
« Ответ #1 : 09-04-2011, 19:34:42 »

может забита трубка подачи бензина.
  С  заполненным профилем вам быстрее дадут ответ на ваш вопрос. ! Подмигивает
Записан

0971319089, 0672914202,   0688525776  Польский номер и вайбер- (+48 727 307 794) Александр
Igor_


Карма: +41/-0
Сообщений: 3194


Белая стружилка "Проект 13"

Пол: Мужской
Возраст: 35
Из: Ukraine , Рiдне мicто в окупацiї

Регистрация: 25.08.2009


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #2 : 09-04-2011, 19:42:56 »

+ еще вопросы:
  • Заводится на холодную норм?
  • Что с кулачком привода насоса на распредвале?
  • Прокладка под насосом какой толщины?

Ну и кроме трубки бак и фильтр....

Записан

Дімон25 Автор темы


Карма: +0/-0
Сообщений: 32


Пол: Мужской
Возраст: 38
Из: Ukraine , Львівська обл.,

Регистрация: 09.04.2011


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #3 : 09-04-2011, 20:28:25 »

+ еще вопросы:
  • Заводится на холодную норм?
  • Что с кулачком привода насоса на распредвале?
  • Прокладка под насосом какой толщины?

Ну и кроме трубки бак и фильтр....


На холодну заводиться менш більш нормально, сьогодні завелася зразу.
Кулачок привода насоса ще не перевіряв.
Прокладка під насосом 6мм.
Записан

OPEL KADETT E, 1.3N, Sedan, 1988year, карб. Pierburg 2E2, МЕХ4.

Машина не роскошь. Роскошь - средства на её передвижение!!!
Дімон25 Автор темы


Карма: +0/-0
Сообщений: 32


Пол: Мужской
Возраст: 38
Из: Ukraine , Львівська обл.,

Регистрация: 09.04.2011


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #4 : 10-04-2011, 07:59:47 »

Вже з"ясувалася причина поломки, була вона в привідному ремені ГРМ відірвало 10 зубців, і тому неможливо було завести.Тепер буду пробувати замінити власними силами.Чи проблематично замінити ремінь ГРМ самостійно, можливо краще поїхати до спеців на СТО. 
Записан

OPEL KADETT E, 1.3N, Sedan, 1988year, карб. Pierburg 2E2, МЕХ4.

Машина не роскошь. Роскошь - средства на её передвижение!!!
Yrik0


Карма: +1/-0
Сообщений: 182


Номер авто:

Пол: Мужской
Возраст: 31
Из: Ukraine , Лубны

Регистрация: 25.01.2011


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #5 : 10-04-2011, 13:31:01 »

Якщо маеш уяву як його міняти то зможеш і сам помінять.А ні то поїдь на сто.
Записан
I-GOR


Карма: +43/-0
Сообщений: 4573


Kadett D 1,3N 1980г.в. карб PDSI-35 4.с.т. 3дв

Пол: Мужской
Возраст: 48
Из: Ukraine ,

Регистрация: 21.11.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #6 : 10-04-2011, 14:13:55 »

Краще один раз розібратися з цим самому,тоді в любий час навіть в дорозі зможеш його поміняти. Опель- Рулезз!!
Записан

Дімон25 Автор темы


Карма: +0/-0
Сообщений: 32


Пол: Мужской
Возраст: 38
Из: Ukraine , Львівська обл.,

Регистрация: 09.04.2011


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #7 : 12-04-2011, 22:49:08 »

Якщо маеш уяву як його міняти то зможеш і сам помінять.А ні то поїдь на сто.

Буду міняти сам, вже розібрався, що куди і як, ще трошки підгляну в інструкцію думаю що розберуся.І на майбутнє вже буде досвід.
Записан

OPEL KADETT E, 1.3N, Sedan, 1988year, карб. Pierburg 2E2, МЕХ4.

Машина не роскошь. Роскошь - средства на её передвижение!!!
Дімон25 Автор темы


Карма: +0/-0
Сообщений: 32


Пол: Мужской
Возраст: 38
Из: Ukraine , Львівська обл.,

Регистрация: 09.04.2011


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #8 : 12-04-2011, 22:51:36 »

Краще один раз розібратися з цим самому,тоді в любий час навіть в дорозі зможеш його поміняти. Опель- Рулезз!!

Я теж так вважаю.
Записан

OPEL KADETT E, 1.3N, Sedan, 1988year, карб. Pierburg 2E2, МЕХ4.

Машина не роскошь. Роскошь - средства на её передвижение!!!
Страниц: [1]
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Ремонт  |  Проблема з двигуном заглохну і не заводиться. « предыдущая тема следующая тема »
    Перейти в: