Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
28-03-2024, 22:13:49
684090 Сообщений в 14296 Тем от 22212 Пользователей
Последний пользователь: MusicRuize
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Ремонт  |  Двигатель  |  Розбираю двигун c14nz. Який порядок розбору двигуна? 0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему. « предыдущая тема следующая тема »
Страниц: [1]
Автор Тема: Розбираю двигун c14nz. Який порядок розбору двигуна?  (Прочитано 3666 раз)
vesel Автор темы


Карма: +2/-0
Сообщений: 75


+380978084942

Пол: Мужской
Возраст: 42
Из: Ukraine , Дрогобич

Регистрация: 27.02.2013


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« : 20-04-2018, 08:56:30 »

Вітаю.
Потрібно поміняти прокладки на двигуні c14nz.
Коли все навісне поскручую, відєднаю, залишиться зняти з блока головку.
От саме питання - чи знімати зразу головку циліндрів разом з кришкою клапані і тією частиною що під нею? Чи окремо зняти спочатку верхню половинку з кришкою клапанів, а потім знімати головку?
Як правильно зробити, щоб нічого не вилетіло, не випало, не розсипалося?
Записан
Yurka
tel: (0-IX-VII) I-VI-VII-VI-IX-I-VII


Карма: +20/-0
Сообщений: 1041


Номер авто:

OKE '91, 1.6i (C16NZ, 5st, w3.94), sedan

Пол: Мужской
Возраст: 37
Из: Ukraine , Kamenskoe [Popovicha st.]

Регистрация: 19.08.2013


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #1 : 20-04-2018, 09:05:40 »

Вітаю.
Потрібно поміняти прокладки на двигуні c14nz.
Коли все навісне поскручую, відєднаю, залишиться зняти з блока головку.
От саме питання - чи знімати зразу головку циліндрів разом з кришкою клапані і тією частиною що під нею? Чи окремо зняти спочатку верхню половинку з кришкою клапанів, а потім знімати головку?
Як правильно зробити, щоб нічого не вилетіло, не випало, не розсипалося?
какова цель\причина замены прокладок? и каких именно ?
Записан

Дед Мазай
Сергей
Модератор


Карма: +73/-0
Сообщений: 1715


Номер авто:

DAEWOO LANUS

Пол: Мужской
Возраст: 37
Из: Ukraine , Верхнеднепровск

Регистрация: 23.11.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #2 : 20-04-2018, 09:49:23 »

Як такі питання писать то не лізь туди взагалі,віддай людині яка розуміє і має досвід в тому!
Записан

vesel Автор темы


Карма: +2/-0
Сообщений: 75


+380978084942

Пол: Мужской
Возраст: 42
Из: Ukraine , Дрогобич

Регистрация: 27.02.2013


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #3 : 20-04-2018, 20:00:34 »

какова цель\причина замены прокладок? и каких именно ?
антифриз почав різко пропадати. Поміняю прокладку головки, кришки,шанів,колекторавхідного і вихіного і може ще піддона
Записан
vesel Автор темы


Карма: +2/-0
Сообщений: 75


+380978084942

Пол: Мужской
Возраст: 42
Из: Ukraine , Дрогобич

Регистрация: 27.02.2013


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #4 : 20-04-2018, 20:04:06 »

Як такі питання писать то не лізь туди взагалі,віддай людині яка розуміє і має досвід в тому!
Не святі горшки ліплять, та й цікаво самому за щось нове взятися, тим більше «маю час і натхнення»
Записан
I-GOR


Карма: +43/-0
Сообщений: 4573


Kadett D 1,3N 1980г.в. карб PDSI-35 4.с.т. 3дв

Пол: Мужской
Возраст: 48
Из: Ukraine ,

Регистрация: 21.11.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #5 : 20-04-2018, 21:05:50 »

антифриз почав різко пропадати. Поміняю прокладку головки, кришки,шанів,колекторавхідного і вихіного і може ще піддона
Можливо він в салон через радіатор пічки втікає.

Вітаю.
Потрібно поміняти прокладки на двигуні c14nz.
Коли все навісне поскручую, відєднаю, залишиться зняти з блока головку.
От саме питання - чи знімати зразу головку циліндрів разом з кришкою клапані і тією частиною що під нею? Чи окремо зняти спочатку верхню половинку з кришкою клапанів, а потім знімати головку?
Як правильно зробити, щоб нічого не вилетіло, не випало, не розсипалося?
Спочатку знімаєш корпус розпредвала(сама верхня частина),потім знімаєш рокера і все що там знімається,складаєш акуратно в тій послідовності як на двигуні.
Знімаєш голову. Якщо вона вже знята то раджу замінити сальники клапанів і глянути стан клапанів на наявність нагару.
Записан

vesel Автор темы


Карма: +2/-0
Сообщений: 75


+380978084942

Пол: Мужской
Возраст: 42
Из: Ukraine , Дрогобич

Регистрация: 27.02.2013


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #6 : 20-04-2018, 22:15:08 »

Можливо він в салон через радіатор пічки втікає.
Та ні вже дивився\перевіряв. почитав тут на форумі про це писали лишається прокладка а може і каверна якась

Спочатку знімаєш корпус розпредвала(сама верхня частина),потім знімаєш рокера і все що там знімається,складаєш акуратно в тій послідовності як на двигуні.
Знімаєш голову. Якщо вона вже знята то раджу замінити сальники клапанів і глянути стан клапанів на наявність нагару.
А от за це спасибі ніде нічого такого не знайшов хоча надививсявсіких відосів і читав форум. За сальники клапанів теж в планах поміняти.

А ще питання - болти на зєднанні колектор-штан позакипали чи поіржавіли наглухо. З 4-ох два відркутилися матом і чудом, один - зірвав головку і ще один - не можу викрутити. Так от ці болти можна замінити на звичайні базарні чи вони якісь спеціальні загартовані і треба оригінальні? І коли буду їх вкручувати назад - ЧИМ їх змастити щоб вони так не прикіпали?
Записан
vesel Автор темы


Карма: +2/-0
Сообщений: 75


+380978084942

Пол: Мужской
Возраст: 42
Из: Ukraine , Дрогобич

Регистрация: 27.02.2013


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #7 : 05-05-2018, 13:32:40 »

Все, зібрав моторчик, тепер можна в космос запускати))) нічого страшного в тому немає, головне не спішити і мати багато вільного часу. Ніодин майстер на бавився б так з ним як то зробить власник, все відчищено, відмито, відполіровано, замінено все що можна було замінити. Майстер тільки затягував шпильки, та й то я би то зробив краще сам, тільки дин.ключ дорожезний.
Тому моя порада - хочеш зробити правильно, зроби сам.
Записан
Palsw


Карма: +8/-0
Сообщений: 691


Пол: Мужской
Возраст: 42
Из: Ukraine , г.Измаил

Регистрация: 03.02.2016


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #8 : 05-05-2018, 17:15:12 »

600грн за ключ это дорго?
Записан

Opel
I-GOR


Карма: +43/-0
Сообщений: 4573


Kadett D 1,3N 1980г.в. карб PDSI-35 4.с.т. 3дв

Пол: Мужской
Возраст: 48
Из: Ukraine ,

Регистрация: 21.11.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #9 : 05-05-2018, 17:59:38 »

600грн за ключ это дорго?
Все зависит от зарплаты,платить 600грн за разовое использование это дохерище.
Записан

Palsw


Карма: +8/-0
Сообщений: 691


Пол: Мужской
Возраст: 42
Из: Ukraine , г.Измаил

Регистрация: 03.02.2016


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #10 : 05-05-2018, 18:48:03 »

почему разовое,я колеса даже ним затягиваю. голвку после ремонта переобжать опять нужно.  форсунки дизельные тоже по ключу тянуть нужно. я купил 10 лет назад ха 250 грн вроде и не парюсь.Всегда под рукой.
Записан

Opel
Palsw


Карма: +8/-0
Сообщений: 691


Пол: Мужской
Возраст: 42
Из: Ukraine , г.Измаил

Регистрация: 03.02.2016


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #11 : 05-05-2018, 18:49:01 »

Все зависит от зарплаты,

какие зарплаты если мы владельцы кадетов 35 летней давности.мы нищеброды
Записан

Opel
Lyorik


Карма: +48/-0
Сообщений: 2004


Номер авто:

Пол: Мужской
Возраст: 50
Из: Ukraine , Хмельницкий

Регистрация: 25.10.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #12 : 05-05-2018, 19:09:11 »

какие зарплаты если мы владельцы кадетов 35 летней давности.мы нищеброды
Записан

Страниц: [1]
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Ремонт  |  Двигатель  |  Розбираю двигун c14nz. Який порядок розбору двигуна? « предыдущая тема следующая тема »
    Перейти в: