Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
29-03-2024, 03:50:00
684090 Сообщений в 14296 Тем от 22213 Пользователей
Последний пользователь: Michailqha
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Тюнинг  |  Тюнинг кузова и ходовой  |  Пневмоподвеска 0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему. « предыдущая тема следующая тема »
Страниц: ««« 1 2 3 4 [5]
Автор Тема: Пневмоподвеска  (Прочитано 43262 раз)
chaika


Карма: +2/-0
Сообщений: 111


Номер авто:

Пол: Мужской
Возраст: 47
Из: Ukraine , Сумская обл, Ахтырка

Регистрация: 05.05.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #60 : 07-03-2016, 20:30:17 »

Круто! Теж мрію. Але поки далеко що до того. Та теми іноді перчитую. )
Записан

всем привет
ярослаv


Карма: +0/-0
Сообщений: 23


Пол: Мужской
Возраст: 55
Из: Ukraine , Борислав

Регистрация: 05.02.2016


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #61 : 13-03-2016, 10:35:02 »

.
« Последнее редактирование: 13-03-2016, 21:05:18 от ярослаv » Записан
ярослаv


Карма: +0/-0
Сообщений: 23


Пол: Мужской
Возраст: 55
Из: Ukraine , Борислав

Регистрация: 05.02.2016


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #62 : 01-04-2016, 19:26:38 »

Виникла ідея, використати рідні крани порошкових вогнегасників для відкривання-закривання додаткових ресиверів пневморесор.  Управління можна зробити механічним, за допомогою тросу, або пневматичним, за допомогою мембранноï камери, зєднавши мембрану зі штоком крану. Хто що думає, чи варто заморочуватися.
Записан
ярослаv


Карма: +0/-0
Сообщений: 23


Пол: Мужской
Возраст: 55
Из: Ukraine , Борислав

Регистрация: 05.02.2016


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #63 : 03-04-2016, 10:48:57 »

Вчора попробував реалізувати першоквітневу ідею-відключаємі додаткові ресівери. Виточив стакани,  гільзи -обрізав гільзу старого амортизатора, поршні-бронза, шток-шпилька М6—М4. Зібрав все до купи. Замість подушки підєднав запаску. Все працює чітко, тобто вартує на життя. Тепер треба підшукати матеріал який не іржавіє і зробити по новому. На фото: клапан в розібраному  і зібраному стані.


* ?¤??????0205.jpg (993.06 Кб, 2048x1536 - просмотрено 692 раз.)
Записан
maxbet
Александр


Карма: +75/-0
Сообщений: 1742


Номер авто:

x20xev 3D хетч, White; Veсtra B универсал

Пол: Мужской
Возраст: 33
Из: Ukraine , Кузнецовск.Ровенская обл , Ровно

Регистрация: 11.02.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

455801641
« Ответ #64 : 04-04-2016, 16:42:57 »

Полпишусь. Давно вынашивал мысль о пневме. Смотря на опыт зарубежных коллег-пневме быть!!  На мою конфигурацию была мысль брать электроклапаны камоцци, ну а на первое пробное время- клапаны с газовых установок.
Записан

0971319089, 0672914202,   0688525776  Польский номер и вайбер- (+48 727 307 794) Александр
ярослаv


Карма: +0/-0
Сообщений: 23


Пол: Мужской
Возраст: 55
Из: Ukraine , Борислав

Регистрация: 05.02.2016


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #65 : 04-04-2016, 22:56:26 »

Сьогодні,  після роботи підключиив дистанційне управління пневмопідвіскою і пневмосигналом. Використав блок дистанційного управління освітленням ( купив ріку тому для хати, але так і не поставив) .  Блок на 3 реле, живлення 220 в, але то не проблема. Завтра викладу фото блоку з підключенням 12в. З'єднав з пневмоклапанами через діоди КД213. Працює супер. Надійно управляє метрів з 20.  Пізніше намалюю схему своєï пневмопідвіскою.
Записан
ярослаv


Карма: +0/-0
Сообщений: 23


Пол: Мужской
Возраст: 55
Из: Ukraine , Борислав

Регистрация: 05.02.2016


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #66 : 05-04-2016, 15:08:05 »

Обіцяні фото, блок дистанційного управління і виведення живлення 12в. Два дроти червоний і чорний з середини плати.


* Фото0206.jpg (920.7 Кб, 2048x1536 - просмотрено 576 раз.)

* Фото0207.jpg (824.87 Кб, 2048x1536 - просмотрено 559 раз.)
Записан
ярослаv


Карма: +0/-0
Сообщений: 23


Пол: Мужской
Возраст: 55
Из: Ukraine , Борислав

Регистрация: 05.02.2016


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #67 : 05-04-2016, 15:10:08 »

Схема пневмо і електропідключення.


* Фото0209.jpg (210.27 Кб, 1024x768 - просмотрено 592 раз.)

* Фото0210.jpg (198.18 Кб, 1024x768 - просмотрено 539 раз.)
Записан
PS


Карма: +6/-0
Сообщений: 728


Номер авто:

Пол: Мужской
Возраст: 34
Из: Ukraine , Житомир

Регистрация: 11.01.2013


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #68 : 08-04-2018, 23:09:26 »

задовбався я з нашими дорогами!!!то покришкам абзац,то дискі погну.да і кузов через це потерпає!!!хочу поставити на передок пневмо рубени 130х3   хто,що скаже з цього поводу?а то всі мовчать...
Записан
ярослаv


Карма: +0/-0
Сообщений: 23


Пол: Мужской
Возраст: 55
Из: Ukraine , Борислав

Регистрация: 05.02.2016


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #69 : 22-05-2018, 19:11:11 »

Пневмоподушки дороги не відремонтують. А якщо серйозно, то ставити треба з додатковими ресіверами на кожну подушку з максимально більшим по внутрішньому діаметру перепускним шлангом, мінімум 14 мм.(для мягкості)
Записан
jjukk


Карма: +0/-0
Сообщений: 25


kadett 1.7D caravan

Пол: Мужской
Возраст: 36
Из: Ukraine , Александрия

Регистрация: 21.09.2017


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #70 : 14-10-2019, 20:34:29 »

Пневмоподушки дороги не відремонтують. А якщо серйозно, то ставити треба з додатковими ресіверами на кожну подушку з максимально більшим по внутрішньому діаметру перепускним шлангом, мінімум 14 мм.(для мягкості)

Круто все зроблено
А чи є такий варік щоб все це зробити у комплекті для того, щоб можно було зібрати на своєму кадеті з маленькою інструкцією?
Теж хочу зробити, але нема часу шукати комплектуючи, щось точить та інші пляски з бубном.
Обміркуй, якщо буде ідея, думаю на твій "пакет" пневмо на кадет будуть кліенти і я буду першим  Пардон
jukrec@gmail.com
Записан


ярослаv


Карма: +0/-0
Сообщений: 23


Пол: Мужской
Возраст: 55
Из: Ukraine , Борислав

Регистрация: 05.02.2016


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #71 : 30-01-2020, 22:56:52 »

Кадет проданий у вересні 2018 р. Людина що купила, захотів щоб  я поставив назад пружини, бо десь наслухався, що пневмо дуже дорога в обслуговуванні. Як я його не переконував, і мало того я віддавав йому нові задні пружини, і рідні передні стійки , щоб якщо будуть проблеми з пневмо, він собі поміняв, а він ні в яку - постав назад пружини і все. Я ще півтора дня затратив на перестановку назад пружин. Задні подушки тут же на другий день купив знайомий на зад на doblo, а передні самі резинки продав мужику на прицеп. Грузить поза тону, підкачає і навіть не замітно. На рахунок комплекту для встановлення, ти перший хто цікавиться, так що думаю, що справа не піде.
Записан
Gerc0g
Василий


Карма: +9/-0
Сообщений: 445


Номер авто:

kadett e 5 дв. '86 1.6 карб

Пол: Мужской
Возраст: 35
Из: Ukraine , Кировоград

Регистрация: 23.12.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

310
« Ответ #72 : 09-02-2020, 21:25:18 »

Знать бы бюджет переделки Веселый я очень часто об этом задумываюсь но руки не доходят Грустный прикинь что нужно и сколько примерно денег а мы может толпу соберём Веселый
Записан



066-122-шесть3-7шесть
PS


Карма: +6/-0
Сообщений: 728


Номер авто:

Пол: Мужской
Возраст: 34
Из: Ukraine , Житомир

Регистрация: 11.01.2013


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #73 : 10-02-2020, 09:36:49 »

десь в районі від 300$
Записан
kryty


Карма: +0/-0
Сообщений: 1

Из:

Регистрация: 04.04.2020


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #74 : 04-04-2020, 17:31:23 »

Яб приобрёл за такую цену  Опель- Рулезз!!
Записан
Страниц: ««« 1 2 3 4 [5]
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Тюнинг  |  Тюнинг кузова и ходовой  |  Пневмоподвеска « предыдущая тема следующая тема »
    Перейти в: