Стає впринцепі вона нормально і впритик до самої обшивкі дверей,но вона ширша і довша чим кадєтовська,якшо стоять дуті обшивкі такі як на GSI,то двері ти вже ніяк незакриєш,треба шоб були прості плоскі карти!
Я собі як ставив панель то ніяк неміг її засунути залазив або лівий бік або правий бік невлазилась. То підрізали уплотнітєлі в районі панелі на фото видно і підрізали саму панель там де стоять оригінальні пичалки у вектровській панел.і Підрізали з кожної строни приблизно по 2-3 квадратних сантиметра панелі.
Дальше брали монтажний фен і нагрівали панель по краях ( зі сторони дверок) великим шпательом підгинали її в середину і охолоджували тряпкою з водою (шоб позагинати края) всьо панель влазиться як рідна трохі треба сили і матів шоб плотно туда її засунути.
Дальше виставляєш її по висоті і наклону шоб рівно стояла, (бачив крім свого ше 2 кадета з вектровською панелю то у всіх висота по різному). береш якісь шоб погрубші були жилізні кутникі (тіпа майбутні кріплення) і відмальовуєш під диркі в панелі де вони мають кріпитись до кузова, зімається панель геть (просверлюєш в них диркі) і прикручуєш для початку їх на саморізи до кузова,шоб шераз приміряти панель чи співпадає всьо по висоті наклону і.т.д. ( Я в себе з разу третього нормально виставив,ніяк неміг рівно верхнє ліве кріплення відмалювати де воно має бути )
Так для відома панель залазе дуже туго даже неприкручена вона там намертво сидить.
Після того як всьо відміряв по кріпленях і дирках всьо зійшлось,брав і приварював всі кріплення до кузова,(майстер кричав шо саморізи витримають) но я вже хтів так на вєру шоб тримало, тількі одне середнє кріплення необварював то шо поцентру панелі його я закріпив на закльопкі!
Ну всьо впринцепі панель стоїть лишається поставити дуйкі до пічкі і прикрутити саму панель,дуйкі я розрізав ветровські і кадетовські на пополам,і скручував їх саморізами разом до купи,склеював і обмотував скочем шоб непропускало повітря. Всьо дуйкі бокові готові, лишається підключити обдув лобового, тут вже як хто хоче так і робе. У вектри там ідуть квадратні дири в панелі,а з пічки кадетовської виходять дві круглі штукенції і менші набагато за розміром,тут є два вихода мож засунути їх у панель ї залити монтажною піною,а можна вирізіти два куска деревяшок квадратних (як на фото) всередині вирізати дирку під дуйку з пічкі і прикрутити до панелі ( це обдув лобового).
Середню дуйку там де холодним завжди дує,купляється говра см 20-25 з запасом,правда непомню якого діаметру ну і там присобачуєте. ( Моя думка шо її там 100 років непотрібно)
Наступним ставиться борода ,тут знов починається мінінгіт,недістає до підлоги получається шо вона висить в повітрі.( якшо незакріпити її до підлоги то їхати буде весело гримить і пригає по ямах) То я брав і всередині в бороді робив деревяний каркас шоб була опора до підлоги,і прикручував бороду до підлоги,співпадає в дирку від старої бороди=)
Лишається проводка,мені одноклубник підключив десь за чотири години.головне шоб були всі фішкі від панелі,дроти маєже всі підходять по кольору,складного нічого нема!
Установка панелі з підключенням дротів забрала 2 дні!
Ну вродіби всьо написасав,якшо шось забув питаєте,буду радий помогти!
http://www.drive2.ru/cars/opel/kadett/kadett_e/hylligan/journal/288230376152456508/#postЯкшо шось десь неправильно написав сильно ненападайте, старався всьо сказати як робилось!
Треба буде фото повністю зібраного салону.або іменно якоїсь половини панелі свистіть сфоткаю!