Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
13-12-2024, 07:07:25
684379 Сообщений в 14300 Тем от 22570 Пользователей
Последний пользователь: Eliankig
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Ремонт  |  Двигатель  |  Масло для двигуна Опель Кадет 0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему. « предыдущая тема следующая тема »
Страниц: [1] 2 »»»
Автор Тема: Масло для двигуна Опель Кадет  (Прочитано 770 раз)
kadet777 Автор темы


Карма: +8/-0
Сообщений: 972

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 02.10.2012


Активность за 30 дней
11%
Offline Offline

« : 27-11-2024, 20:34:44 »

Добрий день.
Постійно користувався маслом Statoil 10W40 напівсинтетика
класифікація API SL/CF
Але воно зникло з продажу.

Авто Опель Кадет Е 13nb

Скажіть будь ласка, яке масло краще використовувати в таких двигунах, яку класифікацію?

Є можливість залити масло класифікації 10w40 SG/CF. Таке масло можна заливати після 10w40 SL/CF?

Можна використовувати масла однієї класифікації але різних виробників?
В Statoil 10w40 API SL/CF залити масло 10w40 API SL/CF іншого виробника?
Наприклад доливати поки не буде замінено на нове масло.

Яке масло порадили б Ви зараз, якісне і доступне за ціною ?

Дякую.



* Масла.png (67.41 Кб, 1200x438 - просмотрено 4 раз.)
« Последнее редактирование: 28-11-2024, 11:19:19 от kadet777 » Записан
kadet777 Автор темы


Карма: +8/-0
Сообщений: 972

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 02.10.2012


Активность за 30 дней
11%
Offline Offline

« Ответ #1 : 28-11-2024, 17:19:19 »

Може хто розбирається в маслах? Та актуальній інформації по ним.
Записан
Кактус
Сергей
Модератор


Карма: +190/-9
Сообщений: 11011


Opel-kadett-karavan 1988г.

Пол: Мужской
Возраст: 55
Из:Одесса-мама

Регистрация: 15.04.2009


Активность за 30 дней
19%
Offline Offline

256276115
« Ответ #2 : 29-11-2024, 09:29:10 »

У Руслана спроси. Он занимается запчастями.
Я на кадете заливаю ELF. Франция. Оно больше похоже на масло.
Записан

Opel-kadett-karavan 1988г. 13NB
kadet777 Автор темы


Карма: +8/-0
Сообщений: 972

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 02.10.2012


Активность за 30 дней
11%
Offline Offline

« Ответ #3 : 29-11-2024, 13:25:36 »

У Руслана спроси. Он занимается запчастями.
Я на кадете заливаю ELF. Франция. Оно больше похоже на масло.

Дякую.
Записан
zom81e
Влад 0-96-991-34-60
Модератор


Карма: +119/-0
Сообщений: 7375


Kadett E 3-дв. хетч. 1.3NB 88 г.в.

Пол: Мужской
Возраст: 36
Из: Ukraine , Коростень

Регистрация: 08.01.2013


Активность за 30 дней
4%
Offline Offline

271292709
« Ответ #4 : 30-11-2024, 10:23:58 »

Двигуну вже понад 25 років. Я б не став опиратися виключно на класифікації, допуски і таке інше. Більшість автовласників таких авто підбирають оливи виключно під свій смак. Стан двигуна у кожному випадку унікальний, умови експлуатації унікальні. Не виключено, що використання оливи за паспортом не стане проблемою. Я б опирався на показник в'язкості (безумовно), ціну та відгуки людей, що використовували оливу в подібних умовах. 13nb не має дуже сильних вимог до оливи. Найкраща порада - слідкуйте за рівнем та змінюйте на відмітці 6...8 тис пробігу.
Записан

kadet777 Автор темы


Карма: +8/-0
Сообщений: 972

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 02.10.2012


Активность за 30 дней
11%
Offline Offline

« Ответ #5 : 30-11-2024, 11:56:54 »

Двигуну вже понад 25 років. Я б не став опиратися виключно на класифікації, допуски і таке інше. Більшість автовласників таких авто підбирають оливи виключно під свій смак. Стан двигуна у кожному випадку унікальний, умови експлуатації унікальні. Не виключено, що використання оливи за паспортом не стане проблемою. Я б опирався на показник в'язкості (безумовно), ціну та відгуки людей, що використовували оливу в подібних умовах. 13nb не має дуже сильних вимог до оливи. Найкраща порада - слідкуйте за рівнем та змінюйте на відмітці 6...8 тис пробігу.

Дякую за відповідь.

Я дуже довго використовував одне і теж масло. Все було норм. Statoil 10W40 напівсинтетика. Допуск SL/CF. Але на жаль немає в продажу більше.

Зараз є масло в мене 10W40 але допуск SG/CF. Відгуки про масло гарні ті хто на ньому їздить.
І ось думаю що робити. Залити те що є або шукати інше масло з допуском SL/CF на якому їздив давно.

Можна заливати таке масло SG/CF?
Можна заливати його після того як їздив на маслі SL/CF?

Почав шукати інформацію про це. І зустрічав інформацію, що не завжди можна переходити на різні допуски масла. Ще й питання яке зараз масло взагалі нормальне. =)

Щоб б порадиди? Залити SG/CF?

Записан
kadet777 Автор темы


Карма: +8/-0
Сообщений: 972

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 02.10.2012


Активность за 30 дней
11%
Offline Offline

« Ответ #6 : 30-11-2024, 12:01:36 »

Двигуну вже понад 25 років. Я б не став опиратися виключно на класифікації, допуски і таке інше. Більшість автовласників таких авто підбирають оливи виключно під свій смак. Стан двигуна у кожному випадку унікальний, умови експлуатації унікальні. Не виключено, що використання оливи за паспортом не стане проблемою. Я б опирався на показник в'язкості (безумовно), ціну та відгуки людей, що використовували оливу в подібних умовах. 13nb не має дуже сильних вимог до оливи. Найкраща порада - слідкуйте за рівнем та змінюйте на відмітці 6...8 тис пробігу.

А не в курсі випадково чи можна залитивати масло одного допуску але різних виробників?
Наприклад закінчилося, а такого масла більше немає.
Не буде проблем?

Думаю масла різниз допусків змішувати не можна. Хоч і будуть 10W40 напівсинтетика.
Записан
zom81e
Влад 0-96-991-34-60
Модератор


Карма: +119/-0
Сообщений: 7375


Kadett E 3-дв. хетч. 1.3NB 88 г.в.

Пол: Мужской
Возраст: 36
Из: Ukraine , Коростень

Регистрация: 08.01.2013


Активность за 30 дней
4%
Offline Offline

271292709
« Ответ #7 : 01-12-2024, 10:13:17 »

Ну давайте я вам дам ще більше приводів до роздумів, і ви самі собі на все відповісте.

За офіційними даними в 13nb має заливатися олива:
-Для холодного клімату 5w-40 SG/A2
-Для середнього клімату 15W-40 SG/A3 (або, УВАГА, як альтернатива 10W-40 SG/A3)
-Для теплого клімату 20W-40 SG/A2

Тож з питанням підбору оригінальних допусків, думаю, що знято. Ви просто не знайдете такі оливи у 2024 році. І до того ви вже заливали оливу, яка не відповідає допускам. То чому ж так за це хвилюватися?  Смеяться

Щодо змішуваності. Ніколи ні вид кого не чув, щоб оливу неможна було при заміні використовувати іншого бренду чи іншого допуску. Так, не рекомендується додавати або змішувати у значних пропорціях (хоча я особисто це робив і нічого не відбулося).

Я б не змішував мастило з молібденом і без нього - тут так. Не змішував би ще якісь диковини маркетингових казкарів. А якщо мова йде про хоча д в міру якісні оливи дорослих людей, то при заміні ніяких проблем не буде з імовірністю 99%.

Записан

kadet777 Автор темы


Карма: +8/-0
Сообщений: 972

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 02.10.2012


Активность за 30 дней
11%
Offline Offline

« Ответ #8 : 01-12-2024, 18:40:18 »

Ну давайте я вам дам ще більше приводів до роздумів, і ви самі собі на все відповісте.

За офіційними даними в 13nb має заливатися олива:
-Для холодного клімату 5w-40 SG/A2
-Для середнього клімату 15W-40 SG/A3 (або, УВАГА, як альтернатива 10W-40 SG/A3)
-Для теплого клімату 20W-40 SG/A2

Тож з питанням підбору оригінальних допусків, думаю, що знято. Ви просто не знайдете такі оливи у 2024 році. І до того ви вже заливали оливу, яка не відповідає допускам. То чому ж так за це хвилюватися?  Смеяться

Щодо змішуваності. Ніколи ні вид кого не чув, щоб оливу неможна було при заміні використовувати іншого бренду чи іншого допуску. Так, не рекомендується додавати або змішувати у значних пропорціях (хоча я особисто це робив і нічого не відбулося).

Я б не змішував мастило з молібденом і без нього - тут так. Не змішував би ще якісь диковини маркетингових казкарів. А якщо мова йде про хоча д в міру якісні оливи дорослих людей, то при заміні ніяких проблем не буде з імовірністю 99%.



Дуже розгорнута відповідь.
Дякую.
Все зрозуміло.

Ця інформація буде корисна для інших у кого теж проблема вибору масла та актуальної інформації по якості.

Я шукав таблицю з допусками по маслу в інтернеті і в книжці для цього двигуна. Не зміг знайти. Опель Кадет вже переходить до музею. Смеяться

Плюс досвід форуму і актуальність інформації це великий плюс для прийняття рішень. Кожен рік триває дискусія яке масло якісне і хто та що заливає.
Знаю та читав, що є багато нюансів по маслу. Тож краще все перевірити, а потім вже залити.
Так допуск SG зараз такого масла не багато. Але воно ще є. І в мене якраз такого є каністра.
Записан
kadet777 Автор темы


Карма: +8/-0
Сообщений: 972

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 02.10.2012


Активность за 30 дней
11%
Offline Offline

« Ответ #9 : 01-12-2024, 18:43:26 »

Ну давайте я вам дам ще більше приводів до роздумів, і ви самі собі на все відповісте.

За офіційними даними в 13nb має заливатися олива:
-Для холодного клімату 5w-40 SG/A2
-Для середнього клімату 15W-40 SG/A3 (або, УВАГА, як альтернатива 10W-40 SG/A3)
-Для теплого клімату 20W-40 SG/A2

Тож з питанням підбору оригінальних допусків, думаю, що знято. Ви просто не знайдете такі оливи у 2024 році. І до того ви вже заливали оливу, яка не відповідає допускам. То чому ж так за це хвилюватися?  Смеяться

Щодо змішуваності. Ніколи ні вид кого не чув, щоб оливу неможна було при заміні використовувати іншого бренду чи іншого допуску. Так, не рекомендується додавати або змішувати у значних пропорціях (хоча я особисто це робив і нічого не відбулося).

Я б не змішував мастило з молібденом і без нього - тут так. Не змішував би ще якісь диковини маркетингових казкарів. А якщо мова йде про хоча д в міру якісні оливи дорослих людей, то при заміні ніяких проблем не буде з імовірністю 99%.



Масло з молібденом. Якщо коротко для чого його заливають? І які плюси мінуси?
Чув. Ніколи особисто не використовував.
Записан
zom81e
Влад 0-96-991-34-60
Модератор


Карма: +119/-0
Сообщений: 7375


Kadett E 3-дв. хетч. 1.3NB 88 г.в.

Пол: Мужской
Возраст: 36
Из: Ukraine , Коростень

Регистрация: 08.01.2013


Активность за 30 дней
4%
Offline Offline

271292709
« Ответ #10 : 02-12-2024, 11:02:09 »

Масло з молібденом. Якщо коротко для чого його заливають? І які плюси мінуси?
Чув. Ніколи особисто не використовував.
Додавання молібдену теоретично має значно покращити показники змащуванності (вибачте за не зовсім правильний технічний термін). Сам молібден має властивості "слизького матеріалу". Тобто при його додаванні в оливу в парах тертя має бути ще менше процесів, які викликають опір тому самому ковзанню поверхонь на шарі оливи. Має покращитися довговічність, економічність роботи та температурна навантаженість двигуна. Чи працює воно? Особисто я сумніваюся, що в штатних умовах експлуатації ви побачите різницю. Я, наприклад, не побачив. Мій 13nb 2 заміни пройшов на оливі з молібденом. Взагалі ніякої різниці я не помітив. А потім повивчав дещо цей маркетинговий хід та зрозумів, що воно взагалі того не варте.

 А ось в сучасних двигунах іноді навіть забороняється використовувати таку оливу. Бо молібден в ній - це все одно в певній мірі пил. І на 13nb він пройде через всі зазори в парах тертя. А ось вже в сучасних двигунах можна цим молібденом забити ці зазори та зробити тільки лихо двигуну і собі.
Записан

zom81e
Влад 0-96-991-34-60
Модератор


Карма: +119/-0
Сообщений: 7375


Kadett E 3-дв. хетч. 1.3NB 88 г.в.

Пол: Мужской
Возраст: 36
Из: Ukraine , Коростень

Регистрация: 08.01.2013


Активность за 30 дней
4%
Offline Offline

271292709
« Ответ #11 : 02-12-2024, 11:14:04 »

Дуже розгорнута відповідь.
Дякую.
Все зрозуміло.

Ця інформація буде корисна для інших у кого теж проблема вибору масла та актуальної інформації по якості.

Я шукав таблицю з допусками по маслу в інтернеті і в книжці для цього двигуна. Не зміг знайти. Опель Кадет вже переходить до музею. Смеяться

Плюс досвід форуму і актуальність інформації це великий плюс для прийняття рішень. Кожен рік триває дискусія яке масло якісне і хто та що заливає.
Знаю та читав, що є багато нюансів по маслу. Тож краще все перевірити, а потім вже залити.
Так допуск SG зараз такого масла не багато. Але воно ще є. І в мене якраз такого є каністра.

Таблицю з допускаит різних олив для підбору аналогів ви і не знайдете. Кожен виробник авто прописує допуски згідно до вимог конструкції. Кожен виробник оливи самостійно декларує відповідність свого продукту певному допуску. Тому одна й та сама олива може чудово використовуватися і на німцях, і на корейцях, і на іншого роду техніки. Виробники олив часто змінюють назви олив, їх покоління. Тому вести таку таблицю ніхто не буде. Вибирайте по факту, що пропонує ринок на даний момент. Допуски зазначені у специфікації на кожну оливу на тарі, на сайті виробника оливи та в супроводжуючих документах.

До слова. SG, SL і так далі це дуже широкі допуски. Колись вони були актуальні для підбору оливи. Зараз потрібно більш уважно дивитися. У кожного виробника авто є свої допуки і виглядає цей шифр значно складніше ніж 2 або 4 букви. Тобто для кадетта підбирати за старими допусками оливу - ок. Для сучасних двигунів вже ні - краще підбирати саме по допускам заводу-виробника автомобіля.

Так, кадетт, то вже пенсіонер автомобільного світу. І в книжці, яку друкували в 90-их - 2000-их місцеві видання, не завжди можна знайти повну інформацію про авто. Але є інші джерела. Я, наприклад, довіряю збірнику інформації від Автодата. По старим авто там є багато чого цікавого, чого навіть на форумах та у знавців не довідатися. Саме звідти я і давав інформацію про допуски на оливу.
Записан

kadet777 Автор темы


Карма: +8/-0
Сообщений: 972

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 02.10.2012


Активность за 30 дней
11%
Offline Offline

« Ответ #12 : 02-12-2024, 15:48:08 »

Додавання молібдену теоретично має значно покращити показники змащуванності (вибачте за не зовсім правильний технічний термін). Сам молібден має властивості "слизького матеріалу". Тобто при його додаванні в оливу в парах тертя має бути ще менше процесів, які викликають опір тому самому ковзанню поверхонь на шарі оливи. Має покращитися довговічність, економічність роботи та температурна навантаженість двигуна. Чи працює воно? Особисто я сумніваюся, що в штатних умовах експлуатації ви побачите різницю. Я, наприклад, не побачив. Мій 13nb 2 заміни пройшов на оливі з молібденом. Взагалі ніякої різниці я не помітив. А потім повивчав дещо цей маркетинговий хід та зрозумів, що воно взагалі того не варте.

 А ось в сучасних двигунах іноді навіть забороняється використовувати таку оливу. Бо молібден в ній - це все одно в певній мірі пил. І на 13nb він пройде через всі зазори в парах тертя. А ось вже в сучасних двигунах можна цим молібденом забити ці зазори та зробити тільки лихо двигуну і собі.

Зрозуміло. Дякую.
Записан
kadet777 Автор темы


Карма: +8/-0
Сообщений: 972

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 02.10.2012


Активность за 30 дней
11%
Offline Offline

« Ответ #13 : 02-12-2024, 15:54:39 »

Таблицю з допускаит різних олив для підбору аналогів ви і не знайдете. Кожен виробник авто прописує допуски згідно до вимог конструкції. Кожен виробник оливи самостійно декларує відповідність свого продукту певному допуску. Тому одна й та сама олива може чудово використовуватися і на німцях, і на корейцях, і на іншого роду техніки. Виробники олив часто змінюють назви олив, їх покоління. Тому вести таку таблицю ніхто не буде. Вибирайте по факту, що пропонує ринок на даний момент. Допуски зазначені у специфікації на кожну оливу на тарі, на сайті виробника оливи та в супроводжуючих документах.

До слова. SG, SL і так далі це дуже широкі допуски. Колись вони були актуальні для підбору оливи. Зараз потрібно більш уважно дивитися. У кожного виробника авто є свої допуки і виглядає цей шифр значно складніше ніж 2 або 4 букви. Тобто для кадетта підбирати за старими допусками оливу - ок. Для сучасних двигунів вже ні - краще підбирати саме по допускам заводу-виробника автомобіля.

Так, кадетт, то вже пенсіонер автомобільного світу. І в книжці, яку друкували в 90-их - 2000-их місцеві видання, не завжди можна знайти повну інформацію про авто. Але є інші джерела. Я, наприклад, довіряю збірнику інформації від Автодата. По старим авто там є багато чого цікавого, чого навіть на форумах та у знавців не довідатися. Саме звідти я і давав інформацію про допуски на оливу.

Дякую за інформацію. Дуже детально та зрозуміло. Опель- Рулезз!!

Думаю якраз тему можна використовувати всім хто шукає, що заливати.
Записан
kadet777 Автор темы


Карма: +8/-0
Сообщений: 972

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 02.10.2012


Активность за 30 дней
11%
Offline Offline

« Ответ #14 : 04-12-2024, 18:43:09 »

До слова. SG, SL і так далі це дуже широкі допуски. Колись вони були актуальні для підбору оливи. Зараз потрібно більш уважно дивитися. У кожного виробника авто є свої допуки і виглядає цей шифр значно складніше ніж 2 або 4 букви. Тобто для кадетта підбирати за старими допусками оливу - ок. Для сучасних двигунів вже ні - краще підбирати саме по допускам заводу-виробника автомобіля.


Питання.

Масло 10W40 SG/CD.
Вирішив дозамовити таке ж масло щоб б було що доливати в запасі.
Приїхало 10W40 SG/CF.

Ви казали наче нічого страшного якщо масла змішуються.
Читав що CD CF це букви для дизельних двигунів.
Букви різні значить якісь відмінності в маслі будуть.
Виробник той самий.

Я так розумію їх змішувати можно? Може існують якісь нюанси ще. Вирішив перепровірити.
« Последнее редактирование: 04-12-2024, 21:09:12 от kadet777 » Записан
Страниц: [1] 2 »»»
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Ремонт  |  Двигатель  |  Масло для двигуна Опель Кадет « предыдущая тема следующая тема »
    Перейти в: