Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
20-10-2021, 12:59:23
681097 Сообщений в 14585 Тем от 18470 Пользователей
Последний пользователь: AssignmentExperts
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Ремонт  |  Двигатель  |  C16SE проблеми з я оборотами ХХ 0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему. « предыдущая тема следующая тема »
Страниц: [1]
Автор Тема: C16SE проблеми з я оборотами ХХ  (Прочитано 1031 раз)
volanddemoor Автор темы


Карма: +0/-0
Сообщений: 46


Пол: Мужской
Возраст: 30
Из: Ukraine , Львів

Регистрация: 24.01.2017


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« : 20-08-2020, 01:17:07 »

Всім привіт.
Може в когось була така проблема, або може просто хтось пораду дасть.

Встановив на кадета свого двигун з донора: Astra F caravan  1994, 1.6si 100hp (C16se)
На Астра його заводив лише один раз на одну хвилину. Поставив все разом: двигун, ебу+коса, випуск до каталізатора, КПП, стійки в зборі і т.д.

З самого початку двигун не працював добре ні на слух, ні на вигляд, ні на тягу. То його підтрушує, то підтроює, то обороти плавають. А найголовніше, то це обороти хх на тахометрі біля 1000, при прогріві 1100-1300. В неті я не зміг знайти інфи які ж обороти мають бути на цьому моторі, тож не знав чи це проблема чи ні. Щоб побороти троїння і тряску двигуна 2 рази по колу міняв свічки (хоча їх напевне 5 разів), вв провода, модуль запалення, лямду нову купив, дпдз, дтож, рхх 1 новий купляв і для перевірки 2 робочих з c16nz підставляв. Ситуація не помінялась. Помилок кодами не видає (хіба коли сам якийсь датчик відключу).
Був в знайомого на осцилографі ( на тому що автоскоп): всі датчики робочі, при тесті роботи двигуна (тест роботи циліндрів) хаотичність якась, то 2 з 3 не в графіку провалюється, то 1 з 2, то 2 з 4. Корочек нічого не зрозуміли з тих тестів. Кожного разу графік інший. Потів поставив газ (це все в проміжку в 1тиждень), 4-те покоління, КМЕ мозги, ловато редуктор вакуум. Почали налаштовувати і побачили що розрідження в колекторі при хх 37-45, а знаю що на c16nz і ланосі 1.5 розрідження 30+-5. Почали шукати підсос повітря, спочатку вдшкою, а потім і парогенератором. І НІЧОГО. Маленький пропуск з осі дросельної (ледь помітний) і маленький пропуск з щупа (або дросельна, або між кільця). Помив дросельну після цього, результат 0.
Так їздив 3 місяці, розхід при чому 14-17л а тягне гірше ніж c16nz вбитий.
Наступним кроком задумав я підключитися до єбу: Делфі не підключило, опком не підключив, нарешті цього тижня прийшов Опель сканер і я побачив цифри!!!!:
Поки на словах, скрін на вихідних зможу зробити:
Тиск у колекторі ідентичний мап-сенсору в газомозгу - 37-45
ДТОЖ неробочий був всю дорогу 35 показував, поміняв- нема результату
ДТВ показує норм температуру якщо зранку ше не заводив авто то показує Темп на вулиці +-2гр
Дпдз ідеальна крива на всьому проміжку
Кут випередження 10гр+-1гр
Обороти на хх 950+-50
Лямда синусоїду малює, не постійну в часі, але малює (значить робоча)
Рхх на хх показує значення в 26-40 кроків і весь час рухається, реагує на тест, рухається без заїдань в обох напрямках.
Також в програмі до кожного пункту вказані в коментарях значення які мають бути, так от:
На хх тиск у колекторі має бути 26-31 а є ~40
ДТВ має бути на хх при прогрітому моторі 51-67 а в мене 68-72
Рхх має бути 18-26 кроків, а є ~30
Обороти хх мають бути 800-950, а є 900-1000
Вприск має бути 0,6-1.3 а в мене 1.8-2.4!!!!
І є ще один цікавий пункт: з пам’яті звучить як «поддержка оборотів хх» і в мене там значення 950. Що це таке? Звідки воно береться?
Незнаю наскільки правдиві підказки в програмі і чи можна їм вірити. Але якщо можна, то в чому проблема може бути???

І ще одна цікава річ, в мене при повороті ключа запалення бензонасос не включається, а починає працювати лише коли стартером починаю крутити.
Не знаю, чи то так має бути.
Може в когось є такий двигун і зможе щось порадити.
Буду вдячний за будь яку пораду.


Записан
volanddemoor Автор темы


Карма: +0/-0
Сообщений: 46


Пол: Мужской
Возраст: 30
Из: Ukraine , Львів

Регистрация: 24.01.2017


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #1 : 20-08-2020, 01:20:11 »

І ще одна цікава річ, коли повертаю дросельну рукою, то обороти плавають в межах ~700. Тобто поверну дросельну на 7% і обороти плавають між 2000 і 3000.
Записан
vovka_berd


Карма: +54/-13
Сообщений: 2332


Пол: Мужской
Возраст: 47
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 29.04.2008


Активность за 30 дней
9%
Offline Offline

81519924
« Ответ #2 : 20-08-2020, 08:22:59 »

Судячи з показчиків - механічні негаразди у ДВС, нажаль. Розрідження у впускному, та тривалість вприску - мені дуже не подобаються.  Також розхід палива опосередковано вказує на можливу смерть ЦПГ. Поперше я би поміряв компрессію на холодну і перед кожним новим циліндров робив би перерву 10хвилин. Якщо є велика різниця між циліндрами - то робити нормальний капремонт... Вибачте за погані новини - але все вказує на це. І до речі, сигнал лямбди знімали з самої лямбди, або це діагностика показала крізь мізки? Прямо на лябді мають бути майже прямокутні імпульси, а не не сінусоіда. Сінусоіда прямо на роз'ємі лямбди вказує на те, що лямбда помирає. Це якщо нормальним осциллографом дивитись. Про спеціальні діагностічні прилади - не знаю, ніколи не користувався.
Записан

первый: был - 13NB -  стал Х13YT сж14, хетч 5 ездим уже 100тык

новый, был - 13NB -  будет свсж Х13YZ сж29, VVT, DKZ-статическая раздача (в процессе), хэтч 3

оба  с СЕКУ и электронным дозированием пропана
volanddemoor Автор темы


Карма: +0/-0
Сообщений: 46


Пол: Мужской
Возраст: 30
Из: Ukraine , Львів

Регистрация: 24.01.2017


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #3 : 20-08-2020, 19:00:27 »

Судячи з показчиків - механічні негаразди у ДВС, нажаль. Розрідження у впускному, та тривалість вприску - мені дуже не подобаються.  Також розхід палива опосередковано вказує на можливу смерть ЦПГ. Поперше я би поміряв компрессію на холодну і перед кожним новим циліндров робив би перерву 10хвилин. Якщо є велика різниця між циліндрами - то робити нормальний капремонт... Вибачте за погані новини - але все вказує на це. І до речі, сигнал лямбди знімали з самої лямбди, або це діагностика показала крізь мізки? Прямо на лябді мають бути майже прямокутні імпульси, а не не сінусоіда. Сінусоіда прямо на роз'ємі лямбди вказує на те, що лямбда помирає. Це якщо нормальним осциллографом дивитись. Про спеціальні діагностічні прилади - не знаю, ніколи не користувався.
Дякую.
Якраз сьогодні компресію поміряв:
10-9-11-8
Скоріше за все ваша правда.
Лямду через осцилограф дивився, але після того її на нову поміняв, теперішні показники тільки з програми Опель сканер.
Записан
volanddemoor Автор темы


Карма: +0/-0
Сообщений: 46


Пол: Мужской
Возраст: 30
Из: Ukraine , Львів

Регистрация: 24.01.2017


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #4 : 21-08-2020, 13:25:35 »

Ще можливо хтось підкаже, чи підійде блок від c16nz на c16se. Оскільки мотор і так робити, то в мене є старий блок і там номер зареєстрований на моє авто, то хотів би вже при можливості його і поставити.
Записан
vovka_berd


Карма: +54/-13
Сообщений: 2332


Пол: Мужской
Возраст: 47
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 29.04.2008


Активность за 30 дней
9%
Offline Offline

81519924
« Ответ #5 : 21-08-2020, 19:46:43 »

Ще можливо хтось підкаже, чи підійде блок від c16nz на c16se. Оскільки мотор і так робити, то в мене є старий блок і там номер зареєстрований на моє авто, то хотів би вже при можливості його і поставити.
Так вони однакові. Можуть бути незначні нюанси, али вони не на що не вплинуть. Компресія зараз - жах! Двигун неробочий.
Записан

первый: был - 13NB -  стал Х13YT сж14, хетч 5 ездим уже 100тык

новый, был - 13NB -  будет свсж Х13YZ сж29, VVT, DKZ-статическая раздача (в процессе), хэтч 3

оба  с СЕКУ и электронным дозированием пропана
volanddemoor Автор темы


Карма: +0/-0
Сообщений: 46


Пол: Мужской
Возраст: 30
Из: Ukraine , Львів

Регистрация: 24.01.2017


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #6 : 21-08-2020, 20:50:04 »

Так вони однакові. Можуть бути незначні нюанси, али вони не на що не вплинуть. Компресія зараз - жах! Двигун неробочий.
І то на гарячому моторі. На холодному міряти буду перед ремонтом, щоб так страшно їздити не було)
Записан
vovka_berd


Карма: +54/-13
Сообщений: 2332


Пол: Мужской
Возраст: 47
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 29.04.2008


Активность за 30 дней
9%
Offline Offline

81519924
« Ответ #7 : 22-08-2020, 18:55:45 »

І то на гарячому моторі. На холодному міряти буду перед ремонтом, щоб так страшно їздити не було)
Не треба ничого міряти: двигунові - торба. Або прогорілі клапани, або зламані кільця або все гамузом. Діагностика можлива тільки на розібраному ДВС. Вангую: Двигуна немає - блок онайменьш під розточку. ГБЦ під повний капремонт.
Записан

первый: был - 13NB -  стал Х13YT сж14, хетч 5 ездим уже 100тык

новый, был - 13NB -  будет свсж Х13YZ сж29, VVT, DKZ-статическая раздача (в процессе), хэтч 3

оба  с СЕКУ и электронным дозированием пропана
Страниц: [1]
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Ремонт  |  Двигатель  |  C16SE проблеми з я оборотами ХХ « предыдущая тема следующая тема »
    Перейти в: