Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
29-03-2024, 01:45:18
684090 Сообщений в 14296 Тем от 22212 Пользователей
Последний пользователь: MusicRuize
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Бортовой журнал  |  Zafirka-1999 0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему. « предыдущая тема следующая тема »
Страниц: ««« 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 15 »»»
Автор Тема: Zafirka-1999  (Прочитано 43791 раз)
I-GOR


Карма: +43/-0
Сообщений: 4573


Kadett D 1,3N 1980г.в. карб PDSI-35 4.с.т. 3дв

Пол: Мужской
Возраст: 48
Из: Ukraine ,

Регистрация: 21.11.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #45 : 13-02-2020, 22:24:29 »

Можливо якась небезпека в цьому є, але  я знаю, що головне ходити правильно перед Богом, а це вже як получиться. Як написано в Біблії - марно вартує сторожа, якщо Бог не сторожить.

Замучило мене вже нетримання холостого. На газу взагалі. І от сьогодні зичив в знайомого від зафіри модуль, а він оказується не підходить від 1,8 до мого 1,6. Удивлен
Але я все таки повикручував свічки, зробив в них трошки менший зазор. Вони двухконтактні. NGK BKR5EK поставив назад свій модуль... і сталося чудо.  Удивлен
Тримає ХХ, а на газу майже глохло, але тримало. Тоді підключив ноут і зробив по новій калібровку газу. Стало чітко тримати ХХ на газу, навіть з включеними фарами, пічкою на всю... Тепер треба карти на газу прокатати і підстроїти. Ну це вже діло техніки.
Раніше ще бувало - все таки інколи глохло й на бензин на ХХі. Думаю або справді свічки, або РХХ підклинює. Може справді свічки поміняти. Веселый
Що таке свчка - дротик в ізоляції. шептать Ну ще можливо всередині є резистор, от не поміряв тестером. Головне що вже є якийсь результат.
Свічки з сажою трохи, ну то це вже відкалібрую, щоб не багатило суміш на газу. На фото мій модуль.
Зазвичай в ізоляції і криється проблема. Великий зазор,прошитий ізолятор і вуаля.
Записан

Karalex Автор темы


Карма: +29/-0
Сообщений: 2538

Була Дешка 82 1,2 , Zafira 99 1,6 16v LPG

Пол: Мужской
Возраст: 58
Из: Ukraine , Рівне

Регистрация: 21.12.2009


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

444925555
« Ответ #46 : 13-02-2020, 23:06:01 »

На вид всі свічки класні, ніде слідів пробою не бачив. Ну і нарешті - в мене ж є в машині мозги. І по сигналу з датчика детонації мало б показати пропуски запалення на одному з циліндрів - конкретно. А мозги мовчать. Плачет
От і кидалися різні думки на цю тему.
Якби був підсос в впускному колекторі - обороти б навпаки росли і до того ж суміш була б бідна. А сканер показує - на ХХ завжди багата.
 Я вже й мап сенсор підкидав. Благо в мене в кадеті на мпсз якраз такий самий по параметрам. А воно все так само., значить на він. Вобщем різні думки в голові були за цей час. Шишка Завтра побачу, як воно буде на ходу. Бо це ж на гарячому тримало нормально, а як буде на холодному? Чи буде так само смикатися при оборотах до 2х тис. на розгоні. Чи буде нормальне гальмування двигуном без смикання і відключення газу. Запасаюсь терпінням. Опель- Рулезз!!
ПС. На днях якраз дивився відео Наіля Порошина, де він настраював ХХ на машині. То ніяк не настраювалось, поки не повикручував свічки і не повідстраював зазори в них. Ось я про це й задумався.
Записан


60-2 MaYa статика, пропан, STAG50, лямбда контроль.
тел О67-З84-7ОЗ4
Karalex Автор темы


Карма: +29/-0
Сообщений: 2538

Була Дешка 82 1,2 , Zafira 99 1,6 16v LPG

Пол: Мужской
Возраст: 58
Из: Ukraine , Рівне

Регистрация: 21.12.2009


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

444925555
« Ответ #47 : 14-02-2020, 10:10:55 »

Ось це по машині - комплектація по він коду
Комплектация автомобиля:
Марка:    Opel
Модель:    ASTRA-G + ZAFIRA-A (1998 - 2010)
Страна:    Для германии
Двигатель:    16 бензиновый двигатель
Трансмиссия:    Трансмиссия ручного управления,5-скоростная,sporty
№ кузова:    X298267
№ двигателя:    02KK1388
Регулятор сиденья, механический, 2-ходовой, вертикальный, водитель
Для боковой подушки безопасности,л/с
Для боковой подушки безопасности,п/с
Наружная отделка,black out
Аккумуляторная батарея,55ah
Передние и задние дисковые тормоза
Abs
Интерьер-черный
Краска наружного покрытия,см. список красок в предисловии каталога моделей
Левосторонний привод
Выбросы газов,3-канальный каталитический нейтрализатор,вариант 2
Покрытие,напольное внутреннее,стандартное
Генератор,100амп.
Стекло,боковое окно,заднее,затемненное
Решетка,радиатор,хромированный профиль
Кондиционер воздуха
Отделка,матерчатая,s/lux,вариант 2
Дверной замок,с дистанционным управлением
Держатель верха
Крышка,корпус зеркала,р/р,окрашенная
Зеркало,с электроприводом и обогревом,п/с-л/с
Dinks
Окна с электрическим приводом
Сетка грузового отделения
Для откидного переднего сидения,п/с
Подголовник,задний,матерчатый,центральный
Задний коврик грузового пола
Приспособление для хранения,переднее сидение,пассажира
Используется с хромированными внутренними дверными ручками
Подлокотник, переднее сиденье, водитель
Подлокотник,задний,центральный
Розетка,электрические принадлежности(12в)
Оборудование,европейский союз
Передняя противотуманная фара
Прибор,конв.,тахометр
Для регулятора радио на рулевом колесе
Оборудование,грузовое
Дополнительные детали,установка радиоприемника
Оборудование,jewel
Надпись,beauty
Табличка,elegance
Отделочная панель,внутренняя,s/lux,вариант 2
Передаточное число главной передачи 4.19
Радиоприемник,cdr 500
Для подушки безопасности водителя
Для подушки безопасности пассажира
Подголовник,задний,матерчатый,сплошной
Подголовник,передний,матерчатый,сплошной
Для регулируемой рулевой колонки
Громкоговоритель,8 bose
Рулевое управление с усилителем, непеременный шаг
Переднее сидение,регулируемая спинка
Рулевое колесо,кожа
Колесо и шина,запасные
Шины,195/65 r 15-91h
Крышка,в сборе,багажная
Отделка интерьера кузова-черная
Колесо,дорожное,алюминиевое,6 спиц,6jx15
Записан


60-2 MaYa статика, пропан, STAG50, лямбда контроль.
тел О67-З84-7ОЗ4
Karalex Автор темы


Карма: +29/-0
Сообщений: 2538

Була Дешка 82 1,2 , Zafira 99 1,6 16v LPG

Пол: Мужской
Возраст: 58
Из: Ukraine , Рівне

Регистрация: 21.12.2009


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

444925555
« Ответ #48 : 20-02-2020, 22:50:30 »

Позавчора заїхав забрать кохану з магазину і на стоянці легенько заднім ходом виїжджаю, по гальмах а педалька впала на підлогу. Грустный
Я під машину, а там струмокв районі моторного щита. Там же добиратися, це щось з чимось.Вобщем потиху з ручником добрався додому. Це не то, що в кадеті - роздільні контури. Тут щось не замітив, щоб спрацьовувала пара коліс.
На другий день договорився з товаришем за бокс з ямою. Прийшлось знять АКБ, її підставку, блок реле над АБС. А дальше хто ж його зна з якої трубки. Ну методом дидукції оприділили, що якась задня. Дістали одну - оказалось не та,  Веселый, ну то й другу витягнули. Ох не проста це задача - залізні гнуті трубки між проводами й шлангами тягати. Поїхав на наш авторинок - за пару хвилин мені склепали мідні трубки з штуцерами і я назад в бокс. Грався, вигинав, вкладав в усі кріплення, правда не всюди міг руками дістати.  Плачет Старався вкласти їх так, щоб вони не торкалися до кузова, та інших прибамбасів. Ніби получилось. Давай прокачувати - знову погнало - вже з передньої - причина -  використання метода дедукції ну і само собою роки беруть своє разом кислотним середовищем.
Звязалися з продавцем трубок - сказав пів годинки ще побуде. Взяв в товариша фіата і махом на ринок. Передні трубки я вже перекушував, бо й не знаю, як можна б їх було інакше дістати. Розміри трубок задніх вже й забув, а для передніх - 190см для правого  і 110см для лівого. Знявши передні колеса, був приємно здивований - нові диски і колодки. Сірієць, що продавав машину, казав, що міняли колодки, як робили тюф в тому році. А тут ще й диски нові. Правда на задні не глянув, якось не до цього було. Хоча передні головніші.
Прокачали, випробували на мокрій дорозі - все як положено, АБС також спрацьовує.
Під днищем також б здалося поміняти, бо сліди корозії серйозні. Ну там буде легше. Дасть Бог може чуть пізніше і це вкладу.
Всього - Задні трубки вийшли - 315грн, передні трубки - 385грн, ДОТ4 - 1,5 л - 220грн, 600грн за те що займав бокс в гаражі півтора дня, пив каву ну і допомогу. Бо одному я й не знаю, як це зробити.
Ну й подякував Богу, що це не трапилося десь в інших несприятливих обставинах на швидкості, чи ще за кордоном на автобанах.


* 0-02-05-e39a27a4baad271d9624638dca9bba6bc89d2601faa1acc61eeee27e8b65329f_c834cff2.jpg (228.26 Кб, 1200x900 - просмотрено 161 раз.)

* 0-02-05-41f75a8ece405aca1adc1d9fa8e3edc94cedab8f179781e237cc7dd45441cbf0_954524bf.jpg (218.27 Кб, 1200x900 - просмотрено 159 раз.)

* 0-02-05-dee4f1ca6045887a83b7673719acad90b0bfe0db75a6bd0bac9db06e8dbf8048_9db91243.jpg (203.82 Кб, 1200x900 - просмотрено 160 раз.)

* 0-02-05-f69d59c4d8c41fc4041ef19afce24b7c694beb5a233c735610753549b8db9548_102eca73.jpg (139.12 Кб, 1200x900 - просмотрено 138 раз.)

* 0-02-05-f46d53e8e8b6b3250f96e7e5886ba1539a10c44baba59ef62f7d822632968ec7_51060508.jpg (144.1 Кб, 1200x900 - просмотрено 131 раз.)
Записан


60-2 MaYa статика, пропан, STAG50, лямбда контроль.
тел О67-З84-7ОЗ4
axel89
любитель по бла, бла


Карма: +20/-0
Сообщений: 1840


Номер авто:

Chery Tiggo 2,0

Пол: Мужской
Возраст: 34
Из: Ukraine , Днепропетровск

Регистрация: 21.07.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #49 : 25-02-2020, 14:24:51 »

могу посоветовать сначала поинтересоваться путями передачи этого вируса и временем жизнеспособности вне носителя, подзадолбали панику разводить, из каждой дырки уже вопли про мегавирус.. Грустный
фекально-оральным. уже ж не раз говорено

На вид всі свічки класні, ніде слідів пробою не бачив. Ну і нарешті - в мене ж є в машині мозги. І по сигналу з датчика детонації мало б показати пропуски запалення на одному з циліндрів - конкретно. А мозги мовчать. Плачет
От і кидалися різні думки на цю тему.
Якби був підсос в впускному колекторі - обороти б навпаки росли і до того ж суміш була б бідна. А сканер показує - на ХХ завжди багата.
 Я вже й мап сенсор підкидав. Благо в мене в кадеті на мпсз якраз такий самий по параметрам. А воно все так само., значить на він. Вобщем різні думки в голові були за цей час. Шишка Завтра побачу, як воно буде на ходу. Бо це ж на гарячому тримало нормально, а як буде на холодному? Чи буде так само смикатися при оборотах до 2х тис. на розгоні. Чи буде нормальне гальмування двигуном без смикання і відключення газу. Запасаюсь терпінням. Опель- Рулезз!!
ПС. На днях якраз дивився відео Наіля Порошина, де він настраював ХХ на машині. То ніяк не настраювалось, поки не повикручував свічки і не повідстраював зазори в них. Ось я про це й задумався.
зазор на свече для газа играет немалую роль - из-за разной скорости горения газа. грубо говоря - чем больше искра, тем лучше горит.
на кадет по всех свечах штатный зазор 0,7 .я делаю 0,85, так как только на газу и езжу. плюс смещён момент зажигания трамблёром и немного меньшая подача  смеси в карбюраторе
Записан

Karalex Автор темы


Карма: +29/-0
Сообщений: 2538

Була Дешка 82 1,2 , Zafira 99 1,6 16v LPG

Пол: Мужской
Возраст: 58
Из: Ukraine , Рівне

Регистрация: 21.12.2009


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

444925555
« Ответ #50 : 25-02-2020, 15:17:35 »

На кадеті в мене МПСЗ стоїть, то там нема проблем з газом. А ось тут щось не так. Можливо ДПДЗ треба хоча б десь взять підкинути, бо показники на ХХ зовсім не такі, які б мали бути ніби. ХХ то тримає, але ось вичитав, що показник ДПДЗ діє на кут запалювання і він по умовчанню по показниках, і не калібрується.
Записан


60-2 MaYa статика, пропан, STAG50, лямбда контроль.
тел О67-З84-7ОЗ4
axel89
любитель по бла, бла


Карма: +20/-0
Сообщений: 1840


Номер авто:

Chery Tiggo 2,0

Пол: Мужской
Возраст: 34
Из: Ukraine , Днепропетровск

Регистрация: 21.07.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #51 : 25-02-2020, 17:23:23 »

На кадеті в мене МПСЗ стоїть, то там нема проблем з газом. А ось тут щось не так. Можливо ДПДЗ треба хоча б десь взять підкинути, бо показники на ХХ зовсім не такі, які б мали бути ніби. ХХ то тримає, але ось вичитав, що показник ДПДЗ діє на кут запалювання і він по умовчанню по показниках, і не калібрується.
просмотрел бортовик и не увидел чтобы ДПДЗ снимался. я бы снял его да отдельно проверил.
 судя по гуглу для этот датчик зафиры имеет ползунок внутри. осмотреть нет ли повреждений корпуса и не попало ли воды. пошевелить ползунок и измерить что оно покажет
https://xn--327-qdd4ag.xn--p1ai/diagnostika-dpdz.html

а там уже думать.
Записан

Karalex Автор темы


Карма: +29/-0
Сообщений: 2538

Була Дешка 82 1,2 , Zafira 99 1,6 16v LPG

Пол: Мужской
Возраст: 58
Из: Ukraine , Рівне

Регистрация: 21.12.2009


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

444925555
« Ответ #52 : 26-02-2020, 20:34:22 »

Ніяк щось не получаэться це все вкладать, бо ж їде.  шептать
РХХ перебирав, а ось ДПДЗ ні, але ж і помилку ніяку по ньому не показує. То я тільки підозріваю. Бо в опель сканері якісь повишені показники від стандартних Сьогодні з обіду пішов дощ, і вже й на бензині навіть перестало тримати ХХ. Грустный
Вранці якось спадають обороти з затримкою, вночі падав дощ, але вранці ХХ нормально тримало. Або десь вода попадає всередину, або проводка... Плачет
За посилання дякую, гляну.
Записан


60-2 MaYa статика, пропан, STAG50, лямбда контроль.
тел О67-З84-7ОЗ4
Karalex Автор темы


Карма: +29/-0
Сообщений: 2538

Була Дешка 82 1,2 , Zafira 99 1,6 16v LPG

Пол: Мужской
Возраст: 58
Из: Ukraine , Рівне

Регистрация: 21.12.2009


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

444925555
« Ответ #53 : 28-03-2020, 17:37:46 »

Так ДПДЗ й не розбирав. Типу на хід не діє майже, а зараз ліпше на ремонт не ставати.
А ось кадет, який тепер в сина, щось затроїв конкретно. Ніби 4й циліндр. Я вже й свічки міняв.В режимі просушки свічок на МПСЗ гарна іскра на всіх чотирьох. Думаю, може що з компресією. Позичив в товариша компресометр - 11-9-10-10,5 по циліндрах. Не дуже, але на троїння не повинно діяти ж. Треба буде на подачу газу глянути,бо ж бензу він вже пару років не нюхав. На карбі підсос на прокладці знайшов, але ж на оборотах це ніщо, не повинно б троїть на оборотах.  Шишка Буду розбиратися. Бо син просто наїзник. Купив йому масло на кадет ще в грудні, то от тепер я його й поміняв.  Шишка
А потім думаю, гляну тиск в циліндрах в зафірі.
У всіх циліндрах по 16.  Удивлен
Думаю нічого собі мотор, класно. Але товариш каже, що забагато і так не повинно бути. Мол може бути каталізатор забитий вже трохи. Через це мол і з ХХ можуть бути проблеми. Але ж по трасі при 130-140 йде гарненько без проблем. Ну не думаю, що це кат. Може хто щось підкаже?
Записан


60-2 MaYa статика, пропан, STAG50, лямбда контроль.
тел О67-З84-7ОЗ4
axel89
любитель по бла, бла


Карма: +20/-0
Сообщений: 1840


Номер авто:

Chery Tiggo 2,0

Пол: Мужской
Возраст: 34
Из: Ukraine , Днепропетровск

Регистрация: 21.07.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #54 : 28-03-2020, 23:09:33 »

.... Але ж по трасі при 130-140 йде гарненько без проблем. Ну не думаю, що це кат. Може хто щось підкаже?
при таком пробеге катализатор либо менять (если есть за что) либо выкинуть нафиг.
на больших оборотах движек ещё продавливает газы сквозь катализатор, а на хх уже нет. вполне может быть
Записан

Karalex Автор темы


Карма: +29/-0
Сообщений: 2538

Була Дешка 82 1,2 , Zafira 99 1,6 16v LPG

Пол: Мужской
Возраст: 58
Из: Ukraine , Рівне

Регистрация: 21.12.2009


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

444925555
« Ответ #55 : 31-03-2020, 17:57:52 »

Відрізали сьогодні каталізатор. Замість нього трубу дали. Каталізатор просвічується нормально всередині. Пару тріщин на ньому спереді видно, а так нормальний. Так що каталізатор до тих питань напевне відношення не має. ХХ на газу ніби трохи краще тримає, але деколи все одно глохне. Підтримка ХХ починає йти врознос. Починає ганяти більше-менше аж поки не заглохне. Правда не брав поки що компресометра. Не до цього.
 Завтра їду доцю забирати з дітьми до нас до хати, а то сидить в Києві біля конча Заспи в квартирі вже днів 10. Зять на роботу ходить, а вони сидять. То вони згодилися до нас приїхати, погостювати. Покарантинити. Тут хоч на подвіря можна вийти.
Записан


60-2 MaYa статика, пропан, STAG50, лямбда контроль.
тел О67-З84-7ОЗ4
Karalex Автор темы


Карма: +29/-0
Сообщений: 2538

Була Дешка 82 1,2 , Zafira 99 1,6 16v LPG

Пол: Мужской
Возраст: 58
Из: Ukraine , Рівне

Регистрация: 21.12.2009


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

444925555
« Ответ #56 : 11-04-2020, 12:20:52 »

Була тепла погода, то доліз до ДПДЗ, а він оказується нерозборний. Тестером прозвонював, ну ніби нормально все. Треба дійсно димогенератор хімічити, бо й підсосу ніде так не бачу, не чую. Можливо діло й в мозгах, або проводці десь. Бо деколи ХХ нормально тримає, а деколи на віть на бензі ні в яку не хоче. А може банально РХХ нормально не відпрацьовує. Перебирав його - трошки виробітку має, але ніби й робить собі.
Накатав вже на ній майже 9тис.
Після того, як вирізав каталізатор, якось шумніше став працювати. Подумую вже - може його назад поставити.  шептать
Записан


60-2 MaYa статика, пропан, STAG50, лямбда контроль.
тел О67-З84-7ОЗ4
Karalex Автор темы


Карма: +29/-0
Сообщений: 2538

Була Дешка 82 1,2 , Zafira 99 1,6 16v LPG

Пол: Мужской
Возраст: 58
Из: Ukraine , Рівне

Регистрация: 21.12.2009


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

444925555
« Ответ #57 : 17-04-2020, 19:10:50 »

Махнув сьогодні на Київ - племінника на дембель забирати, бо ж не мав чим добиратися. Поїхали туди вчотирьох, на вїзді в столицю нам пірометрами на шиї поміряли температуру і пропустили дальше. Назад ще один хлопчина дембель з нами їхали. Й того туди вчотирьох, назад вшістьох. За 8год - 650км на все про все. Так то їде, ну щось мені здається, що з каталізатором краще з низів брала. Бо зараз як гуде типу давиться і не тягне, а потім якось запускається і пішла. А так більш менш. Напевне буду вихлоп весь брать, та й думаю, може каталізатор назад закинуть. шептать
Пора кондиціонер заправлять, бо поки стояли під Києвом в тянучці десь пів години на сонечку, то мокрі були. І це ж ще нема спеки.

 ПС. На все про все получився розхід - на 805км - в Київ - 4дорослих, З Києва - 6 дорослих, швидкість в основному більше сотні - 115-120, і частина місто по Рівному - рівно 90л газу. В середньому - 11л. Заправлявся перший раз на Житомирській обїзній на АНП по 8грн газ, потім назад їхав - перед Житомирською обїзною, також по 8-00, а сьогодні вже в Рівному на газовику по 8-90 решта. В нас ціни по 8-00 немає.
« Последнее редактирование: 18-04-2020, 09:39:56 от Karalex » Записан


60-2 MaYa статика, пропан, STAG50, лямбда контроль.
тел О67-З84-7ОЗ4
Karalex Автор темы


Карма: +29/-0
Сообщений: 2538

Була Дешка 82 1,2 , Zafira 99 1,6 16v LPG

Пол: Мужской
Возраст: 58
Из: Ukraine , Рівне

Регистрация: 21.12.2009


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

444925555
« Ответ #58 : 18-04-2020, 09:52:49 »

От ще питання, може хто в курсі. Коли треба буває розвернутися, машина майже на місціі і треба руля крутити - то буває важко крутиться, ніби й нема підсилювача. В мене ЕГУР. От думаю, може масло поміняти, чи просто долити, може просто занизький рівень. Він там за мотором на моторному щиті. Залазити дуже незручно.
Записан


60-2 MaYa статика, пропан, STAG50, лямбда контроль.
тел О67-З84-7ОЗ4
Влад777


Карма: +18/-0
Сообщений: 527


Прицеп-центр 24/7

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Киев

Регистрация: 10.05.2014


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #59 : 18-04-2020, 14:38:43 »

То скорее причина не в гидравлической части усилителя.
У них иногда бывает такое в связи с окислениями в электрочасти, а иногда вообще причина банальна - низкое напряжение в бортовой сети.
Записан

https://pricep24.com.ua/
Прицепы, запчасти и комплектующие к ним
Страниц: ««« 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 15 »»»
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Бортовой журнал  |  Zafirka-1999 « предыдущая тема следующая тема »
    Перейти в: