Проблема так і невирішена потрібно їхати до електрика! В свою ж чергу перевірив замок, таблетку там все справно, виходячи з того, щоб завести машину потрібно 3 дроти 15, 30, 50 (по схемі
http://automn.ru/opel-kadett/jpg/sh1.jpg зліва S1 замок запалювання M стартер) Для подачі енергії на приборку і т.д (здається 2 положення ключа) потрібно зєднати 30 і 15 і щоб завести (30+15)+50 заглушити 30 - 15! Таблетка банально з'єднує 30+15 а потім заводиш ще + 50 тобто якщо я з таблетки витягну провода то теоретично в мене має перестати подаватись енергія на приборку і інше оскільки провода 30 і 15 роз'єднані і тим самим машина повина заглушитись!(моя проблема в цьому і заключається) Отже прийшов до висновку що десь по дорозі до замку запалювання коротять 2 проводи 15 і 30!
Надіюсь виклав зрозуміло, якщо помиляюсь виправте (не професіонал)
Все правильно. Если снимал провода с платы замка, а зажигание все равно включено, то замыкают контакты 30 и 15. Скорее всего нужно смотреть блок предохранителей.