Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
28-04-2024, 08:53:29
684131 Сообщений в 14296 Тем от 22251 Пользователей
Последний пользователь: Marinaytd
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
  Просмотр сообщений
Страниц: [1]
1  Главная / Стартер, генератор, АКБ / Re: Альтернативный стартер для KADETT E. : 04-04-2012, 09:26:23
Нет.

Можно найти новый аналог своего стартера для ланоса и перекинуть свою часть, ту, что стыкуется к блоку. Так сейчас мой старый Делко с малого блока стоит на 1,8 большом блоке.
З ланоса пробував - НЕ ТО! САМ майстрував свій стартер чи до майстра носив? Тобто ти з стартера для смол блоку перекинув частину на стартер біг блоку?
2  Главная / Стартер, генератор, АКБ / Re: Альтернативный стартер для KADETT E. : 20-03-2012, 12:11:19
Підкажіть будь ласка хто знає, який стартер підходить на 1,6 Sh це біг блок з ланоса 1,3 точно не підходить! Цікавить тільки новий!
3  Главная / Ремонт / Re: Не глушиться мотор : 28-05-2011, 10:00:50
Отже - був в електрика, 15 хв роботи і все ок Веселый Проблема була в релюшці старої сигналізації (яка взагалі була не підключена), майстер її просто відрізав і з'єднав 2 проводка! І проблеми як і небуло! Дякую всім за допомогу по цьому запитанню Пиво
4  Главная / Ремонт / Re: Не глушиться мотор : 23-05-2011, 14:01:33
Все правильно. Если снимал провода с платы замка, а зажигание все равно включено, то замыкают контакты 30 и 15. Скорее всего нужно смотреть блок предохранителей.
Дякую, буду шукати... часу бракує(
5  Главная / Ремонт / Re: Не глушиться мотор : 20-05-2011, 10:33:13
Проблема так і невирішена потрібно їхати до електрика! В свою ж чергу перевірив замок, таблетку там все справно, виходячи з того, щоб завести машину потрібно 3 дроти  15, 30, 50 (по схемі http://automn.ru/opel-kadett/jpg/sh1.jpg зліва S1 замок запалювання M стартер) Для подачі енергії на приборку і т.д (здається 2 положення ключа) потрібно зєднати  30  і 15 і щоб завести  (30+15)+50 заглушити 30 - 15! Таблетка банально з'єднує 30+15 а потім заводиш ще + 50 тобто якщо я з таблетки витягну провода то теоретично в мене має перестати подаватись енергія на приборку і інше оскільки провода 30 і 15 роз'єднані і тим самим машина повина заглушитись!(моя проблема в цьому і заключається) Отже прийшов до висновку що десь по дорозі до замку запалювання коротять 2 проводи 15 і 30!

Надіюсь виклав зрозуміло, якщо помиляюсь виправте (не професіонал) Подмигивает
6  Главная / Ремонт / Re: Не глушиться мотор : 19-05-2011, 16:48:19
Зрозуміло всім вдячний за допомогу!
7  Главная / Ремонт / Re: Не глушиться мотор : 19-05-2011, 16:12:39
Дякую треба подивитись...
8  Главная / Ремонт / Re: Не глушиться мотор : 19-05-2011, 16:03:57
І що навіть якщо я проводами заводжу? Якщо я відключив взагалі замок зажигання!
9  Главная / Ремонт / Не глушиться мотор : 19-05-2011, 15:41:13
Доброго дня, підкажіть будь - ласка, в мене завжди горять лампочки на приборці (так ніби ключ в 2 положені чи 3) помагає зняття маси з акумулятора і після того як завів фіг заглушиш треба тормоз + передача + відпустити сцеплення! Знімав клєму(4 дроти) до замка зажигання не помогло! Підкажіть в чому може бути проблема?
Дякую! (кадет 1,6 SV 86 року)
Страниц: [1]