Прочитав всю тему, відпишусь і я.
Мудаків треба виховувати, щоб хоч розумів що щось не так зробив, може з разу 3-го і зрозуміє що саме не так.
У випадку з сигналами поворотів:
- в тянучці принципово нікол.и не впускаю мудаків які просто сунуться в мій ряд без повороту, потім вже перед ним можу клацнути пару разів в різні боки повороти, ну по типу пояснити причину, що користуйся поворотами. Деякі розуміють коли не пускаю що треба ввімкнути поворот, і як тільки вони це роблять, о чудо, я їх пускаю. в 90% випадків ще й кажуть дякую аварієчкою.
- якщо не вмикають повороти при виїзді з "втарастіпйеннай" чи з парковки, то обов*язково сигналю, щоб розуміли що треба вмикати поворот. Також потім клацаю поворотами в різні сторони щоб причину пояснити.
Підрізання:
- якщо хтось підрізав то практикую обгон і недовгий прес приторможуючи перед ним (все має бути в міру, бо можна і в зад його зловити, і в кювет скинути)
АВАРІЄЧКА - один з моїх улюблених засобів комунікації на дорозі. У випадках коли мене хтось пропустив, дав встроїтись, коли я ступив і підрізав чи щось не так зробив.... завжди дякую/вибачаюсь аварійкою.
Коли їду в лівому ряді і спішу, пару раз мигну щоб звільнили ряд, і обов*язково за це дякую аварійкою. (Бо як сам на мигання дальнім звільняю ряд, і мені не дякують, то той водій для мене бидлуватий і зажраний, а якщо дякують, то маладйец, і якось на душі приємно стає, бо всі ми на дорогах браття і маємо поважати одне одного)
P.S. Останні 2 місяці їжджу без сигналу, бо перебився шлейф, і стиль водіння змінився, став більш обережним, бо нічим просигналізувати коли хтось мене не помічає і робить якісь небезпечні маневри.
+1! Поностью согласен! Ибо если дибилов не учить то вообще будет страшно выезжать на дорогу!