Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
28-04-2024, 20:56:40
684131 Сообщений в 14296 Тем от 22252 Пользователей
Последний пользователь: Стас Каменское
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
  Показать темы
Страниц: [1]
1  Главная / Бортовой журнал / Мій седанчег 2.0 : 11-11-2012, 19:08:38
В продовження теми "Мій седанчег 1.3"

 Як і багато одноклубників продав кадета і придбав вектру.
До кінця так і не осмислив того вчинку, кадет задовільняв мене майже у всіх відношеннях... але...
на зміну кадету 87 року з двигуном 1.3 на пропані з кузовом без корозії прийшла вектра а 89 року з моторм C20NE,в комплектації CD з гнилим днищем і ушатаним салоном, на поганій резині, без акумулятора, з тріснутою лобовухою.
 Бачив і розбирав багато вектр, тому тих проблем з якими зустрівся на даний момент у своїй автівці не боюсь, з часом все виправлю, все дороблю, досвід реставрації опеля деякий вже є )))
 Одразу придбав вітрове скло, диски borbet r15, і зимову резину нокіан.
На черзі поварка, антикорозійна обробка...



2  Главная / Внешний тюнинг и тюнинг салона / 13" павутинки INTRA : 26-12-2011, 19:07:58
Придбав недавно в одноклубника Данила, 13" павутинки фірми INTRA, стан "на любітєля" тобто можна було їздити і так, але оскільки диски не великого діаметру і не вирізняються оригінальністю, вирішив надати їм хоча б гарного вигляду.
Старий лак місцями пооблазив, вирішив його зняти, механічним способом (болгарка дрелька з насадкою) виходить погано, метал м'який і шліфовка залишає сліди.  Піскоструйкою теж не радили, з тієї ж причини.
Чистив все вручну нождачним папером, від 320тки до 2500тки. Процес дуже нудний і трудойомкий, потратив майже цілий день і понатирав собі пальці на обох руках Смеяться

Цікаво було знати вашу думку, як краще?
- повністю металік (сток)
- всередині чорним, ободок металік
- третій варіант, тільки бокові поверхні чорним

Зробив наразі один диск, мені найбільш подобається третій варіант.











3  Главная / Всё, что связано с автомобилем / варто чи ні? : 27-06-2011, 21:12:30
сьогодні їздили дивитися з товаришом оцей апаратік http://auto.ria.ua/auto_opel_4519817.html

поварені арки, пороги, крила передні нові, пофарбований... все 2 роки тому
звигляду все майже в ідеалі
салон рекаро, в салоні всі пластмаски цілі і на місці, все працює, колхозу ніякого немає, навіть сигналки ще ніхто не ставив
він перший власник на Україна з 2000 року

моторчик рідний 18NZ - якось він мене не вразив, можна сказати мало чим відрізняється від мого 1.3   Грустный
але не димить, масла каже не бере, працюэ гарно тихо розмірено, заводиться добре...
5ти ступка ф16 (трохи вертольот розбитий)
торпедо не рипить, приборка з тахо і резервом..
рідні 14ті зірки з ковпачками...
ну словом машина як кілька років тому з конвеєра
ухожена не прокурена не вбита, в сімї 2 машини (бусік форд ще є) тому караваном грузів не возили
просить за нього 3.5 куо, ще трошки уступить але не багато
ТО до кінця місяця....


хочу почути вашу думку
4  Главная / Разное / Обозначение и маркировка автомобилей : 14-05-2011, 08:35:45
можливо теми про це вже були, може всі вже про це знають, але мене цікавить що  означать букви GL, GLS, GTI, GSI  і т.д....
знайшов статтю яка частково задовільняє мою цікавість, прошу доповнити тему конкретними прикладами відмінностей кадетів різних модифікацій, якщо про ГСІ в нас говорять постійно то інші відрізнити важко...



5  Главная / Стартер, генератор, АКБ / Розрядився АКБ. : 30-04-2011, 14:18:18
вчора не їздив. але брав з машини інструмент, відкрив закрив - все ок, вечером вернув інструмент на місце - все ок, сигналка працює
як треба, сьогодні відкриваю а звук дуже тихенький. повороти ледь моргають і ЦЗ не відрилися, прийшлось добиратися через багажнік  Грустный
десь рік тому була аналогічна ситуація, тоді я все списав на розбитий замок запалювання, коли ключ вставити і навіть не провертати запалювання могло включитися самостійно, але тоді ж все виправив. зараз такого точно вже немає, магнітолу ПТФ все повиключав точно, тай машина під будинком стоїть, якби щось світило точно замітив би.
в чому може бути проблема??? я вже незнаю на що думати, може сигналка глючить і нагружає так, але тоді б щось поплавилось... не може за ніч настільки розрядитись акум від якоїсь фігні...
порадьте щось....
ПС зняв клему з акума, напруга 9.7 стум коли все виключене 200 Ма, думаю це магнітофон оствітлення салону і сигналка... таким струмом за день не розрядиш акум  Грустный
6  Главная / Всё, что связано с автомобилем / допоможіть розпізнати супорта : 28-04-2011, 11:59:01
підкажіть шо за тормозілки Нужна помощь!
неможу розібрати написи, на резинках вроді логотип АТЕ
7  Главная / Всё, что связано с автомобилем / вибір запчастин : 14-03-2011, 18:37:49
на сьогоднішній  день маєму купу виробників запчастин до наших залізних коней, як розібратися ху із ху????
не хочеться випробовувати на власній шкурі якість запчастин тої чи іншої фірми, було б не погано скласти певну таблицю співідношень ціна/якість на основні групи запчастин. Можливо тема вже була, але в різних темах про різні запчастини, а хотілось би узагальнену.
наприклад пропонують:
Ступичний підшипник (комплект на 1 колесо) : - ВТА - 65 грн
- ОРТІМАL - 77 грн
- EVR - 90 грн.

тормозні барабани: 200х35.5 БОШ оригінал - 320 грн за шт.
 200 х 37,5 АВЕ - 120 грн за шт
                   ЛПР - 260 грн за шт.
Наконечники рульової тяги :
 Febi Bilstein -  75 грн
шарові опори
Febi bilstein - 95 грн
Амортизатор задній (масло) :
MAgnum Tehnology  (1шт) - 130 грн
і багато іншого....
хто купував запчастини цих фірм, БОШ зрозуміло а от АВЕ - 120 грн за шт, настільки погані???
8  Главная / Всё, что связано с автомобилем / Чи влізе капот в багажник??? : 14-02-2011, 12:29:28
Виникла проблема доставки двох капотів з гаража в трансортну компанію, (для пересилки одноклубникам) перевезти потрібно через все місто, минуюючи кілька постів ДПС.
Може хтось пробував і знає, чи реально хоч на половину всунути капот в багажник седана???
Багажніка на даху не маю  Грустный
Як варіант, зняти свій капот і возити по-одному на штатному місці, а назад вертатися без капота, але думаю тоді зацікавленості ДАЙішників не минути...
ПС питання може і недостойне окремої теми... на розсуд модераторів...
9  Главная / Всё, что связано с автомобилем / Ашоєто??? (Комби...) : 08-09-2010, 19:52:53
Разных кадиков видал, но такого нигде не видел  Удивлен
Это колхоз или действительно были такие Комбо???
http://auto.ria.ua/auto_opel_2751281.html
по даным вин дкода
Идентификационный номер
W0L000038MA615100
Марка                                OPEL
Модель                              Kadett E Combo 1.6D/Vectra B
Модельный год                1991
Сборочный завод             Azambuya
Страна сборки                  Португалия
Страна происхождения   Федеративная Республика Германия
Производитель                 Adam Opel AG
Серийный номер                615100
10  Главная / Бортовой журнал / Мій седанчег 1,3 : 27-06-2010, 22:17:06
Начитався я бортовиків форумчан і вирішив собі створити Веселый
Бачу тут в основному пишуть російською, але я нажаль "языками не владею", тому надіюсь нікому не буде в напряг те, що писатиму українською.

Отже почалось все в січні 2010того, маючи невелику суму в розпорядженні вирішив прикупити якесь авто, так як щотижня з дружиною їздимо або до її батьків або до моїх, а це приблизно 50 км від Тернополя. Основним критерієм вибору авто була ціна, другим доступність запчастин і економічність. (для жінки: ціна колір і НЕ круглі фари Смеяться)
Десь з пів року марив гольфом 3  шептать, але ціна і вартість запчастин вбили любов до нього, тепер в їхню сторону навіть дивитись не хочу  Опель- Рулезз!! Мною було переглянуто і перемацано більше 10 кадетів, я схилявся або до седана (яких було в продажі на той момент 2) або до трьохдверки, так як вона виглядає спортивніше (не в обіду власникам 5ти дверок).
кадети в наших краях, як напевно і всюди або гнилі або відкапіталені і коштують дорого, але після нетривалих пошуків натрапив на золоту серединку, білий седанчик сподобався мені як тільки його побачив, зразу зрозумів шо він буде мій (ціну і комплектацію попередньо обговорив з власником по телефону), але чим ближче я його розглядав тим більше розумів що не все так добре як виглядало здалеку. Але на той момент це був найкращий з переглянутих варіантів, найбільше шо мені сподобалось це "живий" кузов, пороги були цілі і не ржаві. дно ціле за вийнятком невеличкої дирки в ногах переднього пасажира, передні крила ржаві в місцях зєднання з порогом, із задніх в одному гнила арка інше нормальне, дверки і кришка багажника були замінені було замітно що вони колись були червоного кольору, але були практично в ідеальному стані, чого не скажеш про салон, салон був вбитий і попросту не доглянутий, як так можна їздити???  стрелок. По ходовій було все чітко, нічого ніде не гриміло і не стукало, всі пильники цілі, пружини задні нові. передня шарова одна міняна а одна ще на штатних закльопках, резина стояла зимова шипована в доброму стані. Тепер по движку, це взагалі окрема тема, власник мені розказував що 4 місяці тому (в жовтні 2009) поміняв мотор і поставив ГБО, тому було змінено техпаспорт в якому номер мотора вже не вказано (газ/бензин 1300). Проїхавшись 50 км по доволі засніжені дорозі приїхали на оглядову яму до мого майстра, який зразу ж поставив діагноз мотору. Власник намагався щось заперечити але чувак знає толк в своєму ділі і йому навішати лапшу на вуха складно, з проводкою був суцільний жах, вся проводка була покоцана, з вставками різних дротів і перемотана вся ізолєнтою. З плюсів: живий кузов, ГБО, ТО до 11року, гарна резина. З мінусів напів дохлий мотор, необхідність підварки і косметичного ремонту, ну і вбитий салон. Отже збивши ціну на 200$, забрав я біленького седанчега і в нагрузку отримав від старого мотора головку стартер і 2 стальні диски.
На наступний день я ставщасливим власником першої своєї іномарки   Балалайка
Страниц: [1]