16
|
Главная / Разное / Re: Про електровелосипеди. Ділимся досвідом.
|
: 13-05-2022, 22:40:40
|
Рускім нас не зрозуміть. Я вже прикидаю, як би сонячну батарею хоча б одну на дах закинуть. По роверу - от максимальна на моторі 27км/год, хоча на горбики собі їде, але швидкість падає потрохи на підйомі. Це через 36вольт, чи це обмеження по контролеру. Я вже й не пам'ятаю, але ніби фішки передач там немає. Треба вскрить, глянуть. Добавлятиму ще 12 вольт до батареї, щоб було 48(53,6). Від цього повинно їхати швидше, хоч відповідно й акум буде садити швидше.
|
|
|
18
|
Главная / Бортовой журнал / Re: Opel Kadett E Sedan из Славянска
|
: 11-05-2022, 21:42:01
|
А 350Вт не мало буде, я ще діло не мав але всі рекомндують мінимум 500
Ну це залежить ще дуже від ваги шофера і рельєфа дороги. При 36в - на 350 моторі стабільна швидкість - 25 км\год. В мене так. Я вже прикупив 15шт акумів 18650. Хочу ще зробить батарею 12,6 на 15ампергодин. Поставлю послідовно з своїм і буде 48в (54). При такому акумі вже можна до 40 розкрутити. А мотор 350 ват, це номінал. З нього й 500 ват можна запросто взять. Поки так, а там буде видно. Я собі все окремо купляв і збирав. Тільки ми в чужій темі, прошу вибачення.
|
|
|
20
|
Главная / Бортовой журнал / Re: Opel Kadett E Sedan из Славянска
|
: 09-05-2022, 22:22:19
|
Если что, то бензиновый двигатель в итоге экономичнее электрического.
Но перед тем как ставить двигатель на ровер, бы посоветовал изучить технику педалирования и купить шоссейный или дорожный велосипед типа author ronin или canondale topstone: 2 л воды на 100км и 5 часов времени. Это не спортсмен, а любитель.
Вже зробив. Ще взимку. 36в 14аг, 350 вт. Мені сподобаось. А зараз взагалі актуально.
|
|
|
26
|
Главная / Бортовой журнал / Re: Zafirka-1999
|
: 26-12-2021, 19:32:55
|
От як тепер розбирав, то бачив це все, та вирішив нічого не міняти. Бо щоб поміняти, то треба мати чим. Поживем, побачим, як воно буде.
|
|
|
27
|
Главная / Бортовой журнал / Re: Zafirka-1999
|
: 25-12-2021, 21:34:36
|
Коли навесні робив мотор-дивився на вижимний. Ну не захотілось 1100 грн тоді виділить. Прийшлось через 17тис мотор знімати. Ну а шарові - 48 тис по нашим дорогам за два роки, одна ще рідна була. Як на мене, це нормально. А за комфорт треба платити. Все одно на новіші машини запчастини дорожчі. Дві шарові по 300 грн. Побачу скільки виходять. Лемфьордер по 500 пропонували. Взяв ці. Міняється шарова - пів години і зйомника не треба, як в кадеті.
|
|
|
28
|
Главная / Бортовой журнал / Re: Zafirka-1999
|
: 24-12-2021, 19:42:23
|
Тоді оказалось - не головний циліндр муфти, а сам вижимний. Знімав мотора - це мені привичніше, чим відкручувати підрамник, вивішувати мотора, знімати коробку. Після обіду відкрутив і припідняв мотор, поміняв вижимнийі прикрутив мотор. На наступний день всю обвіску, та й поїхав. Але коли це все робив - побачив причину стуків в підвісці - обидві шарові і передній сайлент лівого писана. В мене був ричаг старий з нормальними сайлентами. Так що поміняв тільки дві шарові. В гараж не заїжджав, бо купа тої солі, снігу й грязюки не хотілося туди затягувати. Робив це все перед гаражем. За 2 год справився. 218500
|
|
|
30
|
Главная / Бортовой журнал / Re: Безпроблемний Кадет Д 1980.+ електровело.
|
: 13-12-2021, 20:59:18
|
Ну видимому в зафірі все таки 22 роки і 218 тис пробігу. Просто коли весною міняв муфту в зборі з маховиком понадіявся, що вижимний ще попрацює. Пройшло 17 тис. Хоча перед цим на днях тягнув беху з болота, то насмикався трохи, поки витягнув. Видно вижимний не витримав.
|
|
|
|
|
|