Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
30-04-2024, 01:19:00
684133 Сообщений в 14296 Тем от 22253 Пользователей
Последний пользователь: BobbyeriwAf
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
  Просмотр сообщений
Страниц: ««« 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 »»»
31  Главная / Встречи, отдых и путешествия / Re: Встреча кадетт клуба в Киеве! Каждая первая суббота месяца парк Дружбы Народов! : 06-09-2013, 14:49:03
в субботу в пдн запланированы крутые соревы вжжжжжж...
http://freegames.org.ua/


Це знову займуть всю парковку, як минулого року Грустный
пропоную верхню парковку ашана - як альтернативну точку збору. якщо парковка буде зайнята
32  Главная / Разное / Re: Іграшка "Робот шпион" : 21-08-2013, 16:56:10
апарат уже мотається по квартирі
33  Главная / Моноинжектор / Високі холості, C18NZ : 14-08-2013, 12:58:47
Проявляється періодично, але часто.
На холодному моторі ~1900, на гарячому ~1500.
В нормальному має бути 1100 і 900.
при їзді на першій і холостих - падають до 1100, в нормальному було теж 900.
Коли відключав датчик температури, загорався "чек", обороти не мінялись, тому трохи грішу на нього.
Що ще може буть?
34  Главная / Электрооборудование / Re: дистанційний вимикач фар : 16-07-2013, 08:12:04
Ch2 у мене уже занятий замком багажника
35  Главная / Электрооборудование / Re: дистанційний вимикач фар : 15-07-2013, 23:05:01
Зачем тогда такая сложная схема , всё гениальное должно быть  просто. На этом доп канале в шерифе есть функция по мере удержания кнопки . Держим и светим сколько необходимо. Как то так проще или я не так понял.

Нє, там імпульс 1 сек
36  Главная / Электрооборудование / Re: Kadett PC : 15-07-2013, 10:01:35
Розраховані розміри.
Підганялось мо місці, вручну.
37  Главная / Бортовой журнал / Re: Історія ще одного Кадетика : 15-07-2013, 09:50:21
Закинув фотки з новою музикою.
Тут: http://www.kadett.in.ua/forum/index.php?topic=19885.60 пост № 68
38  Главная / Электрооборудование / Re: Kadett PC : 15-07-2013, 09:43:06
Літо 2012. Вихідні, пару ночей у по пару годин у будні.
За місяць створено оце.
Як для першого разу, не погано получилось Веселый
39  Главная / Электрика / Re: МОТОРЕДУКТОР ОТ ПРИОРЫ : 14-07-2013, 23:14:41
попробуй поставить такую подообную штуку от Газели. я себе ставила...

Як вона точно називається? Яка ціна?
Ато за ТАЗівський редуктор просять майже 200 грн  Грустный
40  Главная / Электрооборудование / Електричні склопідйомники на кадет хетч, 3 дверник : 14-07-2013, 22:22:11
Вчора дружбанчик запитав мене, як ставить склопідйомники на Кадет.
Я відправив його на форум УОК, знайти мою тему. але, нажаль, там її видалили Грустный
Викидую опис сюди:

Знадобиться:
1. Два механізма скло підйомників від Омеги Б, передніх (на фото – лівий)
2. Штатні кнопки мені не сподобались. Я взяв комплект від «КаліноТАЗа» (дорогі сцуко, але гарні), на фото.
3. Болгарка, шуруповерт зі сверлом, заклепочник.
4. Дріб’язок, тіпа викрутки, паяльник, термоусадка, пиво, паяльник, провода і т.д.
Спочатку знімаєм старий підйомник. Для цього потрібно висвердлити заклепки. Не забуваємо притримувати скло. Виводимо пластикові втулки з салазок направляючої (на фото відмічено її болт червоним квадратом) і скла. Підйомник легко виймається через проріз у дверях.
Берем електропідйомник, виставляєм в середнє положення, інакше запихнути його в двері буде дуже важко. Заводимо втулки важелів у салазки скла. Направляючу краще зняти (тримається на двох болтах, один з них видно на фото в червоному квадраті), і надіти на втулку.
З лівими дверима «любились» десь 3-4 години. Це видно по сильно порізаних дверях. Була вивчена вся процедура, зважені всі помилки і т.д. Установка правого підйомника зайняла 20-30 хвилин, і вирізаний шмат металу з дверей, десь 5 на 7 сантиметрів (забув зфоткати, якщо потрібно – зроблю на вихідних).
Власне – саме цікаве
1. Акуратно, притримуючи і опускаючи скло, переводимо підйомник у саме нижнє положення.
2. Опускаємо скло вниз, так щоб його верхня кромка на 1-2 мм виглядала з дверей.
3. Прикручуємо направляючу до дверей, не зажимаючи болтів.
4. Пересуваючи підйомник вверх-вниз, добиваємось, щоб уявна синя лінія була горизонтальна. Все, висота виставлена правильно.
5. Рухаємо механізм вліво-вправо. Втулка в направляючій має знаходитись біля її переднього кінця, але не випадати з неї. Положення виставлене.
6. Вирізаєм болгаркою місце під моторчик, сверлимо дірки і садимо механізм на заклепки.
7. Акуратно піднімаємо скло під самий верх. Якщо є перекоси, рухаємо вверх-вниз болт направляючої (той, що в червоному квадраті), і закручуєм його. Інший болт направляючої виставляємо, щоб вона стояла горизонтально.
8. Остаточна перевірка, помалу перевіряєм, що під час руху скла нема перекосів, втулка не виходить із салазок направляючої.
9. Піднімаємо скло в саме верхнє положення, але не до відказу. Послаблюємо гвинт обмежувача (в зеленому квадраті), піднімаєм його вгору, до упору, і затискуємо. Якщо цього не зробити, на корпус дверей і скло діятиме сильне навантаження.
10. Змащуемо салазки і радіємо. Далі – справа за електронікою.
Як я вже писав, було вирішено використати кнопки від ТАЗа. По саме перше, я повипаював із них зелені СМД світло діоди підсвітки. Замість них – повністю помістились стандартні білі. Джойстик регулювання дзеркал (у мене, поки що не задіяний) має таку ж саму схему, як і Омеговський, звісно крім кнопки складання дзеркал, тому на схемі я його і зобразив. Перемикач вибору дзеркала має три положення. Його я і вирішив використати. Коли він у середньому положенні – кнопка скло підйомника на пасажирських дверях блокується. Резистори на схемі – на 1…5 кОм, той, що між базою і емітером транзистора – 15…47 кОм. Замість моторів дзеркал в мене, поки-що, стоять резистори на 470 Ом. Транзистор – будь-який, я взяв КТ361Б. Довелось розбирати джойстик, щоб підпаяти резистор. Принцип роботи: коли перемикач вибору дзеркала перебуває в одному з крайніх положень, струм протікає через резистор, один з моторів дзеркала, і ще один резистор. Струм незначний, його не достатньо для приводу мотора дзеркала, а транзистор відкривається. Діоди після кнопок дуже бажано поставити, а в праву дверку – обов’язково. Підійдуть будь-які, я ставив 1N4007.
Живлення на все це поступає, коли авто зняте з сигналізації. В мене при цьому ще включається магнітола телек і ДВД. Після «навчання» доводчика, Опель сам закриває вікна, при постановці на сигналку, досить еффектно.

41  Главная / Бортовой журнал / Re: Історія ще одного Кадетика : 14-07-2013, 22:10:23
Кілька старих фоток:
23.10.2010
Старі диски на 14, тепер катаюсь на них зимою
Підсвітка днища
Парктронік
Приборка
Старий саб
Усь і конденсатор
Сигнал
Стара мультимедіа
42  Главная / Электрооборудование / Re: Електропривід замка багажника : 14-07-2013, 21:40:43
Це хетч, 3 дверний.
На 5 дверному, думаю, так само  Веселый
43  Главная / Электрооборудование / Re: дистанційний вимикач фар : 14-07-2013, 21:38:40
а смисл? лишнІй раз садити АКБ?

Коли перемикач фар у виключеному положенні - схемка взагалі відключена.
Коли у включеному і фари погашені - працює лише мікросхема, а вона споживає менше 1 мА, приблизно як годинник.
Моя сигналка "Шериф" в режимі охорони споживає десь 80 мА.
44  Главная / Бортовой журнал / Re: Історія ще одного Кадетика : 14-07-2013, 21:32:05
А як може бути Кадет Е 1983р?

Запрацювався.
1986 рік, вже виправив  Веселый
45  Главная / Бортовой журнал / Re: Історія ще одного Кадетика : 12-07-2013, 11:08:55
2012
Страниц: ««« 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 »»»