Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
16-04-2024, 23:52:41
684122 Сообщений в 14297 Тем от 22231 Пользователей
Последний пользователь: Slotsvog
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
  Показать темы
Страниц: ««« 1 [2] 3 »»»
16  Главная / Фото-видео / Байк-фест Мотобуковина - 2010. : 02-08-2010, 10:45:12
Почти три дня на пиве Пиво Пиво Пиво, сегодня еле жив Смеяться, жаль Плачет  что никто не подтянулся, было весело Балалайка Пиво Пиво Пиво Пиво. Было много гостей даже из-за рубежа. Вот так сказать фотоотчет. Пока не мой надо дома разгребсти фотки но есть уже в нете.
Ссылка фото http://www.bukovina.biz.ua/news/10229/
или тута видео больше
Видео ресурса "Платиновая Буковина"
17  Главная / Встречи, отдых и путешествия / Зустріч західних кадетоводів : 13-05-2010, 13:41:42
Значитьтак обговорюємо місце, дату і таке інще.
Думаю що Іфано-Франківська, Чернівецька, Тернопільска і Львівська,а може і Хмельницька підключаться до обговорення і ми нарешті зберемося.
Давайте пропозиції? Опель- Рулезз!! Пиво
18  Главная / Ходовая, тормозная система / Вопрос по пружинам : 07-04-2010, 09:52:05
Какая разница между пружинами синего, желтого, красного, черного  цвета?
Вот привезли с Германия, может кто знает я так думаю жесткость скорее всего? Может кто знает конкретней?
19  Главная / Юридический раздел / ДАІ жжет, но не в нашу пользу : 04-03-2010, 15:00:12
Нові правила ДАІ

З грудня минулого року набули чинності зміни в правилах державної реєстрації транспортних засобів, за якими забороняється вписувати в реєстраційний талон своїх рідних. Стосовно власників мопедів, то тут так само нарешті визначились: хто, коли і як має право ними керувати.
Традиційна схема, коли автомобіль в родині один, а  кермувати ним  мають право одразу кілька осіб, зазнала краху. За новими правилами вписувати в реєстраційний талон дружину, сина чи  іншого родича власника, забороняється. "Тобто право керування на сьогоднішній день можна надавати лише на підставі доручення, довіреності, яку надає нотаріус або тимчасовим реєстраційним талоном на право керування", - пояснив старший інспектор управління ДАІ УМВС, Дмитро Марцинюк.
Одначе, особливо хвилюватись немає причин. Якщо чоловік перехилить чарчину-другу і сідати за кермо не захоче, то дбайлива дружина може зробити це замість нього. Головне, аби той все ж був у авто в якості пасажира, тоді усе, що відбуватиметься із транспортним засобом буде з відома власника. До того ж, право керування автомобілем має і так званий співвласник. Окрім того, якщо ви вже вписані в реєстраційний талон, ніхто вас звідти не викреслюватиме, принаймні, доти, доки не доведеться перереєстровувати свого "залізного коня". І все ж водії обурені.  Кажуть, те, що їх справді болить, нікого не цікавить, а на такі-от ведмежі послуги посадовці щедрі. Та й це ще не все. Продати свою автівку теж буде складніше. В нових правилах реєстрації термін реалізації транспортного засобу не продовжується і навіть скорочується на один місяць, тобто, з моменту зняття автомобіля з державного обліку на його реалізацію дається тільки два місяці. Хто не вкладеться, буде притягнутий до адміністративної відповідальності. "Громадянам, які знімають з державного обліку транспортний засіб, треба, певно, добре подумати, зможе він за цих  2 місяці його реалізувати чи не зможе", - зауважив  Дмитро Марцинюк.
 Невтішні новини і для власників мопедів. Їх так само потрібно реєструвати. Більше того, мопеди матимуть навіть спеціальні номери. Окрім того, водіями "двоколісних" можуть бути тільки ті особи, кому вже виповнилось  16 і хто має посвідчення водія категорії А 1.  

НОВІ ПРАВИЛА
Введення нових правил дорожнього руху, які зараз розробляють в департаменті ДАІ МВС, викликає багато побоювань. Опитані нами водії кажуть, що інспектори з їх прийняттям почнуть штрафувати всіх підряд, користуючись незнанням водіїв. Але в ДАІ нас запевнили, що такого не буде.
"Ми пропонуємо мінімум змін, які донесемо до водіїв через засоби масової інформації", - пояснив нам начальник ДАІ МВС Сергій Коломієць. Зокрема, приберуть знак "Дорога для автомобілів" (дозволяв рух тільки легковим авто зі швидкістю до 110 км на годину), змінять зовнішній вигляд декількох знаків, дорожньої розмітки та запровадять нові світлофори.
Є надія, що в новій редакції правил дорожнього руху, на заміських трасах, де встановлений відбійник посередині дороги (або зелені насадження), швидкість до 110 км на годину дозволять офіційно. Кабінет міністрів навесні минулого року готував проект такої постанови. Додамо, що оскільки згідно з адмінкодексом відповідальність за недотримання швидкісного режиму починається з перевищення більш ніж на 20 км на годину, можна буде законно розганятися, наприклад, на трасі Київ-Одеса, до 130-ти кілометрів на годину.

ШТРАФИ
У ДАІ неодноразово заявляли про те, що підвищення штрафів за порушення правил дорожнього руху в листопаді 2008 року в 20 разів - ще не межа. Екс-голова МВС Юрій Луценко не так давно обіцяв, що ініціює зміни до адмінкодексу, згідно з якими за "хмільний рейс" водіям буде загрожувати довічне позбавлення прав і штраф у розмірі від 8 до 10 тис. грн.
Є обґрунтовані побоювання, що одночасно посилять й інші види покарань. Нагадаємо, що у Верховній Раді України існує законопроект, згідно з яким при кожному порушенні правил дорожнього руху, на водія будуть нараховуватися ще й штрафні бали. Якщо за підсумками року водій набере більше 30-ти балів (наприклад, 3 рази перевищив швидкість і один раз не пристебнувся ременем безпеки), його будуть позбавляти прав на термін до 3-х років.
Протягом 2009 року в Раді було зареєстровано декілька законопроектів, ідея яких знизити існуючі штрафи за порушення правил в 3-4 рази. Наприклад, якщо зараз за перевищення швидкості штрафують мінімум на 255 грн., То відповідно до законопроекту, ця цифра повинна зменшитися до 85 грн. Нагадаємо, що до підвищення штрафів покарання за таке порушення складало 17 грн.

ТЕХОГЛЯД
Влітку минулого року вартість талона ТО підвищили з 22 до 100 грн., мотивуючи це необхідністю підвищення захисту документа від підробок. Є висока ймовірність, що на цьому тандем з керівництва консорціуму ЄДАПС (виробник талонів) і окремих чиновників не зупиниться. У вже згаданому законопроекті про введення штрафних балів є норма, яка передбачає, що талон до посвідчення водія будуть виготовляти (природно, за рахунок водіїв) у вигляді кредитної картки. Цілком можливо, що водіїв зобов'яжуть, щоб на цій карті були гроші - у разі порушення правил дорожнього руху, з картки і будуть знімати гроші співробітники ДАІ, використовуючи термінали, які видадуть кожному патрульному екіпажу.
На цьому креатив ДАІ не зупиняється - протягом 2009 року Сергій Коломієць неодноразово заявляв, що електронним зроблять і техпаспорт (пластикова картка з чіпом або намагнічена). До речі, перші кроки в переході на електронні платежі вже зроблено - за підтримки Департаменту ДАІ МВС була організована компанія "Онлайн Держ Сервіс", за допомогою якої вже можна сплачувати штрафи по інтернету, заплативши близько 10% від штрафу за послуги посередника.
У Верховній Раді України зареєстровано законопроект, мета якого - прибрати ДАІ від талонів техогляду взагалі. Вартість талона встановлюватиметься Кабінетом міністрів, а закуповуватися вони будуть ліцензованими приватними СТО, які і проводять ТО. Ініціатива гарна, адже зараз, щоб отримати талон, водієві потрібно заплатити не тільки вартість самого талона, але і даішникам за послугу з його видачі. Наприклад, собівартість того самого "стогривневого" талона ТО становить близько 20-30 грн., а інші гроші йдуть на покриття витрат МВС (утримання МРЕО, форма співробітників міліції тощо). Тобто, якщо таку ініціативу підтримають депутати, вартість талона ТО буде значно знижена, а міліцію повністю переведуть на бюджет.

И на закуску может кому пригодится
Про нові правила спілкування працівників Державтоінспекції з водіями транспортних засобів

Зустріч з працівником ДАІ - не найприємніше, що може трапитися з вами на дорозі. Ще менш приємно, якщо зустрівся інспектор, який гарною культурою не вирізняється  і про права водія поняття не має. У такій ситуації найправильніше - пам'ятати свої права, чітко знати обов'язки інспектора і не давати йому розслабитися.

Фабула

Навчальним посібником для водія цілком може стати Інструкція з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС, яка не так давно вступила в силу. З цього документа можна дізнатися чимало корисного.

Способи контролю

Основними формами несення дорожньо-патрульної служби, як випливає з документа, є патрулювання на транспортних засобах, піше патрулювання, несення служби на постах (у тому числі стаціонарних), а також здійснення регулювально-розпорядчих дій, супровід транспортних засобів, ескортування посадових осіб та нагляд за дорожнім рухом. Цей самий нагляд здійснюється з використанням транспортних засобів і без них, відкритим, прихованим та змішаним способами (п. 13.2 Інструкції). Працівників ДАІ, що ведуть нагляд відкритим способом, водії помітять відразу, оскільки для цих цілей, як випливає з Інструкції, вони мають право використовувати службові транспортні засоби (автомобілі, мотоцикли і навіть автобуси, що раніше не практикувалося), що мають спеціальне Кольорографічні забарвлення. Прихований нагляд ведеться на службових автомобілях, які розпізнавальних знаків не мають. А от змішаний нагляд, це коли за вами спостерігають відразу з декількох транспортних засобів, частина з яких мають спеціальне забарвлення, а частина немає. Описані в Інструкції і тактичні прийоми, які можуть застосовуватися працівниками ДАІ під час патрулювання. Будьте готові, що за вами можуть стежити, рухаючись у потоці транспортних засобів, на аварійно-небезпечних і найбільш напружених ділянках дороги, використовуючи спеціальні технічні засоби (з функцією фото-, кінозйомки і звукозапису), які працюють в автоматичному режимі, і при пішому патрулюванні, переміщаючись по тротуару, або по узбіччі.

Зупинка за вимогою

В інструкції чітко прописані підстави для зупинки працівником ДАІ транспортного засобу та правила спілкування з громадянами. Під час звернення до водія працівник Державтоінспекції МВС зобов'язаний прикласти праву руку до головного убору, привітатися, чітко і зрозуміло назвати свою посаду, звання та прізвище, висловити вимогу про передачу водієм документів для перевірки, повідомити причину зупинки транспортного засобу і суть скоєного правопорушення (п. 15.5 Інструкції), на вимогу громадянина пред'явити службове посвідчення (п. 28.2 Інструкції). Цікаво, що раніше діяла Інструкція № 1111 від 13.11.2006, яка вітатися працівників ДАІ не примушувала.

Отже, зупинка транспортного засобу допускається в наступних випадках:

1) порушення водієм Правил дорожнього руху;

2) якщо характер руху транспортного засобу викликає підозру в спроможності водія керувати ним (різка або періодична зміна напрямку руху і (або) швидкісного режиму);

3) відсутність номерного знака на транспортному засобі або наявність номерних знаків, які не відповідають вимогам стандартів, закріплені в невстановленому для цього місці, закриті іншими предметами чи забруднені, що не дозволяє визначити символи знака на відстані 20 метрів, а також управління транспортним засобом за відсутності талона про проходження державного техогляду (Інструкція 2006 року не мала такої деталізації і містила загальну фразу "приховані номерні знаки);

4) наявність ознак, що свідчать про технічну несправність транспортного засобу (на жаль, самі ознаки в Інструкції не перераховані);

5) наявність даних, які свідчать про причетність транспортного засобу, водія, пасажира або навіть вантажу до скоєння ДТП, злочину чи адміністративного правопорушення;

6) знаходження транспортного засобу в розшуку, а також наявність даних про використання транспортного засобу з протиправною метою;

7) необхідність опитування водія чи пасажира про обставини скоєного ДТП, адмінправопорушення або злочину, свідками якого вони були або могли бути;

Доволен необхідність залучення водія транспортного засобу для надання допомоги іншим учасникам дорожнього руху або працівникам міліції або як свідка для оформлення адміністративних матеріалів;

9) проведення цільових заходів (операцій, відпрацювань, оперативних планів) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, а також документів на транспортний засіб, вантаж;

10) виконання рішення уповноважених на те державних органів про обмеження або заборону руху,

і дві нових, яких раніше не було у Інструкції, підстави:

11) якщо технічний стан транспортного засобу або спосіб кріплення вантажу на ньому створює небезпеку для інших учасників дорожнього руху;

12) порушення визначеного порядку встановлення і використання на транспортному засобі спеціальних світлових і звукових сигнальних пристроїв.

А от положення, що забороняє зупинку транспортного засобу без підстав, і норма, що пропонує проводити зупинку транспортного засобу на мінімально короткий термін, з новою інструкцією зникли.

Вас не доженуть

Натомість з'явилася норма, що дозволяє проводити заходи з тимчасового затримання транспортного засобу не тільки шляхом доставлення на штрафмайданчик, а й блокуванням за допомогою технічних пристроїв (п. 16.1.2 Інструкції). Ще одне нововведення: тепер патрульній службі категорично заборонено переслідування транспортних засобів на службових автомобілях (автобусах, мотоциклах), які не мають спеціальних світлових та звукових пристроїв, і тим більше на власних або приватних транспортних засобах, а також переслідування водіїв мопедів. До цих пір було заборонено тільки переслідування водіїв мотоциклів без шоломів (крім випадків, коли є інформація про вчинення ними злочину), а також переслідування водіїв, які допустили незначні порушення правил дорожнього руху, якщо небезпека порушення вже минула.

Чого не може робити інспектор?

Крім того, під час патрулювання інспекторові ДАІ заборонено вступати в розмови з учасниками дорожнього руху з питань, які не мають відношення до служби; звертатися до учасників дорожнього руху на "ти"; використовувати загрозливі або образливі жести, допускати при спілкуванні зверхній тон, грубість, неввічливий виклад зауважень, вирази, репліки, які ображають людську гідність, погрози, а також пред'являти безпідставні звинувачення (п. 18.7 Інструкції). Ще цікавий момент. Згідно з п. 18.10 новою інструкцією, працівникам ДАІ заборонено під час несення служби використовувати технічні засоби і прилади, які не сертифіковані в Україні і не пройшли перевірку або мають свідоцтво про повірку, термін якого закінчився. Це положення ставить поза законом сумнозвісний пристрій "Візир", що не має жодного сертифіката відповідності.

Висновок

В цілому нова Інструкція містить більше норм, спрямованих на підвищення культурного рівня особового складу Державтоінспекції, хоча в деяких моментах поступається старій Інструкції (як у випадку зі зникненням норми про заборону безпідставної зупинки). Може, звичайно, в Міністерстві вирішили, що це і так зрозуміло, але з точки зору водія пряма вказівка працівнику ДАІ на межі його повноважень ніколи зайвою не буває. Якщо вам не пощастило і зустрівся інспектор, який Інструкцію не шанує, то його дії можна і потрібно оскаржити.
20  Главная / Внешний тюнинг и тюнинг салона / Торпеда с Тигры : 08-02-2010, 12:00:46
Ребята подскажите, есиь перспектива привезти торпеду с тигры, вопрос как станет в кадета?
21  Главная / Прочее / Помогите опредилить диски : 23-11-2009, 10:03:41
Ну суть в том предлагают диски.
Фирма не знаю на колпачках пишет Storm - интересует кто производитель
Пишет на диска R14x5,5", на диску есть печать "49" это че такое, я думал что это вылет но потом нашел что ЕТ35, а чел который занимается дисками сказал что диски с вылетом ЕТ49 (он занимается дисками я думаю должен розбиратся)
Подойдут эти диски на кадет?
22  Главная / FAQ / Хранение резины : 26-08-2009, 13:53:08
Ну собственно из названия темы вопрос понятен. Кто подскажет как правильно хранить резину? Один принцип знаю в пакетах и в подвал, а если нету подвала? Опель- Рулезз!! Опель- Рулезз!! Опель- Рулезз!!
23  Главная / FAQ / Чем отмыть полироль : 17-08-2009, 10:03:27
Ну дело а том что после полировки авта пластмассы белеюти, местами на кузове видны потёки белые. Чем можно убрать это? Пробывал автошампунь и "галу" нехрена не дает
24  Главная / Встречи, отдых и путешествия / БУКОВИНА БАЙК-ФЕСТ-2009 ФОТООТЧЕТ : 05-08-2009, 14:39:48
На базе нашего городка с 31 июля по 2 августа уже второй раз прошел байк-фест ну вот собствено фото:




















Дополнено: 05-08-2009, 14:46:34










Потом еще выберу и выкину ещё, на сегодня это все пока только некоторые мотоциклы
25  Главная / Внешний тюнинг и тюнинг салона / Как работать с эпоксидкой? : 23-07-2009, 09:08:03
Как работать с эпоксиднкой? Хочу поколхозить с бамперами  ну в общем знаю что нужна стеклоткань эпоксидка, а дальше что? Просто накладывать несколько слоев вперемешку или один и ждать когда высохнет? Вообщем подскажите что и как!
26  Главная / Ходовая, тормозная система / Помогите с задней балкой : 13-07-2009, 08:08:59
Суть в вот в чем когда смотриш сзади на машину такое ощущение что балка хочет посунутся вправо где-то на 1,5 см. в то же время она стоит на месте в итоге правое колесо прачится под арку а левое трет резину, если смотреть по арках то расстояние от резины до  арки гдето на 2,5 пальца, а левое на палец. Как можно устранить это подскажите кто знает, пожайлуста?
27  Главная / Малярка / Полировка авто!!! : 11-06-2009, 07:55:28
Подскажите через которое время полируется авто после покраски, а то одни говорят пару дней, другие неделя, месяц кто как одним словом
28  Главная / Всё, что связано с автомобилем / Полировка стекла : 03-06-2009, 10:36:09
Скажите или подскажите кто-то пробывал полировать стекло лобовое, как, чем и что с это может получится?
29  Главная / Бортовой журнал / Был KADETT 1.6, а тепер Цитрамон : 05-05-2009, 13:52:16
Ну история была как многих, сначала ездил на батеной тринадцатой, потом на дедовом Москвиче 412, как говорится заработал денюшку и встал вопрос купить себе авто. искали долго и много пересмотрели: вазы, рено, мазды, опеля и наконец нашел эту машинку (нравятся короткие машины (многий говорили бери девятку или восьмерку, но не хотел брать ваза; рено и мазда тоже что-то за душу не брали, тому выбор пал на кадеты), поэтому кадетов пока на этот попал пересмотрел штук 10 ).
Вот такой он был когда я его купил правда бампера и решетка сейчас стоят не его они на доработке так сказать (старой фотки нет выкладываю эти две)


Значит так вернемся к кадету взял его я 6 февраля 2007 года за 3 штуки баков (диски эти же стояли+сигналка).
Первое что сделал переписал на себя.
После катания месяца два замена ходовой полностью, мелкий ремонт, замена масла (улет на 120 баков).
Потом через месяц три покупка резины (ребята подогнали 90 баков 4 катка мешилин).
Где-то через полгода, а может и больше достал через львовскую фирму дефлекторы на боковые стекла (160 грн.)
Потом замена свечей, стоят фирмы денсо (150 грн. пока доволен)
Где-то в октябре 2008 года купил за 50 грн. у одних ребят глушитель фирмы имшер (так понял шара)


В декабре за 60 баков взял сидухи (сказали что рекаро не знаю), а поменят руки дошли аж в феврале этого года

В феврале этого года достал за 200 грн. спойлер и 2 капота до кадета за 80 баков + белые повороты, с 2 капотов делал один

Сейчас на ремонте кузов отчет далее будет
30  Главная / Внешний тюнинг и тюнинг салона / Подскажите как прицепить спойлер : 05-05-2009, 11:21:02
Вот есть спойлер как прицепить не знаю, можно на двосторонний скотч, но хотелось бы как-то еще зафиксировать чтоб не сперли. Низ мягкий, спойлер пустотелый, вот думаю может немного разрезать внизу и вставить железные шайбы? Может еще что-то посоветуете?
вот так на машине смотрится

а это крепления, четыре точки опоры

Страниц: ««« 1 [2] 3 »»»