Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
26-04-2024, 19:54:18
684131 Сообщений в 14296 Тем от 22251 Пользователей
Последний пользователь: Marinaytd
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
  Просмотр сообщений
Страниц: [1] 2 3 »»»
1  Главная / Ремонт / Re: Проблема с ГБО3 опель кадет 1.4е, помогите : 28-05-2020, 21:39:03
А підїхати до майстрів по ГБО думка не приходила? Бо там можна і бабах отримати.
2  Главная / Разное / Re: C16nz+R25 на трактор : 08-04-2020, 14:41:31
Викидається одна напіввісь. Заварюється диференціал. Додатковий підшипник на ту вісь що залишилась. Понижуючі шківи на другу коробку. І то, понижувати не завжди треба. То вже калькулятор про передачі скаже.
Інколи робив чулка на вісь. Інколи на пряму через муфту до первичного другої коробки. То вже по місцю треба дивитись.

П.С. Яка коробка до чого підходить не в курсі.
Подібне робили на усіх передньоприводних коробках що потрапляли до рук. Фольц, Опель, японці.....   
3  Главная / Коробка передач, сцепление / Re: Вибрация при трогании : 30-03-2020, 20:40:33
Було і у мене схоже.
  Коли тільки взяв катета теж смикався. Але смикався і холодний і гарячий. Потім само пройшло. Діло в тім що я перемацав і робив дуже багато чого. І ходовка, і моторчик регулював, монік міняв, усі датчики по кругу.... Пружини, рульова, трохи варив жопку.....
З чого воно перестало вібрувати я і не вловив...... Може від ричагів з шаровими, а може і від компа.....

 Як порада- можливо дуже раннє запалення. Там хоч і крутить кут електроніка але все одно. Хоча на газу то компенсується мягкістю  горіння газу..... Не знаю навіть. За класикою то маховик-корзина-диск. І все. Більше ні чого не буде вібрувати. Навіть на рваних подушках гупне разок і все, далі плавно набирає.... ))))))   

 Я роблю ставку на маховика. Його , можливо, підпалили. Тому і при нагріві різне зчеплення по плямі контакту. А при точінні його добили знімаючи так мало. Бо тих 2 сотки то лиш на точність станка допуск.
 
Друга ставка - на корзину. Теж може не рівномірно притискати диск. А при нагріві це видно краще бо гаряче ще більше втрачає пружність.... В усіх моїх авто вібрації були від корзини....
4  Главная / Двигатель / Re: Помогите разобраться двигатель 1.3 бензин. : 23-01-2020, 09:32:53
Я теж перевіряв. У кипятку. Тугенький, відкривається на 92 градуси. А поставив і нагріває машину довго. 20-30хв до робочої. Ну і фіг з ним. Прийде літо буде скоріше.))))))
5  Главная / Фото-видео / Re: ДТП с кадетом ЖЭСТЬ ((( : 15-01-2020, 21:09:51
А ще хтось, окрім мене, по посиланню в першому повідомленні переходив?  Смеяться
6  Главная / Двигатель / Re: Не заводится 1,2 кадет : 07-01-2020, 19:07:42
На вскидку. У нас, за капіталку мотора вісімки, правлять 12тис. грн.  Доволен
7  Главная / Электрика / Re: Не заводиться на холодную с первого раза ! : 04-01-2020, 11:16:45
Та маса гуляє. Перепаяй усі клеми. Ну і за одно силові провода і ті що до котушки.
8  Главная / Работа форума / Re: Почему в браузере опера - кадет клуб поддельный сайт? : 26-12-2019, 23:22:11
Хром. Все чудово.  понты Доволен
9  Главная / Продам / Re: продам к кадету. : 17-12-2019, 10:22:01
Скло фар 200грн. Можна побачити що то за скло? В якому стані? Чи цілі ?
10  Главная / Двигатель / Re: Помогите разобраться ! : 12-12-2019, 10:24:38
Цитировать
Да там при покупке и лампу вытащили и с проводами лажа была

Попередній власник був мазохіст?)))))))
11  Главная / Двигатель / Re: Помогите разобраться ! : 12-12-2019, 01:57:14
датчик температуры ОЖ тоже может быть виноват

Нє, ну можна і по новому. По сьогоднішньому. Знімай вихлопну. ржу

А самдіагностику не запускав?
12  Главная / Внешний тюнинг и тюнинг салона / Re: установка линз. поделюсь опытом. : 05-12-2019, 21:58:48
Щось тема потухла.... Або кадети закінчились, або лінзами награлись.))))

Щоб не починати нову розкажу тут свої митарства з бы лінзами.
 Літом попав мені кадетик. Старенький але в не дуже убитому стані. Стояли, на ньому, уже бі лінзи. Перше враження- світить краще а ніж галогенки вісімки, що була до того, а також купи інших авто з якими мав справу. До новомодних джипів далеко але, на підстаркуваті очі. нормально. Але не усе так чудово.....
 Скло правої фари було розбите і його замінили оргсклом. Примотали скочом по кругу і так і їздило.
Я, по своїй простоті, не знав ще що то  за гемор і просто подумав що замінити буде не проблема. Ну і як показало життя я сильно помилявся.
Купив нове скло. Кинувся по шліфовщикам а тут і перший проблем. Ті не шліфують скло, ті не шліфують по одному, ті не шліфують так як зроблене уціліле.
Ну і чорт з вами, хіба я сам не шліфану? Та запросто. Купую набір для шліфовки. Тут вже проблем номер два.....
 Справа в тому що ліве, ціле скло, прошліфоване по центру на діаметр 80мм. Черепашок на діаметр 80 мм просто не відшукати а ті рідкі пропозиції по нету- коштують як чисті алмази..... Ну що ж робити.... Беру черепашки на 100 мм. З думкою що пригодяться не лиш для одного скла.....
 Починаю шліфувати куплене скло.... Промучився пару днів - а фігушки... Воно перекалене і вивести в ідеал неможливо. Викришується під черепашками тоненькими царапинами. Навіть під самими мілкими.....
Я вже подумав що то руки криві і голова дурна. Вже почав приглядати нові, штатні фари.... Все одно ці викидати, з тими лінзами.... Беру в руки рідне скло з уцілілої фари і, з думкою щоб не шкода було викинути, пробую шліфанути скло з рідної фари, карелка, здається.... І, о чудо, за годину є ідеальна поверхня, без димки та видимих царапин... Я аж зрадів що причина не у руках і клепці.... ))))))
Приготував рідне скло. А куплене вже тер до мінімально можливого. Перефарбував рефлектори, вони уже були чорними, замінив усі кліпси на болти з резинками, вставив "очі ангела", бо ж габарити викинули ще до мене і проклали кусочок ЛЕД полоски по низу фари. А так як дзеркала вже не було то ту полосочку, з далеку, і не видно зовсім. Тому мусив добавити ще діодні кружки на маски.
А діоди то треба через стабілізатори вмикати.... "Очі ангела" вже були з стабілізаторами, не самі дешеві брав, правда мені до них ще пару продали бо не сказали що вони є у комплекті. ))))) А до тих полосок купиу мікросхему крен 8б.
Ото скрутив (спаяв) усе в купу. Давай ставити... Майстри, що встановлювали цей ксенон, не сильно переймались якісттю роботи. Просто усе поскручували не скрутки і, навіть, не усе ізолентою замотали. Ну що ж.... Пів дня пайки, перемонтажа проводки та закріплення блоків розпалу. Ну все. Пробую. З новим склом виявилось що у мене лампи різні. Права жовтувата, ліва- ближче до синього.... Мля.... Та коли ж воно закінчиться з цим ксеноном......
 Тепер спробую прочитати що там за цоколі і пошукати пару однакових ламп..... Попередня регуліровка показала купу проблем по кріпленню (одна фара виступає більше за другу), підняти праву фару вже ні куди а не завадило б....
Найближчими днями усе то поправлю, не проблема.
 Ото як би знав що то за гемор той бі ксенон то одразу купив би пару Бошиків і лед лампи... А так проживе мій бі ксенон рівно стільки скільки проживе. А там викину і поставлю рідну оптику. Навіть не дивлячись що світло, таки, найкраще що пробував.

П.С. Якщо ця тема ще комусь цікава то можу поробити фотки.
 
13  Главная / Электрика / Re: Тема для быстрого решения вопросов. Флудильня. : 29-11-2019, 14:01:25
Маю таке питання, стоїть на моєму кадеті вся проводка від вектри Б, то ось нагадав яка проблема, в овб ближче і дальнє світло мають окремі лампочки Н7 чи Н1 не важливо, я то все зробив під нашу фару і Н4, то коли включаю ближній все ок, але як включаю дальній то світить і ближній і дальній разом, світло бомба але як надовго хватить тієї лампочки?

Погорять. Обєму для охолодження обох ниток за мало. та і відбивач, дзеркало, вигорить. Не розраховувалось на таке.
14  Главная / Ходовая, тормозная система / Re: схождение и кастор. помогите, спецы)) : 02-11-2019, 19:55:23
Кастор змінити можна двома способами. Низ стійки на зад. Або верх стійки в перед. Не думаю що верх так просто змістили. Тому проблема в низу. Там і шукати.
15  Главная / Ходовая, тормозная система / Re: схождение и кастор. помогите, спецы)) : 02-11-2019, 19:27:51
Та було щось схоже. Давно, з іншою машинкою. Підняли за ричаги чи то за кріплення салендлоків і викрутили передні колеса. Ну трошки не молода машинка була. Проміряйте геометрію кузова. Бо ні чого іншого, там, не можливо зламати просто так.
Страниц: [1] 2 3 »»»