Викидається одна напіввісь. Заварюється диференціал. Додатковий підшипник на ту вісь що залишилась. Понижуючі шківи на другу коробку. І то, понижувати не завжди треба. То вже калькулятор про передачі скаже. Інколи робив чулка на вісь. Інколи на пряму через муфту до первичного другої коробки. То вже по місцю треба дивитись.
П.С. Яка коробка до чого підходить не в курсі. Подібне робили на усіх передньоприводних коробках що потрапляли до рук. Фольц, Опель, японці.....
Було і у мене схоже. Коли тільки взяв катета теж смикався. Але смикався і холодний і гарячий. Потім само пройшло. Діло в тім що я перемацав і робив дуже багато чого. І ходовка, і моторчик регулював, монік міняв, усі датчики по кругу.... Пружини, рульова, трохи варив жопку..... З чого воно перестало вібрувати я і не вловив...... Може від ричагів з шаровими, а може і від компа.....
Як порада- можливо дуже раннє запалення. Там хоч і крутить кут електроніка але все одно. Хоча на газу то компенсується мягкістю горіння газу..... Не знаю навіть. За класикою то маховик-корзина-диск. І все. Більше ні чого не буде вібрувати. Навіть на рваних подушках гупне разок і все, далі плавно набирає.... ))))))
Я роблю ставку на маховика. Його , можливо, підпалили. Тому і при нагріві різне зчеплення по плямі контакту. А при точінні його добили знімаючи так мало. Бо тих 2 сотки то лиш на точність станка допуск.
Друга ставка - на корзину. Теж може не рівномірно притискати диск. А при нагріві це видно краще бо гаряче ще більше втрачає пружність.... В усіх моїх авто вібрації були від корзини....
Я теж перевіряв. У кипятку. Тугенький, відкривається на 92 градуси. А поставив і нагріває машину довго. 20-30хв до робочої. Ну і фіг з ним. Прийде літо буде скоріше.))))))