Всім привіт.
Може в когось була така проблема, або може просто хтось пораду дасть.
Встановив на кадета свого двигун з донора: Astra F caravan 1994, 1.6si 100hp (C16se)
На Астра його заводив лише один раз на одну хвилину. Поставив все разом: двигун, ебу+коса, випуск до каталізатора, КПП, стійки в зборі і т.д.
З самого початку двигун не працював добре ні на слух, ні на вигляд, ні на тягу. То його підтрушує, то підтроює, то обороти плавають. А найголовніше, то це обороти хх на тахометрі біля 1000, при прогріві 1100-1300. В неті я не зміг знайти інфи які ж обороти мають бути на цьому моторі, тож не знав чи це проблема чи ні. Щоб побороти троїння і тряску двигуна 2 рази по колу міняв свічки (хоча їх напевне 5 разів), вв провода, модуль запалення, лямду нову купив, дпдз, дтож, рхх 1 новий купляв і для перевірки 2 робочих з c16nz підставляв. Ситуація не помінялась. Помилок кодами не видає (хіба коли сам якийсь датчик відключу).
Був в знайомого на осцилографі ( на тому що автоскоп): всі датчики робочі, при тесті роботи двигуна (тест роботи циліндрів) хаотичність якась, то 2 з 3 не в графіку провалюється, то 1 з 2, то 2 з 4. Корочек нічого не зрозуміли з тих тестів. Кожного разу графік інший. Потів поставив газ (це все в проміжку в 1тиждень), 4-те покоління, КМЕ мозги, ловато редуктор вакуум. Почали налаштовувати і побачили що розрідження в колекторі при хх 37-45, а знаю що на c16nz і ланосі 1.5 розрідження 30+-5. Почали шукати підсос повітря, спочатку вдшкою, а потім і парогенератором. І НІЧОГО. Маленький пропуск з осі дросельної (ледь помітний) і маленький пропуск з щупа (або дросельна, або між кільця). Помив дросельну після цього, результат 0.
Так їздив 3 місяці, розхід при чому 14-17л а тягне гірше ніж c16nz вбитий.
Наступним кроком задумав я підключитися до єбу: Делфі не підключило, опком не підключив, нарешті цього тижня прийшов Опель сканер і я побачив цифри!!!!:
Поки на словах, скрін на вихідних зможу зробити:
Тиск у колекторі ідентичний мап-сенсору в газомозгу - 37-45
ДТОЖ неробочий був всю дорогу 35 показував, поміняв- нема результату
ДТВ показує норм температуру якщо зранку ше не заводив авто то показує Темп на вулиці +-2гр
Дпдз ідеальна крива на всьому проміжку
Кут випередження 10гр+-1гр
Обороти на хх 950+-50
Лямда синусоїду малює, не постійну в часі, але малює (значить робоча)
Рхх на хх показує значення в 26-40 кроків і весь час рухається, реагує на тест, рухається без заїдань в обох напрямках.
Також в програмі до кожного пункту вказані в коментарях значення які мають бути, так от:
На хх тиск у колекторі має бути 26-31 а є ~40
ДТВ має бути на хх при прогрітому моторі 51-67 а в мене 68-72
Рхх має бути 18-26 кроків, а є ~30
Обороти хх мають бути 800-950, а є 900-1000
Вприск має бути 0,6-1.3 а в мене 1.8-2.4!!!!
І є ще один цікавий пункт: з пам’яті звучить як «поддержка оборотів хх» і в мене там значення 950. Що це таке? Звідки воно береться?
Незнаю наскільки правдиві підказки в програмі і чи можна їм вірити. Але якщо можна, то в чому проблема може бути???
І ще одна цікава річ, в мене при повороті ключа запалення бензонасос не включається, а починає працювати лише коли стартером починаю крутити.
Не знаю, чи то так має бути.
Може в когось є такий двигун і зможе щось порадити.
Буду вдячний за будь яку пораду.