Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
29-03-2024, 13:11:23
684091 Сообщений в 14296 Тем от 22213 Пользователей
Последний пользователь: Michailqha
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
  Просмотр сообщений
Страниц: [1] 2 3 »»»
1  Главная / Двигатель / Re: C16SE проблеми з я оборотами ХХ : 21-08-2020, 20:50:04
Так вони однакові. Можуть бути незначні нюанси, али вони не на що не вплинуть. Компресія зараз - жах! Двигун неробочий.
І то на гарячому моторі. На холодному міряти буду перед ремонтом, щоб так страшно їздити не було)
2  Главная / Двигатель / Re: C16SE проблеми з я оборотами ХХ : 21-08-2020, 13:25:35
Ще можливо хтось підкаже, чи підійде блок від c16nz на c16se. Оскільки мотор і так робити, то в мене є старий блок і там номер зареєстрований на моє авто, то хотів би вже при можливості його і поставити.
3  Главная / Двигатель / Re: C16SE проблеми з я оборотами ХХ : 20-08-2020, 19:00:27
Судячи з показчиків - механічні негаразди у ДВС, нажаль. Розрідження у впускному, та тривалість вприску - мені дуже не подобаються.  Також розхід палива опосередковано вказує на можливу смерть ЦПГ. Поперше я би поміряв компрессію на холодну і перед кожним новим циліндров робив би перерву 10хвилин. Якщо є велика різниця між циліндрами - то робити нормальний капремонт... Вибачте за погані новини - але все вказує на це. І до речі, сигнал лямбди знімали з самої лямбди, або це діагностика показала крізь мізки? Прямо на лябді мають бути майже прямокутні імпульси, а не не сінусоіда. Сінусоіда прямо на роз'ємі лямбди вказує на те, що лямбда помирає. Це якщо нормальним осциллографом дивитись. Про спеціальні діагностічні прилади - не знаю, ніколи не користувався.
Дякую.
Якраз сьогодні компресію поміряв:
10-9-11-8
Скоріше за все ваша правда.
Лямду через осцилограф дивився, але після того її на нову поміняв, теперішні показники тільки з програми Опель сканер.
4  Главная / Двигатель / Re: C16SE проблеми з я оборотами ХХ : 20-08-2020, 01:20:11
І ще одна цікава річ, коли повертаю дросельну рукою, то обороти плавають в межах ~700. Тобто поверну дросельну на 7% і обороти плавають між 2000 і 3000.
5  Главная / Двигатель / C16SE проблеми з я оборотами ХХ : 20-08-2020, 01:17:07
Всім привіт.
Може в когось була така проблема, або може просто хтось пораду дасть.

Встановив на кадета свого двигун з донора: Astra F caravan  1994, 1.6si 100hp (C16se)
На Астра його заводив лише один раз на одну хвилину. Поставив все разом: двигун, ебу+коса, випуск до каталізатора, КПП, стійки в зборі і т.д.

З самого початку двигун не працював добре ні на слух, ні на вигляд, ні на тягу. То його підтрушує, то підтроює, то обороти плавають. А найголовніше, то це обороти хх на тахометрі біля 1000, при прогріві 1100-1300. В неті я не зміг знайти інфи які ж обороти мають бути на цьому моторі, тож не знав чи це проблема чи ні. Щоб побороти троїння і тряску двигуна 2 рази по колу міняв свічки (хоча їх напевне 5 разів), вв провода, модуль запалення, лямду нову купив, дпдз, дтож, рхх 1 новий купляв і для перевірки 2 робочих з c16nz підставляв. Ситуація не помінялась. Помилок кодами не видає (хіба коли сам якийсь датчик відключу).
Був в знайомого на осцилографі ( на тому що автоскоп): всі датчики робочі, при тесті роботи двигуна (тест роботи циліндрів) хаотичність якась, то 2 з 3 не в графіку провалюється, то 1 з 2, то 2 з 4. Корочек нічого не зрозуміли з тих тестів. Кожного разу графік інший. Потів поставив газ (це все в проміжку в 1тиждень), 4-те покоління, КМЕ мозги, ловато редуктор вакуум. Почали налаштовувати і побачили що розрідження в колекторі при хх 37-45, а знаю що на c16nz і ланосі 1.5 розрідження 30+-5. Почали шукати підсос повітря, спочатку вдшкою, а потім і парогенератором. І НІЧОГО. Маленький пропуск з осі дросельної (ледь помітний) і маленький пропуск з щупа (або дросельна, або між кільця). Помив дросельну після цього, результат 0.
Так їздив 3 місяці, розхід при чому 14-17л а тягне гірше ніж c16nz вбитий.
Наступним кроком задумав я підключитися до єбу: Делфі не підключило, опком не підключив, нарешті цього тижня прийшов Опель сканер і я побачив цифри!!!!:
Поки на словах, скрін на вихідних зможу зробити:
Тиск у колекторі ідентичний мап-сенсору в газомозгу - 37-45
ДТОЖ неробочий був всю дорогу 35 показував, поміняв- нема результату
ДТВ показує норм температуру якщо зранку ше не заводив авто то показує Темп на вулиці +-2гр
Дпдз ідеальна крива на всьому проміжку
Кут випередження 10гр+-1гр
Обороти на хх 950+-50
Лямда синусоїду малює, не постійну в часі, але малює (значить робоча)
Рхх на хх показує значення в 26-40 кроків і весь час рухається, реагує на тест, рухається без заїдань в обох напрямках.
Також в програмі до кожного пункту вказані в коментарях значення які мають бути, так от:
На хх тиск у колекторі має бути 26-31 а є ~40
ДТВ має бути на хх при прогрітому моторі 51-67 а в мене 68-72
Рхх має бути 18-26 кроків, а є ~30
Обороти хх мають бути 800-950, а є 900-1000
Вприск має бути 0,6-1.3 а в мене 1.8-2.4!!!!
І є ще один цікавий пункт: з пам’яті звучить як «поддержка оборотів хх» і в мене там значення 950. Що це таке? Звідки воно береться?
Незнаю наскільки правдиві підказки в програмі і чи можна їм вірити. Але якщо можна, то в чому проблема може бути???

І ще одна цікава річ, в мене при повороті ключа запалення бензонасос не включається, а починає працювати лише коли стартером починаю крутити.
Не знаю, чи то так має бути.
Може в когось є такий двигун і зможе щось порадити.
Буду вдячний за будь яку пораду.


6  Главная / Разное / C16nz+R25 на трактор : 08-04-2020, 00:24:57
Привіт всім.
Поки сиджу на карантині задумав одну справу.
Є трактор саморобка з двигуном УД-2 який виносить мозок і є двигун c16nz робочий, яким хочу його замінити.
Трактор зроблений на коробці від ГАЗ 52 та мостом УАЗ (звичайним), думаю що оборотів з колінвала буде забагато для трактора. Тож чи не поставити ще одну коробку між мотором і КПП від ГАЗ. Маю ф13, але вона має дві піввісі, а мені треба тільки одну.
Питання 1:
Чи можна одну піввісь заблокувати щоб працювала лише одна? Чи не буде зайвої нагрузки на коробку і мотор?
Питання 2:
Читав в неті що на с16nz ставлять КПП ф16 (міняють сцеплення і маховик ніби що). Також ф16 ставлять на c20ne. Логічно тоді що «колокол» і відповідно кріплення коробки і мотора в c16nz і c20ne одинакові. Також c20ne стоять на омегах, і їх відмінність від передньопривідних с20ne лише в піддноні, розміщенні щупа та маслоприйомнійтрубці ( вся інфа з нету по кусках вирвана). Тож виходить що c16nz і КПП R25 можна подружитися без особливих проблем ( заміною маховика, корзини, фереда, вижимного)???
Цікаво почути хто що думає.
7  Главная / Авторазборки / Re: Разобрал хетч : 04-04-2020, 08:58:24
Телевізор відрізати в яку ціну буде?
8  Главная / Продам / Re: Проводка Kadett : 17-07-2019, 13:39:50
Цікавить коса c16nz. Ще є в наявності?
9  Главная / Авторазборки / Re: Стартера(редукторные) BOSCH VALEO 1.3 , 1.4 , 1.6, 1.8 , 2.0 : 08-11-2018, 12:03:53
Є редукторний бош або валео на 1.6?
10  Главная / Электрика / Re: Тема для быстрого решения вопросов. Флудильня. : 02-08-2018, 00:36:22
На шроті оказався українець. Підібрали з якогось форда .Взяв ще й фішку з катушкою. І все ок. Опель- Рулезз!!
На майбктнє, підходить з fiat tempra 1.6, навпаки ставили, роз'єм 1 в 1.
11  Главная / Электрика / Re: 1.3 кадетт, помогите(( : 02-08-2018, 00:26:29
Так і є - котушка запалення не може давати таку просадку! справа на в ній, скоріше за все це електричні з"єднання. Тоді треба перевірити в той момент, коли занижена напруга на котушці запалення, напругу в іншій точці, яка з"єднана з контактом замка запалення 15. Якщо я не помиляюся, то на електромагнітному клапані карбюратора також 15-й провід, але він іде не напряму, а через запобіжник F13. A ще можно заміряти напругу в панелі запобіжників, яка знаходиться в районі лівого коліна водія. Це запобіжники F8 (стоп-сигнал, протитуманки, повороти, аварійка), F9 (двірники, омивателі...). Їх можно сміливо витягувати при роботі двигуна, двигун не заглохне. Якщо на 8 і 9 запобіжнику чи на електроклапані карба напруга нормальна, то проблема в роз"ємі Х5. Я зараз не пам"ятаю, який  із них Х5, а який Х6. Один - це круглий на лівому крилі, через нього проходить вся моторна коса електричних дротів. А інший - біля лівої ноги водія, він прямокутний, через нього проходять сиггнали на фари, задні стопарі, датчик рівня палива і таке інше. Круглий роз"єм часто барахлить в мене, бо він під капотом, а там і мокро буває, і жарко, і трясе найсильніше.
якщо одночасно на вищевказаних точках занижена напруга під час роботи двигуна, то проблема в замку запалення. А якщо і на плюсовій клемі аккумулятора також занижена напруга в той же час, то проблема в аккумуляторі або в генераторі.
Міша, а в тебе, часом, на один зуб не збитий пасок ГРМ?!
я в себе в захисному пластмасовому кожусі паска ГРМ в районі мітки, що на шестерні розподільчого вала, зробив продовгуватий отвір, наніс на кожух фарбою мітку, обновив мітку на шестерні... Тепер досить стробоскопом посвітити на мітку на шківу колінвала і на мітку на шестерні розподільчого валу, щоб пересвідчитися, що вони одночасно на місці і не пасок ГРМ не перескочив на один зуб.
До речі, не перетягуй пасок, я перетягнув і убив водяний насос за 5К кілометрів десь. Зараз пищить, що навіжений!!!
будь ласка, коли виявиш причину тупості машини, відпишись тут, цікаво ж усім нам, хто відгукнувся
На котушку в c16 nz іде + з замка через круглий роз'єм під капотом напряму без запобіжника, думаю в 1.3 так само. Не думаю що проблема в генераторі чи аккумі, щоб аккум просів на 1-2 вольти нагрузку серйозну треба дати, вона б десь вилізла, запобіжники максимум на 30А, в мене при включенні всіх споживачів без генератора (спеціально заміряв) аккум просідає до 12,3. Якшо досі прилади всі працюють то це не просадка напруги а поганий контакт все-таки.
Ще дурна думка, але все можна перевірити: Карлсон крутиться? Не заклинив? Може при прогріві авто він підклинює???
12  Главная / Электрика / Re: 1.3 кадетт, помогите(( : 30-07-2018, 23:50:50
сегодня при замере мультметром когда машина снова начала норм ехать на катушке было 13.5в на всех выходах при заведенном моторе а когда потухла тяга стало 11.9 -12 вольт
якщо я не помиляюсь в кз один вихід - центральний високовольтний. І два входи - від замка і від комутатора.
тут до гадалки не ходи поганий контакт від контактної групи замка до КЗ або погана маса. Якби КЗ давала таку просадку напруги то врна б за пару секунд розжарилась .
13  Главная / Тюнинг двигателя / Re: SECU-3 - Система электронного зажигания : 15-07-2018, 11:05:03
Всім вітання!
Можливо хтось їздить на секу на моторі с16nz?
Можете скинути карти для порівняння? Можливо і для газу в кого є?
 Пиво
14  Главная / Двигатель / Re: Блок Ланос 1.5 в кадет 1.6 (c16nz) : 15-07-2018, 08:11:28
Если ставить ему гбц ланос, то куда девать моник? Родной впуск встанет а нее?
Вже як головку ставитиму з ланоса, то з колектором впускним і інжектором.
15  Главная / Двигатель / Re: Блок Ланос 1.5 в кадет 1.6 (c16nz) : 13-07-2018, 21:25:49
Тогда удачи и пускай машинка бегает дальше и не огорчает хозяина.
Дякую  Пиво
Страниц: [1] 2 3 »»»