Просто так
Ось поїздив покатався,
на сидінні належався,
бо воно то опустилось,
а піднять нема барашки.
І як би не співали ті пташки,
а хребцю ото незручно,
тому робим власноручно,
піонерим де нам зручно,
і до свого притуляє,
оп і вигоду вже маєм.
Коротко кажучу, на водійському сидінні небуло барашки для регулювання сидінь, рішення просте скрутив із старенького таврійського, (таврійські викинув і свій час і поставив з іномарки), по типу схоже кріплення та дирдочка маловата на 1 і 1,5 мм, ну що напільнічком від бензопилки тер, тер міряв міряв, ще чучуть, таки на 1мм зробив більшу тіліпається. Ну що не хорошо отака капуста, беру жесть і роблю кліпсу потихеньку розкатую, все сидить трішки тіки люфтить.
Рідні там повністю пластикові а тут металева барашка, а зверху кришка. Підогнати підогнав, а як зафіксувати, ну думаю в торець просферлю, наріжу різьбу, а фіго там дрель гуть сверло крутиться а з нього тільки краску здер, гаразд думаю далі, там є паз для штопора, з чого його зробити?
Вихід простий гровер трішти наждаком припустив щоп у паз сідав.
І так відповідальний момент збираю все до кучі:
спочатку пружинку так як на металевій барашці ще кришка тримається її потрібно витиснути в район штопора, без пружинки буде провалюватись.
далі сама барашка, засунув і ногами тримаю, далі сама пое***, засував гровер хвилин п'ять, з допомогою молотка і чийоїсь матері
далі в кришку прокладку приготовлену зараня, щоб не калантала на барашці, і вуаля
Вийшло як заводська ну майже опелівська
І да начало бити праве колесо переднє, заліз подивився капут, полопало під водійським сидінням коло кріплень тяги, відкрутив, діагноз поварка а то вирве, виклик татка по 911 і зварювального апарата пройшов успішно
, машину на домкрат, трубу під низ машину опустили, тріщини зійшлись, бо вони по 5-9 мм вилізки (гайки) на вулицю ближче до народу. Поварка пройшла успішно, їдем далі