Дімон це все добре якщо так росказувати,але Ти би підрахував чуток по фінансам?
ц20не скільки в даний час у вас там коштує? допустим в дуже хорошому стані почті ідеал (не враховуючи 25років) 500$
+ як там згадував пантів можна накидати
лексмаул впуск 300$
+якийсь вихлопний кол,допустим я вот продаю за бугром ціню 100 ойро
+ваш январ не знаю що коштує у нас "екумастер дет 3" новий 150$-б/у рідко но попадаєтся около 80-100$ щоб почати бавитись в "карти/мапи палива і добре викатати при настройці" лябда зонд широкополосний чи як його там звати у вас...-скільки новий?чуток понад 100$
зі,почті сємочки,тут сто там 300 шкода що не китайских єнотів...а мішок гривень
-роспредвал з 20Сех-в районі <50$ за полтаху сам би купив-но нема
канєшно можна чуток в іншу сторуну піти "низ" від ц20не а верх від 18Е-но де його знайти? рідкисний дрєвній мотор,не так популярний про спецефічну головку 18Е думаю не треба згадувати (любить тріскати,від карба НВ,чи від моніка НЗ не підходить,одна єдина на біг-блоку і 8 клапанів яка гне клапана при обриві ремня) такий варіант був би самим путьовим но зновуж таки нема запчастин+ І ДОРОГО
-варіантів є куча поправити мощу ваших ц20не-но тюнінг механічний ніколе не був дешевим
пару нютонів ніколи не дорівняє здоровому ц20хе
мона таож заложити бякийсь дебілас на дроселях понтовий роспредвал але це дорого і не рентабельно,а як виплюне 150-160к.с при атмосферному це вообше треба з бубном вколо корита танцювати
про улітку не згадую,кучу сил і фінансів пішло в мого коріша з забугорного клубу в кінці кінців 8ми клапанник мав 200коней і щось дохрена нютонів но це було дороже в ойойой щоб зразу поставити мощніший дриг і не паритись
Мне лень спорить с Вами. Но на X20SE я потратил.... Аж 70$! И купил к нему еще прокладки, сальники и вкладыши. Все остальное в идеале. Так что если подходить с головой и уметь пользоватся интернетом то расходы на тюнинг могут быть вполне очень скромными.
Но если у вас кошелек толстый - пожалуйста раскидывайтесь.