Вирішив я поставити свій бігунок так як мій на вигляд був новіший поставив а машина незаводиться - значить пробитий бігунок, і це була проблема в БіГУНКОВі от і все.
А ще електрик сказав, що якщо іскра з центрального провода іскра на відстані 1,5-2 см проскакує то камутатор ціли, і ще казав що може пробитий бігунок. Я согодні пробував то іскра на відстані 1,5-2 см проскакує, незнаю що дальше робити, як бігунок провірити?
если найдёшь или будешь покупать новый фирмы автомега не бери!! и сразу запасайся термо пастой так как комутатор должен быть на пасте иначе опять згорит!!
в мени старий без термопасти був. А термопаста для копютерів підійде?
Допоможіт вирішити поблему. їхав сьогодні і машина заглохла. перевірив іскру - не має, перевірив від катушки- є , а на свічки неподає. В чому причина не можу знайти.
Після запуску двигуна, вмикаю світло і через 4-5 секунд світло тускніє. Зарядка є але при заміру вона скаче з13,6 на 0 , потім 9вольт при оборотах. Перевіряв щотки цілі, маси всі позачищав, дале незнаю що шукати
Тількишо прийшов з гаража знімав масляний насос, нічого незамітив зазори між зубами 0,1 люфту немає, знімав 2 вкладиші нормальні без царапин, буду пробувати нове масло ляти, бо незнаю що дальше робити