тут з тим болтом може бути багато нюансів .
я дуже сумніваюсь що вина в шестерні ГРМ
там болт має бути відповідної довжини і відповідної міцності , любий туда не варто закручувати , якщо буде будівельний то він не витримає .
раджу подивитись який болт був закручений - на шляпці пише
якщо був закручений болт правильної довжини і не задовгий - то він легко звідти викрутиться , можливо навіть пальчиками .
якщо був задовгий і вперся в кінець отвору - то буде важко , прийдеться не так попотіти як помахатись .
якщо болт був задовгий і не міцний - значить при закручуванні його надірвали і це причина поломки
якщо був задовгий і міцний - назнаю чого лопнув але буде добре якщо не продавив блок до рубашки
якось такий хід моїх думок .