Просмотр сообщений
|
Страниц: ««« 1 2 [3] 4 »»»
|
33
|
Главная / Всё, что связано с автомобилем / Re: Скільки у Вас було авто?
|
: 07-06-2013, 11:42:24
|
Иж 412 1,5 1971р.в. "Голубий МУЛ" Ваз 2101 1,5 5 ст. кпп 1975 р.в.(Самий кращий жигуль що зустрічав. Літав як сокіл. ) Citroen BX 1.8 TD 1991 р.в. Fiat Croma 2.0 i 1989 р. в. Ваз 2105 1,3 1985 р. в. ОКЕ C16NZ седан 1989 р. в. (півтора року приводив в відповідність, тепер їжджу -балдію. )
|
|
|
34
|
Главная / Двигатель / Re: Проблема с C16NZ
|
: 29-04-2013, 12:10:08
|
Пробой в группе проводов ВВ, скорее всего центрального. Проверяй все.
+100. Скачки тахометра вказують на проблему по високовольтній частині. Катушка, дроти, кришка трамплера, бігунок.
|
|
|
36
|
Главная / Разное / Re: Уважаемые одноклубники Крыма нужна помощь с инстументом!!!
|
: 14-03-2013, 11:35:09
|
Нікого незмушую, але я, використовував такий варіант: на воротку труба, щоб плече було 1 метр (можна і іншу довжину, але так легше рахувати) і на кінці кантар(ручна вага). Тягнеш за кантар і дивишся на кілограми. От тобі і зусилля. Наприклад треба тягнути з зусиллям в 2,5 кг/м, тягнеш за вагу плавно, доки не досягнеш 2,5 кг. Може трохи по варварськи, і недуже точно, але з ситуації вийдеш.
|
|
|
38
|
Главная / Зажигание / Re: сумісність тамплерів
|
: 15-12-2012, 00:04:42
|
зрозуміло трамплер який кращий (надійніший) датчик хола чи індукції
Краще справний. А по темі,в індукційних комутатор знаходиться в трамплері і піддається високим температурам,і є менш надійним. А з датчиком хола,комутатор біля катушки запалення,не під впливом високих температур і ніби більш надійний. І ще,в індуктивних трамплерах часто рухається катушка на фіксаторі,що погіршує роботу мотора,в інших таке неспостерігається.
|
|
|
39
|
Главная / Зажигание / Re: сумісність тамплерів
|
: 14-12-2012, 23:34:27
|
сім нжок
Це трамплер c13nz,c16nz. В ідеалі тобі треба блок управління від 13nz. В C14nz запалення з датчиком хола,а в тебе з індуктивною катушкою.
|
|
|
41
|
Главная / FAQ / Re: Ремонт электрической части приборки (с тахометром и без).
|
: 10-12-2012, 14:02:35
|
Підкажіть, а якщо покази бензину і температури двигуна показує занижені? Двигун добре прогрітий, відкривається термостат(Пробую що радіатор вже гріється, термостат новий) , а стрілка показу температури ледь на половині шкали, по ідеї температура в двигуні, коли відкривається термостат десь біля 90 градусів. І показ рівня палива, коли доходить до червоної зони, лампа резерву ще незасвічується, засвічується десь посередині червоної зони. Приборка з тахо післярестайл. Підозрюю що накрився резистор. Підкажіть хто в курсі, щоб по кілька раз приборку не знімати. Дякую.
|
|
|
44
|
Главная / FAQ / Re: Проблема с форсункой (C16NZ)
|
: 30-11-2012, 11:25:27
|
Ты сам должен ее посадить на место !!! а не скоба... Ты же видел, что она не "села", на свое штатное место.. т.е. не утопилась в углубление, до конца, не стоило ставить фиксирующую скобу. Надеть колечко смазать чуть-чуть (мылом, маслом, слюной), и форсунку вставить в посадочное место - до упора! И лишь потом ее фиксировать.
Дякую. Вчора переробив. Відкрутив пластину, форсунку притиснув ще рукою, і вона нарешті сіла до кінця, хоч день перед тим, глибше її неміг засунути. Змазував слюною. Вирівняв пластину, бо вона чуть зігнулась і зафіксував. Треба було просто раз зробити, щоб знати на майбутне. Всім Дякую за відповіді
|
|
|
|
|
|