452
|
Главная / Двигатель / Re: ЯК правильно мірнути компресію на 1.3S
|
: 26-02-2013, 15:19:16
|
Три года назад начала жрать масло по-черному,пол литра на сотку,вскрыл движок,зазор на кольцах 3мм,на маслосьемных больше 5мм,то есть и компресия соответственная,но при этом до вскрытия она летала,заводилась при -34° и разход бенза был в норме,если бы не масло то и не разбирал бы. Я поражаюсь,тут для некоторых снять бошку это как для меня запаску поменять. Для меня снять-поставить голову равнозначно капремонту. Без обид.
Я полюбому голову збираюсь знімати- прокладка в одному місті пускає масло і гідріки на холодну цокотят от і думаю під цей шумок щей колєчка підкинути. А от шо не їде- хотілосяб карб інший для проби поставити, та де його візьмеш. Колись на моїй першій копєйкі случай був: зняв я карб щоб оську дросильної виточити і замінити, а взамін тимчасово взяв у товариша аналогічний карб робочий, а він на моїй машині більше 90 ніяк не хтів, хоча на рідному карбі 150 їхало. В себе карба вже перебирав , а воно без толку-неволоче як слід.Зараз в мене караван, а колись був хетч трьохдверний точно з таким карбом(Пірбург 1б),то 160 лупив, но там був 1.3N і чотириступка, а зараз 1.3s пятиступка, от я думаю може треба карб двухкамерний, а може на цьому щось з жиклерам нахімічено.Порекомендуйте яких фірм кольца і вкладиші брати, і шо ше дивитись по карбові щоб після сотні тоже їхало.
|
|
|
453
|
Главная / Двигатель / Re: ЯК правильно мірнути компресію на 1.3S
|
: 26-02-2013, 11:09:41
|
Міряв на прогрітому двигуні з повністю відкритою заслонкою без подачі пального по три заміри на циліндр для точності. По середньому значенню вийшло 11,16-10,9-11-10,8. Компресія піднімалось поступово. Потім добавив по 6 см куб моторного масла в кожен циліндр і знову замірав з відкритою заслонкою. Компресія піднялася по всіх циліндрах майже на 3 кг/см кв 13,5-13,25-13,75-13.Рблю висновки, що підношенні поршневі кільця, голова ніби в нормі , хотя як буду розбирати клапана притру і промию гідріки.Буду підкидувати колечка- порекомендуйте фірму, шатунні вкладиші я так розумію теж не помішає підкинути нові - теж порекомендуйте фірму, а які приблизно ціни, може хто прайс може скинути? ЩЕ деякі роздуми:чому при такій компресії(на мій погляд нормальній на такі роки і пробіг) машинка більше 100 не дуже хоче їхати, Може всетаки 1.3S хоче рідного двухкамерного карба, в мене стоїть Пірбург 1б з електронним випередженням-випередження як так розумію працює 9при обертаз 2000 знімаю перемичку- оберти падають до 1800)?
|
|
|
454
|
Главная / Двигатель / ЯК правильно мірнути компресію на 1.3S
|
: 25-02-2013, 08:26:24
|
Хочу зробити діагностику стану двигуна(потужність маловата, масла не бере) от і прикупив собі компресометр.З процесом взагалі то знайомий, але хотілосяб уточнити деякі моменти- чи обов"язково глушити подачу палива(карб), що робити з катушкою(електронне запалювання від енки), на холодну чи на гарячу, з відкритою заслонкою чи з закритою, мажливо ще є якісь нюанси- розясніть.Хотілосяб вислухоти тих хто дійсно неодноразово виконував цей процес
|
|
|
457
|
Главная / Карбюратор / Re: І знову Пірбург 1б: оберти хх1100 і більше-НЕ СКРУЧУЮТЬСЯ !!SOS!!
|
: 22-02-2013, 17:06:05
|
Є мисля, що десь йде підсос повітря, наприклад вакуумний ГТЦ. хоча в себе від"єднував повністю і глушив трубку вакуумного ГТЦ результату не дало. Хоча підозри були- при багатократному нажиманні на педаль гальма в мене різко падають оберти навіть десь до 600. Та експеремент показав, що вакуумний підсилювач в нормі, хоча виникає питанн- чого падають оберти хх при багаторазовому натисканні на педаль гальма, ЧИ ТАК І МАЄ БУТИ???? По карбові навіть не знаю як визначити де може сосоти повітря???? "
|
|
|
459
|
Главная / Бортовой журнал / Re: Кадетт седан 87г.в. 1.3 NB
|
: 20-02-2013, 13:01:54
|
Олег, я знову до тебе за порадою. Що з моїм карбом робити- замінив гвинт хх що з тим вакуумним клапаном(Пірбург 1б) на новий гвинт без всякого вакуума(знайшов тут на форумі), а оберти хх при повністю зажатому гвинті 1100 як і було з моїм старим гвинтом, дросельна заслонка повністю закрита- знімав дивився, звідки ше йде подача палива, ЩО РОБИТИ?
|
|
|
460
|
Главная / Электрика / Re: Глохнет на холостом при вкл. печки и фар
|
: 20-02-2013, 09:59:01
|
Кинул на прямую от + провод 2,5 квадрата на генератор и всё тьфу тьфу тьфу)))))))))))))
А раньше шо не на пряму до акб було? Можна трошки детальніше, в мене тоже падають оберти при влюченні споживачів, та не глохне, бо хх в мене1100, а падає до нормальних 950.
|
|
|
461
|
Главная / Карбюратор / І знову Пірбург 1б: оберти хх1100 і більше-НЕ СКРУЧУЮТЬСЯ !!SOS!!
|
: 19-02-2013, 16:06:39
|
Як зрозуміло з назви теми карб Пірбург 1б і проблема з обертами хх, вони становлять 1100, а то і до 1300 доходять часом.Двигло в мене 1.3s з електронним випередженням.Думав що проблема з гвинтом хх той що з вакуумним клапаном всередині, бо він вже повністю зажатий а оберти не зменшує, шукав йому заміну щоб тоже з цим вакуумним клапоном, ну щоб зберегти ту всю "лобуду" та пошуки нічим добрим не закінчились. А от при цих пошуках знайшов людинку яка вислала мені нового цього болта ,но простого без вакуумного клапана. Ну, думав я, пожертвую тою вакуумною "лобудою" но зато відрегулюю чіткий хх на 950 як положено, та надії мої виявилися марними, нє болта я одержав , за що окреме дякую, та змін він мені не приніс.Сьогодні поставив його та та сама картіна- зажав його вже до упора, а оберти всерівно 1100. І дросильна заслонка повністю закрита(знімав карба і бачив), а оберти всерівно 1100. От тільки коли врубаю всі спожевачі електрики(світло, протитуманки, печку, гальма), тільки тоді оберти падають до БАЖАНИХ 950 (стоїть приборка з тахометром і все чітко видно)Якщо споживачі поступово відключати, так само поступово піднімаються оберти. Я вже в ШОЦІ. НЕПРОХОДИМ МИМО , А ДАВАЙТЕ СВОЇ ПОРАДИ.ТА ДУМКИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
462
|
Главная / Карбюратор / Re: Помогите... Pierburg 1b ХХ
|
: 19-02-2013, 15:37:36
|
Когда включаю зажигание, в карбе чёт клацает...)
Воно і должно клацати- це спрацьовує той електроклапан хх.А якщо хх такі нема, то тобі діло кажуть почисть і продуй карб.А в мене наоборот хх більший чим треба 1100., но рахунок цього я створю свою тему- непроходбте стороною, хочу тоже думки почути
|
|
|
465
|
Главная / Бортовой журнал / Re: Кадетт седан 87г.в. 1.3 NB
|
: 15-02-2013, 12:31:01
|
olss Доброго дня. Підскажи будьласка який номер мап-сенсора для 1.3 N і з якими мозгами він сумісний(тоже номер), а також як перевірити випередження запалення простим способом.А ще чи потрібен перед мапом односторонній клапонок- в мене стоїть но пускає в обидві сторони.І ще- чи підходить гвинт хх від двохкамерного Пірбурга на однокамерний.До кадета їздив наасконі 2.0і - наскільки всьо проще було.А тепер караван 1.3s зажигання N і не їде так як хтілосяб , от і ковиряюсь то там то сям.
|
|
|
|
|
|