Одел контакт трамблера на контакт "К" катушки - машина заводится перестала мистика Пропуски теперь на бензине и на газу, но только где-то до 3000 об потом гладенько... но пока до тех 3000 доберешся....((( Грешу на подсос воздуха...
Ну, з самого початку його не було, потім поставив. І на контактній системі він в мене був приєднаний до клеми "К" катушки куди також був приєднаний конденсатор.... все, розібрався. щось на зразок такого :
По ідеї пише що з коммутатора (ніжка номер 7) але коли купляв розєм в ньому не було контакта цього, довелося на базарі докуповувати і тулити. Так може там десь-щось не фуричить. Сьогодні буду пробував.
а до цього вона бензину не бачила ))) Але чомусь коли даеш обертів більше середніх її "підхоплює" троїти перестає і вона уносить з під себе . Хм, так свічки абсолютно нові... все абсолютно нове ))) завтра шляхом висмикування ВВ проводу все таки знайду циліндр що недоотримує Прометея))) і буду розбиратись До речі, тахометр перестав працювати (теж завтра буду шукати причину) З.І. свічки привіз з Поляндії.
і ще трішки сьогодні пошмаляв... аж сусіди у вікна повитріщалися XDDD Лише потім допетрав що неправильно виставив запалення (найрозповсюдженіша помилка - "недокрут" чи "перекрут" розподільчого валу, власне тоді запалення зміщуеться на 180 градусів) але ж то мені жінка допомагала (дивилась на міточку поки я крутив коліно) ))) перекинув ВВ дроти, завелась із пів пиночка (люблю її за це ))) але на бензині так троїть що їхати просто неможливо!!! Залив газюки. Провали трохи є але не такі помітні. Що то може бути??? До радіатора пічки руки сьогодні не дійшли( А ще забрав з балкону зимові диски та гуму , завтра буду перевзуватись.
Придбав "косу" для безконтактного трамблера( 150 грн) , знадобився лише розєм до датчика Холла, решта проводів гарненько доточилась до ВАЗівської фішки (6 грн) . Придбав ВВ провода "Тесла" від ВАЗ 2108-099 (карб. 180 грн), нові свічечки NGK (BP6HS 4511)(35 грн/шт) шланг від якогось трактора для механічного показчика тиску масла(90 грн), відповідно і ВАЗівський трійник для нього(45 грн), паливні фільтра, один прямий,другий з відстійником(перед бензонасосом і після бензонасосу відповідно (30грн)) шланжики/хомутики(<300грн....) Одним словом дірвався до автобазару ))) Вчора все те вчепив, намагався завести. Не завелась...Посадив жінку за кермо,щоб крутнула стартером. Перевірив іскру - відсутня. Хммм... вчепив на катушку прямого дрота з акумулятора іііі.... це ж треба щоб бігунок був якраз навпроти циліндру в якого відкритий випускний клапан... бабахнуло знааатно,жінка пулею вискочила з машини ))) Не подається "+" з замка.... і не дивно - я ж бо його і не підключив ))) Сьогодні підключу та буду заводитись. А ще сьогодні спробую заінсталити радіатор пічечки з Логана. по розмірах підходить майже ідеально.