124
|
Главная / Двигатель / Re: Делать капиталку на c20ne или нет? Фотки
|
: 01-03-2016, 23:38:50
|
Так может вообще ничего не трогать? Поменять голову и прокладку?
головку+шліфанути плоскість+нова прокладка+маслосйомні ковпачки на клапана і притерти клапана+сальник на роспредвал я би ще замінив водяну помпу і ремінь грм при тому все гарно вимити і почистити і промити рубашку ОЖ і не купувати синій антіфріз,переважно сцука воно так розїдає люміній і осідає камінь,мав то особисто в кількох машинах ,де був синій там камінь відложений і погрижена люмінька
|
|
|
125
|
Главная / Двигатель / Re: Делать капиталку на c20ne или нет? Фотки
|
: 01-03-2016, 23:23:15
|
Брат посмотрел фотки, говорит че это за спецы свечи не выкрутили и жидкость не слили. И типа вымыть надо было все изначально. Короче я хз как оно будет. Пусть кольца меняют, раз там такая выработка.
перечитай всі пости ще раз!!! підкинуть кольца може жерти масла ще більше як криворукі то може і не вміють кольца підкинути і можуть запороти циліндри,як ті майстри від початку якісь "мутні" памятай якщо рішишся на кольца то шатунні вкладиші брати такі самі як стоять "номінальні" але нові корінні чіпати не повинні
|
|
|
126
|
Главная / Двигатель / Re: Делать капиталку на c20ne или нет? Фотки
|
: 01-03-2016, 22:26:09
|
Я просто не пойму как они на стоящем поршне увидели задир. Машина до этого херачила токо так. Масло особо не жрала, не дымила. Была проблема с охлаждением, ну это из-за пробитой прокладки.
Щас они мне говорят, что там если что-то пригорит, то может быть и двиг заклиник. Хотя я не понимаю как это. Нахер вообще лезть в кольца, если все было норм. Поправьте, я не спец.
ну ворожеї гадають на кофейній гущі,а твої майстри хіба що на внутрінно моторних нагарах, і шукають лоха,тепер майстри привикли всьо міняти на нове-а вот відновити вже впадло і їм не бюджетно почнеш капіталити так тебе легше буде натянути на дальшу суму,бо мус закінчити ремонт
|
|
|
127
|
Главная / Двигатель / Re: Делать капиталку на c20ne или нет? Фотки
|
: 01-03-2016, 21:02:19
|
капіталка в районі 700-800$ при умові що "мастіра" не будуть економити наприклад замість нормального кпл прокладок Ерлінг/віктор реінз не втусують якийсь Глацер чи ще іншу херню яка тепер появляєтся на ринку то само стосуєтся вкладишів,поршня і кольца вже як робити то раз! а добре-але треба таки задуматись чи варто в корча який зараз коштує 1700-2500$ впихати 500-800$ а за рік продати за 2 тищі? такий дриг сам особисто колись продавав по 300$ в хорошому стані,зараз при ситуації в країні думаю він не подорожав і краще такий забугорний підкинути чим своє кувиряти у таких майстрів які вже несуть підозру? почнется цінник на 4тищ за запчасті-а закінчется в круглу цифру зі,я би особисто взяв іншу б/ушну голову (вареному не довіряю,і як в районі 4ртого циліндра її зїло то і дальше вона не в ідеалі) шліфанув,поміняв маслосйомні сальнички,притер клапана,все почистив і промив-зложив і їздив дальше,рік проїздить полюбом,якщо не жере масла літр на 1000км
|
|
|
128
|
Главная / Разное / Re: О больших моторах (для знающих и интересующихся)
|
: 29-02-2016, 00:04:44
|
разве у ова с 2.5 была дисковая балка? там же независимая подвеска уже была и 5 болтов как на калибре
та ну Ігор не гони,там обична балка і діскові тормоза на 5 болтів-той же сааб ну і 2,5 вектра ніколи не була повнопривідна а як підкинути вали 4х "G" і поміняти впуск-бадьоріше поїде
|
|
|
129
|
Главная / Двигатель / Re: Можно ли заменить задний сальник коленвала не снимая двигатель вектра а с20ne
|
: 28-02-2016, 17:04:06
|
Снимаем сцепу (скобы),маховик ,а потом с матом неспешно занимаемся гинекологией . угу я так колись попробував сцепу поміняти не знімаючи кпп,потом кпп поміняв як я її зблокував впихаючи назад валік хз но передачу не міг вибити а ні переключити тут як автор хоче зробити ревізію,мені було би проще зняти кпп (як вже вибиває передача і синхрони під заміну-сам того не зробиш) передивитись кулаки,шарові я особисто міняв кпп в гаражі без ями получилось десь в 1,5 години,машинка похожа по конструкції але під капотом було більше насрано (астра ф/х20хев/кондюк/гбо) з тим що від підрамника одна гайка була обірвана з кузова,вирізав віконечко і тримав ключом,повністю підрамник так і не знімав залишив висіти на легко наживлених двох болтах а так по темі:сальник можна замінити якщо є ревізійне вікно кпп яке в цій машинці повинно бути на 99%,тут треба собі знайти тему де це описано "заміна сцеплення без знімання кпп" скоби на сцеплення відкрутити корзину,відкрутити кришку 5передачі кпп витянути валік витянути сцему,зблокувати низ мотора відкрутити маховик а тоді вже буде "сальник колінвала" потім все в зворотньому порядку,але як хреново прикрутиш назад маховик можеш попасти на ремонт так як Коля Голяк(читай в його БЖ) може тобі повезе і не запориш кпп так як я вкладаючи назад валік,такі речі як хороший герметік на кришку кпп/прокладку,клей до болтів-розумію купиш?долити масло в кпп а може сальник в кпп починає пропускати я на твоєму місці без навику,без поняття не ліз би туда бо можеш попасти на більше бабло як це возьме майстер за свою роботу
|
|
|
130
|
Главная / Бортовой журнал / Re: Kalibro ....
|
: 28-02-2016, 16:24:05
|
Я когда брал- знал что от Немцев. И что бляхи немецкие продавец снимет. На эвакуатор не хватило бы денег потому взял номера от хюндая. Знаю что рисковал. Но как говорится- кто не рискует... Ауди уже со всем пакетом документов. Чуть чуть и поедет. Половину-кузовщины уже-выгадал за работу на рециклинге. Себе хочу калибра в более заряде и немного позже. И кстати- когда там у тебя выходные? Могу приехать через неделю- две. Как раз в Варшаве буду. С собой захвачу Алекс,рискувати можна би було як би ті доки були хотяби з жопеля. я там не є святий і невинний але за таку фігню треба би було понести дуже серйозну відповідальність:посидіти,сплатити штраф+депорт наклейка на вікні зразу "здала"що машинка забугорна,тепер по новим законам наслідки того булиби плачевні що до вихідного я передбачити не можу,остатніо місяць не працював а дальше так в середньому 2-3дні в тиждень,але в наслідок непоганої погоди починаєтся робота і незабаром буду мріяти про вихідний день 14.03 вихідний бо забираю накінець свої доки і постійний тех паспорт ,буде день біганини по "ужендах" що до самої калібри,машинка не погана але переважно всі гниляки,ц20не чуток за слабий (знаю,мав їздив) екотек їде бадьоріше але це гамномотор-ну але якось люди на них роками їздять я також накатав 200тищ на такому в астрі ц20хе здоровий дуже важко знайти в6 поцікавіше але має свої нюанси лет?нереально,за дуже дорого-реально зі ти зендера губу бачив на олх?продавалась копія з оригіналу,знаю чия
|
|
|
132
|
Главная / Бортовой журнал / Re: Kalibro ....
|
: 25-02-2016, 23:32:14
|
накінець добрався до компа на запчасті нормуль як для себе забагато би було до "зробити" стрільну що якісь кінцеві роки випуска по фоткам зразу видно що машинка забугорна,а помнуті бляхи і куча документів в твому випадку не здивувало що бляхи "лівак" але не міг написати з тел
|
|
|
133
|
Главная / Бортовой журнал / Re: astra G caravan 1,7dti by miszka
|
: 25-02-2016, 23:20:33
|
Прывит, так а што це их хромировали? Бомба
ну шось тіпа того,напилення тонкого слою алумінія в вакуумі-ну висока фізо-філозофія -поправив окуляри бо чуток вже хром місцями просвітав -викувиряв лишній старий герметік -все це зібрав в кучу а потом довго трахався як примудрити кріплення на лампочку,бо колись в лінзі стояли псевдо ксенон,а кріплення на нормальну лампочку не було,ну так довго підбирав і перебирав фари накінець знайшов мені потрібну деталь в фанарях Фіести з 98р, чуток підшаманив і отримав кріплення лампи Х7 -дальше знімання старих і кожури бампера,заміна одного моторчика і двох ламп,мої 2ш старих не підійшли якась дуже цікава конструкція,як би спяні з цокольом,ну та ладно пошарився і лампочки найшов зі,прийшла нова посилочка,буде час за дня будем приміряти нову решітку і думати яка залишется Ірек чи Станіслав
|
|
|
|
|
|