107
|
Главная / Бортовой журнал / Re: astra G caravan 1,7dti by miszka
|
: 31-03-2016, 23:54:51
|
койловери вже приїхали-радості повні штани,тепер буду збирати решту ходовки дісочки свіжо з Лондина,требують покраски але хотів то маю зі думав над р17 з опц,але ціни...ой йой йой,даже бюджетний варіант подумав і передумав:купити найдешевші покрасити купити резину р17 купити ступиці і тормоза на 5 болтів-поки не потяну машинка зробила 2700км від дня покупки
|
|
|
110
|
Главная / Бортовой журнал / Re: astra G caravan 1,7dti by miszka
|
: 27-03-2016, 22:23:10
|
Рад был личной встрече. Есть даже фотки тракторца из кабины моей мусорнички) Таможня- это особая история. Но провёз всё. Хотя после слов что везёшь?- личные вещи и немного запчастей - все ринулись ко мне осматривать.
треба було казати я би тобі фотік дав молоде дурне а бачу доїхав,а я вже в розиск тут подавав
|
|
|
111
|
Главная / Бортовой журнал / Re: astra G caravan 1,7dti by miszka
|
: 24-03-2016, 00:32:45
|
а запчастини?
Ігор,які запчасті?я свою думку про це вистругав рік тому і більше не бажаю повертатись до цього як поки що дальше йде мо моєму,але мій бортовик не про це є бажання поговорити то або приват,або окрема тема таке дещо підвернулось як тут мовляють "по вкусній ціні" FK automotiv чекаю посилочку не дочекаюсь
|
|
|
112
|
Главная / Бортовой журнал / Re: astra G caravan 1,7dti by miszka
|
: 22-03-2016, 21:37:51
|
о на маєш Мішанька на трактора сів гарний апаратик коли на батьківщину і не кажи... сам плююсь "гарним він може колись буде-вчора з під носа підкупили вектру а 2,5 в6 на газу,а я вже грішним словом задумався викинути трактора з під капота - я довго так не витримаю на тому гамні їздити-лєсопідісти сцука обганяють -батьківщина це прикольно,але мені і тут не погано,теоретично вже можу додому їздити,але немаю чого?думав на Свята,але може положу хрин.мамка тут в сеструхи що я дирявих доріг і злих таможеніків не бачив,чи доказувати нашій новій поліція що я не олень
|
|
|
114
|
Главная / Двигатель / Re: Делать капиталку на c20ne или нет? Фотки
|
: 18-03-2016, 00:41:20
|
круто,в мене получилось дороже що правда два роки тому робив,і грм в мене дороже коштує (х20хев) але ані коліна не шліфував,корінні вкладиші не чіпав,не гільзував і поршня не купував,решту робіт проводив сам окрім "плоскості" вийшло 1200злотих на тамтой час дороже б/у двигуна і рівновартість 400$ в цю ціну враховано також і масло фільтра і нова ОЖ і півтора тижня роботи (все розібрано вичешено вимито кожен болтік кожну гаєчку+поїздити позвозити запчастини все зложити і обкатати чому у Вас на україні запчастини дешевші як їх возять з польщі де є за пів даром?ЯК? PS,а помпа як окажется не добра в трасі київ москва зимою в мінис 20? будеш міняти?вже як вистарчає на гільзування то не розумію смислу не замінити дуже важливу частину двигуна чи перетянуті болти до головки також не варто міняти бо вони ще добрі? не обіжайся але я хочу зрозуміти політику ремонту двигуна,на це є свої придлоги які вкажу пізніше
|
|
|
115
|
Главная / Бортовой журнал / Re: astra G caravan 1,7dti by miszka
|
: 18-03-2016, 00:27:20
|
треба покрасити в колір машини , тоді буде взагалі ідеально .
задув балончиком,краще так як сині,а в день не так замітно а "красити" то ще почакають бо до кпл. бракує спойлера і зад бампер-зберу все в кучу тоді будем красити
|
|
|
116
|
Главная / Двигатель / Re: Делать капиталку на c20ne или нет? Фотки
|
: 17-03-2016, 22:51:32
|
Нема економії навіть якщо сам робиш, мені на гольф 4 мотор вийшов 1300ує в капілалку, це з знижками на зап частини і сам робив, потім тріс болт роліка і погнуло 16 клапанів, головку переробив ще за 300, і того 1600, навіть при 1300, можна було купити другий за 1000-1200, а як поїхати в Польшу самому, то взагалі в пів ціни, так що, нерентабельно робити двигун на сьогодні в капіталку, зап частини прив'язані до курсу бакса а курс нині в небі. дядько я взагалі чув що в польші всьо за пів даром дают,як не ще дешевше? зі.там де брав я мозг ТНВД на своє корито.в поляка,жінка атра г 1,7дт/муж голф 4 1.9 тді (мужик розбирає німецьке бите астра г) на трасі здох мотор тупо заглох і не десь там тільки "автомагістраль" чи як воно там звется?на шнурку заборонено тягнути!каже так сам зі швагром їздив в німці,сам його купив від власника а не так як переважно від турка і сцука здох-знайшов чувака який на фурі в англію ганяє і підробляє собі на запчастях.походу купив дриг з англічаніна викинув 1200злотих,дриг якийсь тупий бере соляри більше,голосніше робить-дальшу розмову не буду згадувати бо сторінки забракне мотив: дриг ззабугра не завжди буде ідеал це як всі знають лотерея,але хто не рискує не п"є
|
|
|
118
|
Главная / Двигатель / Re: Делать капиталку на c20ne или нет? Фотки
|
: 17-03-2016, 22:14:57
|
Если отдать мастерам на гильзовку и перепресовку поршней на шатунах, а двигатель самому собрать, то в 5000 думаю можно уложиться, + опыт+ интересно+ нехилая экономия на стоимости работ+надежнее чем сам никто не сделает.
давай не будем думати давай пора...щитаєм кпл прокладок? вкладиші? гільзи+поршня з кольцами? притирка клапанів+плоскость буть може точити коліно+корінні вкладиші? ремень грм при такій роботі і помпу вже гріх не замінити просвятіть мене на ціни тих запчастин,будь-ласка?
|
|
|
|
|
|