а что со спидометром? На 1 участке он больше 50 не показывал. И что за подвеска спереди что кузов не рвёт?
Спідометр - поставили 6 імпульсний датчик з Ваза, але показує якісь бздури. в середньому треба домножувати на 2,3. підвіска - напівубитий більштайн Б6. всі сайленти - поліуритан.
Вже скоро!!! 9 травня 2015 Гірські перегони "Трембіта БУКОВЕЛЬ" вгірськолижний курорт Буковель 10 травня 2015 Гірські перегони "Трембіта Гірська" с. Кривопілля Верховинського району Івано-Франківської області. Відео з минулого року:
передачі справді тільки 2-3. 4 нема де включати. Але обороти працюють по всьому діапазоні до 7000. Ранній перехід на 3, тому що момент високий а зчеплення з дорогою низьке. Зривається.
Мотор С 20ХЕ 16V. Підвіска Bilstein B6, але вже мертва, планується встановлення спортивної DMS. КПП стандартна F20 зі стандартною парою, якщо не помиляюся 3,76. Блока гвинтова ValRacing. Тормоза стандартні.
13-15 лютого відбувся 1-й етап чемпіонату України з Гірських гонок і 1 етап раллі Кубку Карпат "Зимові вершини". Автоспорт зараз переживає складні часи. . Через ситуацію в країні багато хто не має можливості цим займатися, складна фінансова ситуація, а комусь й просто далеко не до того. Тому на старт вийшло заледве 10 екіпажів. Великий респект організаторам, що погодилися проводити цей захід для такої малої кількості. Організація була на висоті! Снігова траса - супер. Багато спортсменів їдуть в Прибалтику, щоб там покататися на снігових трасах, а тут організовано в Україні! Фотки тут: http://yadi.sk/d/3dzk4uRlegJGT
Історія одного Opel Kadett GSI. Головний персонаж Opel Kadett GSI 2.0 16v, 1989 року. Приймає участь в Чемпіонаті України з гірських перегонів та кубкових ралі.
Задача така: поставити максимально жорсткі й довгі пружини на Кадет щоб підняти передок. В якій комплектації Кадета йдуть найжорсткіші й найдовші? Від якої іншої моделі авто можуть підійти пружини?