Є трамблер з 1,3 NB. На ньому полетів датчик Холла чи індуктивна катушка. Хто як називає. Значить нова вона стоїть більше 800 грн... Маю пару трамблерів з VW і можна купити котушку з Nexia, яка трошки по розміру не така.
Думаю поексперементувати.
1) Замінити блок з Фото 1 на Фольксовський. Для цього перекинути котушку з переривником з Фото 3 та 4 на Кадетовський трамб Фото 1.
або
2) Підігнати котушку з Nexia (Фото 2) до розмірів трамблера Кадета. Чи точніше навпаки трамблер під котушку.
З п.2 питань менше. А от з VW... Я так розумію там датчик Холла схожий на ВАЗовський. Питання таке - В Опельовському два виходи з котушки (йдуть на комутатор), в з VW і ВАЗ йде три проводи. Хто знає куди який (Фото 3)?
Всі фото з нету і форуму.