Всім привіт.Я не дуже давно в клубі,вирішив розповісти свою історію Кадета,і показати його.
Отже,як він мені дістався:До 18 років дуже хотілося по скоріш підрости і отримати права.Не встиг я подумати про це,як виповнилось мені 18
От я раденний думаю піти в МРЄО,аж не тут то було...Сам я з Чернігівської обл.,м.Мена,здавати єстественно хотілося дома,але учоба мені не дозволила.Поїхавши вчитися в Київ,я змінив прописку.Ізза цього мені сказали,що потрібно куча справок...бла-бла-бла...загалом
Воопщем здав я на права аж через рік,все ж таки дома,і справок вже неяких не треба було...Здавав я на 7-ке,сказавши батьку,що на 7-кою мені було управляти цікавіши,тобто,відчуваєш кермо (до цього їздив на Т4 пару раз на батьковому) ,він сказав що можна купити тобі ЖигулЄнка.Від таких слів я зичайно дуже зрадів.Загалом наступні пів року я жив сайтами autoria,rst і т.п..Була мисля купити на газу щось,щоб росход не великий.Поглядували на Форд Скорпіо,але пару раз проїхавшись на нім,зрозуміли,що не те...Поміркувавши,що 12 л. газу = 5-6 л. соляри,зрозуміли,що вигідніше брати дизелька,на прикладі
Спершу падав погляд на Вектру,але вона була дороща...Одного вечора встрів на autoria чорного Кадетика з Дизельним двигуном,і неподалік від нас але з ціною 3 000$.Вирішив батько позвонити і узнати,що ж то за самолет за 3 000$
Виявилось,що у власника цей кадет вже давно стоїть,і він просто не знав за скільки його продати,але на поставлену нами ціну 2 000$ він згодився.Заводили ми його з допомогою Течика і троса,тому ціна впала до 1900$(проблема з стартером).
Приволокли його додому,я вже такий
Але довелося попрацювати над ним,і чимало вкласти.Що зроблено:
-відремонтовано стартер
-замінено не всю,але більшість проводки під капотом
-замінено передні барабани(голу ризину),на нову
-замінено уплотнителі дверні ризинові
-в дверях з кухонної клейонки зроблені бардюрчики,для того щоб вода не потрапляла через карти в салон(як було раньше)
-заварена тріщинка в бачку,ато солярочка по троху тікала
-провів кнопку на сигнал на панель,ато на рулю десь щось відходить
-змінено лічинки замка зажигания,і лічинка водійської дверки.Пасажирська дверка і багажник підстроєні під новий ключ (раніше мій Опельок заводився отверткой
)
-заварено дирку в трубі випускної системи,трохи ми потихшали
-куплено трос ручного тормоза і встановлено
ну і по мелочам...
Враження від керування Опелем за 2 місяці,як перше авто,мені дуже подобается,планую на ній набратися опиту водіння,і взагалі думаю ще довго буду на ньому кататися
Робити чи міняти покищо нічого не думаю,але час покаже,все ж таки 26 років автівці...Ну і декілька фото: