Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
05-05-2024, 03:34:13
684138 Сообщений в 14296 Тем от 22255 Пользователей
Последний пользователь: Veronabnd
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
  Просмотр сообщений
Страниц: ««« 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 24 »»»
121  Главная / Тюнинг двигателя / Re: Увеличение мощности двигателя. : 13-01-2016, 08:15:05
По факту спилювання 1мм можу сказати , що навіть не замітно. Могло бути так і з заводу. Місце залишилось тільки на контрольну шліфовку 0.15- 0,20 Дальше клапана. Незнаю як бути з прокладкою. ЇЇ товщина більше 1 мм. Коли притисне голова , буде десь 0,7 мм. Читав що ставлять від Шевроле металічні , вони тонкіші. Попробую пошукати таку.
голова вже помита и притерті клапани.
122  Главная / Тюнинг двигателя / Re: Увеличение мощности двигателя. : 11-01-2016, 23:29:56
І скільки зараз коштують сальніки?

До речі, про мити і притирати - не забудь про фаски на сідлах клапанів. Подмигивает
Комплект сальників - 256 гр. (16гр.шт.)
Сідла клапанів добрі. А от на випускних клапанах виявив мікро-раковини. Якщо не вдастся притерти , то прийдеться купляти нові клапана.
123  Главная / Тюнинг двигателя / Re: Увеличение мощности двигателя. : 11-01-2016, 21:09:48
Тепер мити  і притирати клапана. А ось фото сальників.
124  Главная / Тюнинг двигателя / Re: Увеличение мощности двигателя. : 11-01-2016, 20:54:25
Сьогодні шліфанув голову на 1 мм. , так як і збирався. Також купив сальники на клапана.Як виявилось  , сальники справді треба міняти , коли вони стоять на клапанах то розтягуються. В одному магазині вийшов прикол, коли молодий продавець найшов сальники , то сказав що не підходять . Бо дирка візуально була меньшого діаметру. Тоді я поїхав до іншого магазину.А там вже солідніший продавець пояснив , що так має бути , і що мій сальник б/у вже розтянутий і тому дирка більша. В новому 6мм. ,а в старому 6,6 мм. рука-лицо
Фото як було і як стало.
125  Главная / Тюнинг двигателя / Re: Увеличение мощности двигателя. : 10-01-2016, 15:23:44
За фотографії  ВЕЛИКЕ СПАСИБІ . А скептики завжди знайдуться.
 Головку я вже розібрав і почав чистити клапана. Єдина проблема , що нема теплого гаража. Тому на скільки затягнеться мій проєкт поки незнаю.Можливо до весни.
 Також незнаю чи міняти сальники клапанів. Вони пройшли біля 10 тис., але всюди рекомендують міняти при розборці голови.
126  Главная / Тюнинг двигателя / Re: Увеличение мощности двигателя. : 09-01-2016, 20:45:18
Я надіявся отримати від ОДНОКЛУБНИКІВ якісь підказки та рекомендації для мого проєкту. А виявляється одні люди кажуть , що це мені нічого не дасть , а інші - що спилювання 1мм. голови вгрохає мені двигун. Дуже всім ДЯКУЮ!
127  Главная / Прочее / Re: зеркала складываются??? : 09-01-2016, 13:47:53
Кадовские складыааются отлично и защелкиваются всегда.
ДА -  особенно в другую сторону.
128  Главная / Тюнинг двигателя / Re: Увеличение мощности двигателя. : 09-01-2016, 09:36:24
вот сразу видно что капали интернет но что зачем не понимаете ,не надо не бронзовых направляек не титановых пружин и тарелок (они не долговечные )
не увеличеные клапана . я как рас и давал советы для мотора на каждый день ,а если вы ездите 2 000 - 3 000 обр\м  то вообще нет смысла что то делать !  Веселый
Про те що капав інтернет я написав уже в першому пості. Але робити гоночний автомобіль я не збираюсь. Проста хочу використати скритий ресурс даного мотора.
129  Главная / Тюнинг двигателя / Re: Увеличение мощности двигателя. : 09-01-2016, 08:40:34
а каналы шлифовать и колектора + совещать колектора с каналами головки ,да 1 мм многовато на плоскости на этот мотор ,будет звенеть .

Я згідний ,що правильний тюнінг голови передбачає ; спилювання ступеньок, шліфовку каналів ,заокруглення впускних вікон і т.д. Можна також розточити гнізда на клапана більшого діаметру. Замінити тарілочки на легкі.Замінити направляючі клапанів на латунні.Розточити дросельну заслонку ...... Але всі ці процедури потрібні якщо мотор крутити більше ніж 4 тис.  А я катаюсь на 2-3тис.об. , тому рахую що в моєму випадку це непотрібно.Хоча шліфовку каналів може зроблю.
130  Главная / Тюнинг двигателя / Re: Увеличение мощности двигателя. : 07-01-2016, 23:19:46
а каналы шлифовать и колектора + совещать колектора с каналами головки ,да 1 мм многовато на плоскости на этот мотор ,будет звенеть .

З колекторами проблем не буде. А 1 мм не багато, там прокладка 0,7мм. Навіть на око видно Що поршням до голови далеко. На більш сучасних моторах такого типу,  СЖ вже 10,5 і потужність 109 к.с. Дані мотори  (А15МF) вже застарілий варіант і на авто не ставлять.
131  Главная / Тюнинг двигателя / Re: Увеличение мощности двигателя. : 07-01-2016, 17:43:11
если тебе реально интересно набери 067 540 55 шесть раз  ,ну или присылай голову,коллектора ,клапана ,короче головку в зборе  я тебе все сделаю за отдельную плату  Веселый и помчишь ,кстати прибавку в 10% - 15% ощутишь сразу  Пууук
Дуже дякую за допомогу. Я вже договорився .  11 числа віддам головку на шліфовку. А збирати і притирати клапана буду сам.  По мірі просування даного проєкту буду звітувати в темі.
132  Главная / Тюнинг двигателя / Re: Увеличение мощности двигателя. : 03-01-2016, 08:53:32
не страдайте,,, даже если что-то и получиться то на выходе будет не ощутимо Пууук
писать можно много! имхо только замена двигателя. все остальное головомороч! от которого толку мало
п.с. расход на живом с20хе когда все исправно не превышает 10л чтоб было больше надо сильно постараться
В принципі правильно, 10-15% прибавки потужності не є замітними , особливо в місті. Але в мене вже майже все підготовлено , тому як трохи потепліє почну дерибанити головку. Про те що вийшло буду писати в темі.
133  Главная / Тюнинг двигателя / Re: Увеличение мощности двигателя. : 02-01-2016, 21:00:34
та їхать далеко блін Смеяться. Якшо 17 компресія то пальці вилітають на 95му,не уявляю як шо 20
Якщо компресія 20 , то це майже дизель.
134  Главная / Тюнинг двигателя / Re: Увеличение мощности двигателя. : 02-01-2016, 20:58:46
По темі,1мм нічого не дасть абсолютно,і СЖ з 9.2до 10 не підніме,це треба зчухнути мм3-4,тоді шось воно там дасть,+треба буде  корегувати ГРМ того шо здвинеться.Про клапана будуть доставать чи ні хз. Треба гратися як на мене то впуск,випуск,і ГРМ,чи фази поздвигать чи шось накшталт.Там чув ставляють роспред з 1.3S. Ще мозги прошить якось Пардон
Клапана доставати не будуть , бо в поршнях є виїмки. Фази на валах також не повинні зміститись. Літом виставляв ремінь , то мітки і так на пів-зуба не співпадають.І це на таких двигунах не рідкість.
135  Главная / Тюнинг двигателя / Re: Увеличение мощности двигателя. : 02-01-2016, 20:51:23
Думаю що прибавку при данному описі запланованих маніпуляцій ви відчуєте  лише у вигляді зменшення грошей у гаманці, при нашому паливі потрібно алюмінєву прокладку доставляти для збільшення камери на гавняний бензин, все решта від лукавого, перереєстрація двигуна разом з його заміною буде вартувати як раз ті гроші що ви вбухаєте в безрезультатне міроприємство, плюс свій знятий двигун можна продати, розхід на більшій кубатурі може бути рівнозначний вашому або менший, це залежить від запасу потужності двигуна і вашої манери класти тапку на гашетку,  товариш проводить данну процедуру на деу вже декілька років,  основні клієнти таксисти, декілька тижнів радіють новим враженням від стартів, потім звикається і вже хочеться чогось більшого при тих затратах на паливо, але 1.5 так і лишеться 1.5 і більше ніж заклав в нього завод ви з нього не вижмете, є певні варіанти, але з суттєвим скороченням ліміту експлуатаціі майже в троє,  раджу дуже предметно прорахувати затрати на втручання в свій двигун і на заміну на більш потужніший, не знаю в кого скільки коштує 2.0, в мене є свап комплект з коробкою ф16, піввісями ,проводкою і мозгами за 500уе, в вашому випадку тільки якісна прошивка з шліфовкою встануть в 200, подумайте чи воно того варте.
Про ці маніпуляції на Нексії вичитав на Російських та Узбецьких форумах.На даний час договорився за прошивку -500гр. та спиляти голову 300гр.плюс купив прокладку за 120 гр. Всі роботи буду проводити сам (навчився на Кадеті). Двигун міняти не буду ,бо краще поміняю авто.  Але це буде трохи пізніше.
Страниц: ««« 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 24 »»»