Здарова ,все добре,але роботи хватає,замінив масло двз,новий антифриз,помпа,ролік,всі ремні і фільтра нові,зробив спідометр(замінив запобіжник),купив і поставив протитуманку,яка була відсутня,зробив кріплення переднього бамперу і нормально як треба його прикрутив ,а то він взагалі на двух саморізах тримався,не знаю як він ще не відпав.Кондиціонер не працює,як я розумію тому що не має фреону у системі. Був скинутий ремінь з гідропідсилювача ,поставив його на місце,вроді все працює ніяких сильних шумів ніби не має,але важко сказати ,тому що ніколи не було машини з гідропісилювачем,чути невилике жужуня при поворотах руля руля.Ще сидіння в амулетах повне овно,Не знаю які рідні кадетовські седіня,але у мене стоять дуже класні від хонди сіарві.Не заню що навіть робити з рідними від амулета ,на вигляд вони такі ніби їм років 35,паралон в середени просижаний і порваний ,сам каркас був тріснутий і поломаний,видно що варили .В батька є сенс на рік старший за амулет і пробіг в два рази більший ,так там сидіня як нові ,думаю в майбутньму шукати від гольфа ,або пасата ,по кріпленнях мають ставати.Плюс ще добре так люфтять передні сидіння ,в самих полозьях ,і тут або їх молотком підгинати ,або щось намотувати чи чіпляти на салазки сидінь.Лазив по різних форумах і зрозумів що це болячка на багатьох амулетах ,гольфах і пасатах.
Ще хотів би замінити пластикові накладки на пороги в салоні,але ні де не можу їх знайти,ні у кого їх не має,старі не зовсім цілі і були прикручані саморізами,а я не люблю коли в салоні ,та і взагалі в машині накручано багато саморізів.А ще треба потушити якось бєрємєного мужика на приборці і зробити абс ,бачив взагалі від суппортів він відключений.Якось так все
Кадет вирішив продавати ,були вже навіть одні покупці,але їх злякав дим з вихлопа ,такий не поганий.
ну то таке) гур не буває безшумним) сідушки у всіх майже люфтять, і в мене теж. 2 порога тоже не саморізах) то фігня. мене салон не напрягає. аби ходовка ціла була і мотор робив)