91
|
Главная / Электрика / Re: Проблемы с ЭБУ Вектра А
|
: 03-10-2021, 10:22:37
|
Це помилка зворотнього зв'язку по УОЗ. Мабуть у 14NZ цей фактор не береться до уваги. Думаю єдиний надійний варіант - відновлювати запалювання з оригінальним комутатором. Я зустрічав в інтернеті допис що хтось змусив якось робити з тазовським запаленням - але це костилі, не радщу таке робити. Взагалі всі відповіді є в інтернеті, та легко знаходяться. Коротко кажучі спосіб регулювання УОЗ, який потрібний мізкам - тазовський комутатор не підтримує.
|
|
|
96
|
Главная / Ходовая, тормозная система / Re: Опори передніх стійок? Чи є в когось досвід купівлиі якісних останнім часом?
|
: 15-09-2021, 14:31:44
|
Б/у оригінал з біг блока!круче всіх нових!!!на розборці в районі 150 грн. Нові шоб добрі-то ціна космос.все остальне шлак!!!перевірено власним досвідом
Знаю, що це кращий варіант.) Але ніде немає.... Якщо б хтось запропонува, або може хтось купить та надішле Новою Поштою, я відшкодую витрати ). Жопа повна, всі розборки які у досяжності - кажуть немає... Ті хто сказав що є з іншого міста, надіслали лайно і навіть не відповідають на моє обурення.... Corteco купував - виперло одразу ((( Каталоги показують одні ті й самі на біг, та на смоллблок. За останній місяць стійку тричі знімав - вже замахався. Влаштує навіть невиперла подушка з вбитим пішипником - підшипники є, перепресовувати їх вмію, вже робив, гемор, але можна))) Наразі HELP!
|
|
|
98
|
Главная / Ходовая, тормозная система / Опори передніх стійок? Чи є в когось досвід купівлиі якісних останнім часом?
|
: 14-09-2021, 19:55:30
|
Вітаю. Гостро стала проблема купівлі якісних (що не випирають під нагрузкою) опор передніх стійок. Вже декілька років все нове, що купував я та усі мої знайомі - було надзвичайно неякісне. Одразу після встановлення випирала резина (в тій, чи іншій ступені). При чому оригінальні старі подушки ходять набагато довше і майже ніколи не випирають. Раніше вирішував проблему купівлею нормальних б/в опор. Але зараз вже не можу знайти, мабуть вони закінчилися. З новими теж незрозуміла ситуація - складається враження що їх неправильно зберігають - тому що якого виробника я не купував - усе лайно. Нещодавно порвалася подушка на одному з мої опелів - купував три різні опори, включаючи лемфёрдр і всі повипирали. Мотори на всіх моїх опелях легкі - смоллблок. Допоможіть, якщо хтось останнім часом купував нормальні - скажіть які, та де. Дякую! ))))
Ще колись мені хтось пропонував переробити на астровськи опори, але тему не можу знайти - мабуть видалили. Знов цікавлюся цим варіантом.
|
|
|
99
|
Главная / Ходовая, тормозная система / Re: Как выбрать рычаги б/у на Opel Kadett?
|
: 09-09-2021, 10:15:37
|
охренеть, они что из глины? была мысля поменять на новые, чтобы со старыми не морочиться, теперь даже не знаю Радянський варіант такой сталюки називався Сталь-3 - це переплавлений чорний брухт (що там залишилось з легіруючих додатків невідомо). З такого, наприклад, зроблени усі профілі, та труби, що продаються на металобазах. У жигулях зараз усе з такого, навіть у нових грантах-калінах.
|
|
|
100
|
Главная / Ходовая, тормозная система / Re: Как выбрать рычаги б/у на Opel Kadett?
|
: 08-09-2021, 23:23:04
|
Если продают рычаг с уже наращенным пальцем это нормально в принцыпе получается? Ничего страшного правильно?
Треба дивитися на нього, та міряти Встречал информацию, что бывают разные варианты рычага. Не в курсе такой информации?
Не бувають, нові йдуть з прикльопаною шаровою - от й уся різниця. А из новых рычагов, что сейчас хорошее?
За розумні гроші - нічого. Навіть зустрічав інформацію що усе що є нового - повнісеньке лайно. Сам не перевіряв - але цілком ймовірно - як з передніми опорами - така сама історія. Та й немає сенсу у нових - старий оригінал (непокручений) - найкращій, тільки палець відновити, та сайленти поміняти. Усі нові залізяки - це найдешевші лайносівські подєлки.
|
|
|
101
|
Главная / Ходовая, тормозная система / Re: Как выбрать рычаги б/у на Opel Kadett?
|
: 08-09-2021, 16:58:58
|
Діаметр пальця - 20мм, я нарощую до 21 і воно їздить 100тик++, але то якщо вмієте. Має бути не деформований отвір під сайлентблок. Як встановлюватиме - обидва сайлента міняти обов'язково. Ну й щоб не було помітних деформацій, та великих забитостей. Також ніякиїх тріщін. Особисто я не зустрічав неякісного ричага, якщо на ньому непомітно дефектів, та він помітно вживаний - це не жигулі. Але палец, здебільшого, доводиться відновлювати, навіть 19.8мм то вже замало для довгою та безпроблемної роботи.
|
|
|
|
|
|