46
|
Главная / Электрика / Re: 13 nb эбу или другое
|
: 16-12-2021, 16:07:06
|
Захотите проверить датчик температуры масла то вот инфа. При нагреве уменьшается сопротивление.
Цифри ориентировочные Замеры у нормального датчика: на + 30 1100 Ом, на + 100 360 Ом Замеры у нового датчика: + 20 1700 – 1800 Ом
Датчик НЕ РЕЗИСТИВНИЙ! Це інтегральний на кшталт ВС135. Його не можно діагностувати за опором. Та не можна плутати місцями його дроти!
|
|
|
47
|
Главная / Электрика / Re: 13 nb эбу или другое
|
: 16-12-2021, 13:41:50
|
Я невпевнений, але мозок може переходити в аварійний режим якщо не бачить датчика температури мастила (того що на блоці). Може варто перевірити проводку, може коли її відновлювали переплутали місцями дроти? Може сам датчик дохлий, чи контакта немає? Про цей мозок я невпевнений, але інші саме так працюють.
|
|
|
48
|
Главная / Ходовая, тормозная система / Re: Скрежет заднего тормозного барабана
|
: 13-12-2021, 16:57:37
|
Для того ,щоб підшипники довше ходили Ну смазку я звичайно не 2 рази на рік міняю,а лише коли приходиться знімати ступиці ,для простішої заміни тормозних колодок ,і зачасту видно ,що колір смазки змінився ,вона темніє,тоді я перемиваю підшипники і змащую по новом І так я підшипники лише раз міняв після покупки машини Який пробіг? Нормальні задні підшипники ходять 50-100тик без зміни мастила. Знімати ступицю заради заміни колодок - це.... концептуально )))
|
|
|
52
|
Главная / Кузовщина / Re: Уплотнители дверей
|
: 06-12-2021, 07:26:27
|
Вітаю. Може кому буде цікаво) Краще оригінальних ущільнювачів нічого не існує. На 5-дверку поставив оригінал GM 96267421, GM 96267422, GM 96267423, GM 96267424. Зі старих ущільнювачів п'ятидверки повибирав ціли шматки, та з них зклеїв ущільнювачі на трьохдверку, клеяв клеєм яким лобове скло вклеюється. До того на трьохдверці стояли з нової газелі трьохкамерні з широкою внутрішньою полосою під пластик. Що можу сказати: газелівські проти оригіналу суцільне гівно - з оригінальними двері зовсім по іншому закриваються (треба звичайно перевірити, та за необхідності корегувати відстань до бортика, на який встановлюється ущільнювач). В машині набагати тихіше, ніякого скрипу ані ущільнювачів ані країв пластику. В п'ятидверці з новими взагалі шикарно! Звичайно усі завіси відремонтовано втулками (прикалені з хромансилю), нові оригінальні пальці, та повна ревізія замків з прибиранням люфтів. Ущільнювачі ляди познаходив оригинальнів хорошому стані, поміняв пальці завісів ляди (виточив на ф8 замість ф7, та розсвердлив/розвернув отвори під них). Замку ляди зробив ревізію - поприбирав люфти, ляду тепер нечутно зовсім. Раніше на ляді стояв ущільнювач й з ніви й з каліни - ніякого порівняння. Висновок - усі жигулівські\газелєвські ущільнювачі - зло.
|
|
|
53
|
Главная / Кузовщина / Re: Обмежувачі дверей на 3-дверку, є питання. Також придбаю )))
|
: 06-12-2021, 01:24:16
|
Можу запропонувати десяток кадетовських по 20 грн - перепбирай. Є також міцні, не з кадета. Кріпиться інакше. Треба колхозити
Ви неуважно читаєте: кадетовськи ВЖЕ перебрав в ІДЕАЛ - вони на трьохдверці тримають незадовільно. Те що можете запропонувати міцнотримаюче під переробку - ФОТО ? ЦІНА ?
|
|
|
54
|
Главная / Кузовщина / Обмежувачі дверей на 3-дверку, є питання. Також придбаю )))
|
: 05-12-2021, 13:09:59
|
Вітаю шановне товариство. Ось повідновлював усі обмежувачі на обох машинах (у мене є й 3-х й 5-дверка хетчі). Всередині все дефектував, штирьки нові поставив, калені шлифовані. На 5-дверці усе працює чудово. А от на 3-дверці, особливо коли стою на косогорі обмежувачі все одно тримають непевно (мабуть у мене двері заважкі - ЕСП, вібра, шумка). Питання таке: чи хтось намагався поставити обмежувачі з інших авто? Ось я дивився на Ланосі та Авео - вони ніби міцніше двері тримають, чи мені здається? Може ще від чогось порадите? Там може Омега якась, чи Вектра? Відповіді на кшталт "на що воно тобі треба", чи "купи іншу автівку" будь ласка не пишіть. Цікавить тільки конструктив. Може у когось є що запропонувати? Із задоволенням придбаю щось, навіть під невелику переробку. Дякую )
|
|
|
56
|
Главная / Двигатель / Re: Тема для быстрого решения вопросов. Флудильня
|
: 01-12-2021, 21:13:15
|
До речі, буква G траплялася ще, такої не знаходив...не підходить нам?
Усі смоллблочні розпредвали взаємозамінні, відрізняються тільки за шириною фаз. Це впливає тільки на те, на яких обертах буде максимальний момент. Літера "А" - 13N - найвузкофазніший майже не розкручується але добре тягне з низів Літера "В" - 13S - найширокофазніший крутиться чудово, низа майже немає, найпрожерлівишій, та найдинамічніший Літера "D" - 14N - наймлявіший та найекономічніший Літера "G" - 16S - тягне в широкому диапазоні, один з найкомфортніших для недосвіченого водія з амбіціями (лайносячий майже теж саме) Є й з іншими літерами, але я іх не пробував Пам'ятайте, щоб будь який з розпредвалов розкрив свій потенціал потрібне хочаб оригінальне запалення від того двигуна, від якого вал, або інженерний мозок, та паливну в нормальному стані. Які претензії до вашого валу? Можете надати фото?
|
|
|
59
|
Главная / Коробка передач, сцепление / Re: Взаимозаменяемость внутренних шрусов kadett и lanos ?
|
: 27-11-2021, 21:52:45
|
вообще то на ланосе кпп не f15 а d16
Міль пардон Лайносами не захоплююсь, ось й забув як вона зветься. Але порівнював саме лайносячу кпп та ф16. А до чого взагалі різні ГП??? Шестерні під шрус однакові Знаю багато випадків, коли в лайнос ставили кпп від опеля, та знаю хлопа, якийй на бігблок аскони ставив лайносячу КПП - проблем в жодному випадку не було.
|
|
|
|
|
|