121
|
Главная / Электрика / Re: Горят задние габариты при включении зажигания
|
: 25-07-2021, 14:18:39
|
Горячие только на заведенном двигателе, если двигатель не заводить то не горячие. И на заведенном двигателе свет раза в два ярче. Установленный отдельно в бортовую сеть вольтметр простой китайский квадратный показывает нормальное напряжение, без всяких отклонений, как будто все нормально.
Тож подивыться на свій вольтметр - при заведоному двигуні - бортова напруга на 2 вольти більша, тож вони й гріються.
|
|
|
122
|
Главная / Электрика / Re: Горят задние габариты при включении зажигания
|
: 25-07-2021, 12:45:32
|
Точно! Це жабка (вмикач ламп гальмів - він трохи вище за саму педаль у байонетному кріпленні у кронштейні педалей)! Мережа ламп гальмів замикається тільки при ввімкненому запалюванні! Перевірте жабку чи не випала з гнізда взагалі. Потім знімиіть з неї роз'єм - якщо перестануть загоряться при ввімкненні запалення - то винувата жабка, можливо можна її полагодити, але краще замінити (підходить з лайноса та авео). До речі - габарити ніколи не гріються. Якщо задні ліхтарі гарячі - то горять у лампах нитки гальмів.
|
|
|
123
|
Главная / Электрика / Re: Горят задние габариты при включении зажигания
|
: 25-07-2021, 10:15:43
|
Здравствуйте. Месяц назад обзавелся кадетом, давно хотел и вот купил. Все было отлично, в принципе и сейчас отлично, за исключением появившейся неприятности. Несколько дней машина стояла в гараже, все было нормально. Вчера включаю зажигание, и загораются задние габариты. При выключении зажигания не светятся. Причем светятся только задние габариты, передние не светятся. Если завести машину, то при работающем двигателе задние габариты продолжают гореть, причем наружный корпус в районе габаритов чувствительно горячий на ощупь. На заглушенном двигателе не горячий. Выключатель габаритов и света при выключенном зажигании работает отлично, включаются и горят и подсветка салона и габариты все, и свет. Все работает. При работающем двигателе тоже. Если снять предохранители 1 и 2, габариты не горят никакие, если снять предохранитель 8, тоже не горят. Предохранители свою функцию выполняют. Я понимаю что это где то или замыкание или проводка коротит, хотелось бы узнать точнее куда и в каком районе смотреть и искать.
Скоріше за все коротить проводка під торпедо.Є мережа підсвітки перемикачів торпедо, що вмикається при включенній запалення - скоріше за все вона десь замикає на дріт задніх габаритів. Можливо десь пошкоджено ізоляцію, та затекла вода або десь придавлено жгут.
|
|
|
124
|
Главная / Ходовая, тормозная система / Re: Трусит морду
|
: 21-07-2021, 05:58:48
|
Самое интересное на следущий день всё нормально стало. И уже под вечер снова началось. Мне кажется перегрев по тормозной
Якщо б там був якийсь перегрів - диски б повело й так би залишилось. Короблєніе не може з'являтися й зникати час від часу. Скоріше за все кузов немає жорсткості - десь порвано метал.
|
|
|
126
|
Главная / Ходовая, тормозная система / Re: Трусит морду
|
: 19-07-2021, 22:00:11
|
Несколько дней проездил без тряски и вот снова в какойто момент начало трусить... В чём дело не понимаю уже.
Не хочеться говорити: "а я казав". Всі можливі причини читайте вище. Якщо потрібна допомога - дзвоніть.
|
|
|
128
|
Главная / Электрика / Re: Тема для быстрого решения вопросов. Флудильня.
|
: 17-07-2021, 18:38:24
|
Доброго дня шановні клубні. Кадет 13НБ, при перевірці АКБ на утечку при виключеному запалені, вияснив що утечка більше 500міліампер. Мультіметр ставив між знятою плюсовою клемою і + АКБ. Якщо зняти 15 запобіжник - утечка падає майже до нуля. Відключення споживачів які сидять на 15 запобіжнику результату не дало. Є підозра , що десь коротить проводка (КЗ). Так от питання де її найти цю КЗ. Може підкажете "злачні" міцся де глянути чи посмикати жгути?
У кадета немає "злачних" місць - я єксплуатую 2 кадети вже понад 10 років і багато інших лагодив, але таких місць не знайшов - це не таз. Зазвичай проблеми у тих місцях де щось наколхожено або підгоріло в наслідок недбалого відношення. Єдине що спадає на думку - десь стоїть вода і там є пробита ізоляція, чи пошкоджена ізоляція та біля цього місця багато іржи. Проводка кадета надзвичайно проста і не дуже прихована. Все передивитися та перевірити - візьмо щонайбільше один день.
|
|
|
130
|
Главная / Ходовая, тормозная система / Re: Трусит морду
|
: 16-07-2021, 21:34:23
|
Поменял на днях передние тормозные шланги и жидкость. Левая сторона меня давно смущала так как суппорт после торможения не сразу отходил. При. Замене выдавило немного закупорку из гавна. День катался вибрация так и осталась. В итоге срочно нужно было ехать в суммы. Туда ехал товарищ за рулём, обратно сел я и стал замечать что вибрации практически то и нету. В итоге по приезду домой и дальнейных разьездах по городу в течении дня вибрация полностью ушла. Я так думаю что тормоза стали равномерно правильно работать и притёрлись колодки после поездки и проблема ушла.
Вибачте, що зіпсую настрій, але притирання колодок такого ефекту не дасть. Так само, як і шмурдяк у циліндрі. Шмурдяк міг заважати прокачати нормально, але не відходити поршень від цього не міг! Думаю цей ефект від заміни колодок - почала робити інший відрізок на гальмівному циліндрі, та інший відрізок направляючих. Колодки трошки зітруться і почнеться знов. Треба було якщо міняли шланги та рідину - перебирати супорти! Доречі: на старих колодках феродо не до заліза було стерте?
|
|
|
131
|
Главная / Двигатель / Re: Болтается кронштейн натяжения генерато
|
: 15-07-2021, 19:04:08
|
А резьба та же? И как закрутить болт, нужно ли снимать кожух, ремень ГРМ? Сбоку сложно подойти.
Різьба та ж сама. Якщо зняти генератор закручувати зручніше. Бульше нічого не треба знімати. Можно навіть і не знімаючи генератор якщо є хороший інструмент та прямі руки.
|
|
|
135
|
Главная / Всё, что связано с автомобилем / Re: Січення проводки. Підкажіть
|
: 12-07-2021, 21:29:16
|
Дякую за відповідь! Плюсові на 2,5 кв точно буде краще, але не дуже хочеться дверну косу робити надто грубою. Я купив в Стаса всю проводку з дверними фішками. Але в проводці дроти тільки під цз з заводу. Тобто 5 дротів по 0,75кв. В дверних фішках місце під 14 пінів. Я хочу зробити наближено до заводу, тому накупував роз'ємів з потрібними пінами, повитягував ті піни і напакував в свої фішки. Тобто до проводів цз я ще додаю ел дзеркала і есп. Коса вийде жирна. З заводу гумової гофри в двері не йде, просто коса перемотана лавсановою ізолентою. Що цікаво, Стасова проводка 90 року, і вона в місцях згину в дверях ціла. В деяких місцях десь тріснула ізоляція але контакти цілі. Хоча дроти досить дубові. Для реставрації тої проводки я брав в чувака на олх нову проводку з Фуджікури. Якість добра, але досить дубові ті дроти, як і оригінал)) Думаю ще в нього замовити, і думаю якого січення... Якось так)
І мідь втрачає еластичність з часом і особливо ПВХ (ізоляція). Робіть на свій розсуд, але кращого за мій варіант не існує, я таким проводом робив гибкий багатожильний кабель для спецобладнання - не втрачає єластичності вже років 10. А от роз'єми ставити не раджу - у мене штатний астровський роз'єм у тридверці на штатній проводці кожної весни доводиться чистити - перестає працювати склопідьомник.
|
|
|
|
|
|