Зібрав докупи - білий дим валить.
Думаю, певне антифриз, не дотягнув голову. Спересердя розбираю все назад. Видивляюся прокладку, голову - та все ніби добре. Закручую все по новій з новою прокладкою і болтами. 25НМ+60гр+60гр+60гр+10
Зібрав, на всяк випадок зняв термостат, щоб не було завоздушення, завожу - знов білий дим.
Прогрів машину - димить не перестає, особливо ж на оборотах, але ж рівень в розширювальному бачку не міняється. Почав вже й нюхати - запаха антифризу немає. Я вже тут видивляюся - може масло.
Голову давав робити - варили, шліфували, міняли клапана, притирали, сальники ну і засухарювали. А я вже все решта - гідрокомпенсатори ставив, вали...
Я вже тут думаю - може сальники клапанів не поставили. Але ж направляючі клапанів можна сказати ідеальні, невже так би масло валило.
Як той раз зняв голову, всі свічки були мокрі і циліндри також, але ж мотор нормально працював на ХХ і не троїв. Якби антифриз - полюбому б затроїв і не могло у всі чотири попасти.
Буду завтра заглядати. Бо вже щось фантазії не хватає.
ПС. Що це за гвинтики - червоним обведені. Це як клапани з отвором посередині. Я провертав потрохи стартером мотор, коли збирав його, то з тих отворів порскало масло трошки. Я їх підтягнув як і інші болти. Може в цьому проблема?