Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
04-05-2024, 02:18:31
684137 Сообщений в 14296 Тем от 22254 Пользователей
Последний пользователь: MichealBuh
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Ремонт  |  Электрика  |  Чи можна переробити трамблер з 1,3 NB під котушку з Nexia або VW. 0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему. « предыдущая тема следующая тема »
Страниц: [1]
Автор Тема: Чи можна переробити трамблер з 1,3 NB під котушку з Nexia або VW.  (Прочитано 4015 раз)
smsach Автор темы


Карма: +8/-0
Сообщений: 232


Kadett 1,3 NB. Седан 5-ступка 1987 р. був...

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Львів

Регистрация: 17.10.2011


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« : 26-12-2015, 16:49:56 »

Є трамблер з 1,3 NB. На ньому полетів датчик Холла чи індуктивна катушка. Хто як називає. Значить нова вона стоїть більше 800 грн...  Маю пару трамблерів з VW і можна купити котушку з Nexia, яка трошки по розміру не така.

Думаю поексперементувати.  

1) Замінити блок з Фото 1 на Фольксовський. Для цього перекинути котушку з переривником з Фото 3 та 4 на Кадетовський трамб  Фото 1.
або
2) Підігнати котушку з Nexia (Фото 2) до розмірів трамблера Кадета. Чи точніше навпаки трамблер під котушку.


З п.2 питань менше. А от з  VW... Я так розумію там датчик Холла схожий на ВАЗовський. Питання таке -  В Опельовському два виходи з котушки (йдуть на комутатор), в з VW і ВАЗ йде три проводи. Хто знає куди який  (Фото 3)?

Всі фото з нету і форуму.


* IMG_7452.JPG (338.53 Кб, 1600x1200 - просмотрено 564 раз.)

* 243030768_1_644x461_datchik-hola-katushka-deu-neksiya-daewo-nexia-zaporozhe_rev002.jpg (37.85 Кб, 345x461 - просмотрено 1648 раз.)

* 44800_31.jpg (75.18 Кб, 717x431 - просмотрено 1910 раз.)

* 1609.jpg (91.89 Кб, 640x480 - просмотрено 1786 раз.)
Записан

Kadett 1,3 NB. Седан 5-ступка 1987 р.
Ford Galaxy 1.9 TDI 90 KWt 1997 р.
smsach Автор темы


Карма: +8/-0
Сообщений: 232


Kadett 1,3 NB. Седан 5-ступка 1987 р. був...

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Львів

Регистрация: 17.10.2011


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #1 : 26-12-2015, 16:52:12 »

Цікавить:
1) можливість переробки вищевказаними способами. Може хто робив. Фото +
2) Можливість перемотки котушки.

Схожі теми
http://www.kadett.in.ua/forum/index.php?topic=88473.0
http://www.kadett.in.ua/forum/index.php?topic=37614.0
Записан

Kadett 1,3 NB. Седан 5-ступка 1987 р.
Ford Galaxy 1.9 TDI 90 KWt 1997 р.
I-GOR


Карма: +43/-0
Сообщений: 4573


Kadett D 1,3N 1980г.в. карб PDSI-35 4.с.т. 3дв

Пол: Мужской
Возраст: 48
Из: Ukraine ,

Регистрация: 21.11.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #2 : 26-12-2015, 18:13:19 »

Справа в тому що в Кадеті датчиком служить котушка індуктивності,це як на мопедах Карпати,Мінск,а на Вольксах і вазах стоїть
Є трамблер з 1,3 NB. На ньому полетів датчик Холла чи індуктивна катушка. Хто як називає. Значить нова вона стоїть більше 800 грн...  Маю пару трамблерів з VW і можна купити котушку з Nexia, яка трошки по розміру не така.

Думаю поексперементувати. 

1) Замінити блок з Фото 1 на Фольксовський. Для цього перекинути котушку з переривником з Фото 3 та 4 на Кадетовський трамб  Фото 1.
або
2) Підігнати котушку з Nexia (Фото 2) до розмірів трамблера Кадета. Чи точніше навпаки трамблер під котушку.


З п.2 питань менше. А от з  VW... Я так розумію там датчик Холла схожий на ВАЗовський. Питання таке -  В Опельовському два виходи з котушки (йдуть на комутатор), в з VW і ВАЗ йде три проводи. Хто знає куди який  (Фото 3)?

Всі фото з нету і форуму.
Справа в тому що в Кадеті датчиком служить котушка індуктивності,це як на мопедах Карпати,Мінск,а на Вольксах і вазах стоїть датчик Хола. Датчики не взаємозамінні.
Записан

maxmyd
Виктор 0977233870 0661860105


Карма: +220/-0
Сообщений: 347


Номер авто:

Пол: Мужской
Возраст: 43
Из: Ukraine , Шумськ

Регистрация: 18.03.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

611
« Ответ #3 : 26-12-2015, 19:15:12 »

я дивлюсь що фольцвагеновський трамблер з вакуумом ,тобто підійде для карба .так взяти поставити його на кадет - виточити перехідну пластину ,купити комутатор від таврії ,і все буде працювати .
Записан

smsach Автор темы


Карма: +8/-0
Сообщений: 232


Kadett 1,3 NB. Седан 5-ступка 1987 р. був...

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Львів

Регистрация: 17.10.2011


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #4 : 26-12-2015, 19:25:10 »

я дивлюсь що фольцвагеновський трамблер з вакуумом ,тобто підійде для карба .так взяти поставити його на кадет - виточити перехідну пластину ,купити комутатор від таврії ,і все буде працювати .

У мене без вакууму. З МАП сенсором. Електронне випередження.
Записан

Kadett 1,3 NB. Седан 5-ступка 1987 р.
Ford Galaxy 1.9 TDI 90 KWt 1997 р.
smsach Автор темы


Карма: +8/-0
Сообщений: 232


Kadett 1,3 NB. Седан 5-ступка 1987 р. був...

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Львів

Регистрация: 17.10.2011


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #5 : 26-12-2015, 19:39:20 »

Справа в тому що в Кадеті датчиком служить котушка індуктивності,це як на мопедах Карпати,Мінск,а на Вольксах і вазах стоїть Справа в тому що в Кадеті датчиком служить котушка індуктивності,це як на мопедах Карпати,Мінск,а на Вольксах і вазах стоїть датчик Хола. Датчики не взаємозамінні.

Так датчик подає імпульс на комутатор, а той в свою чергу на котушку - далі на свічки через бігунок.   То в чому проблема зняти імпульс з датчика VW. Зробити як на малюнку нижче. Поставити датчик з VW + кільце з 4-ма виступами. На Фото 4 вище.  При проходженні виступу біля датчика буде йти імпульс на комутатор,  далі все як і має бути.  Чому так не можна зробити?


* Кадетт.jpg (66.77 Кб, 968x631 - просмотрено 565 раз.)
Записан

Kadett 1,3 NB. Седан 5-ступка 1987 р.
Ford Galaxy 1.9 TDI 90 KWt 1997 р.
I-GOR


Карма: +43/-0
Сообщений: 4573


Kadett D 1,3N 1980г.в. карб PDSI-35 4.с.т. 3дв

Пол: Мужской
Возраст: 48
Из: Ukraine ,

Регистрация: 21.11.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #6 : 26-12-2015, 21:04:28 »

Так датчик подає імпульс на комутатор, а той в свою чергу на котушку - далі на свічки через бігунок.   То в чому проблема зняти імпульс з датчика VW. Зробити як на малюнку нижче. Поставити датчик з VW + кільце з 4-ма виступами. На Фото 4 вище.  При проходженні виступу біля датчика буде йти імпульс на комутатор,  далі все як і має бути.  Чому так не можна зробити?
На датчик Хола потрібно якось подати живлення(катушці це не потрібно) і невідомо чи цей імпульс "зрозуміє" катушечний комутатор.
Записан

Кактус
Сергей
Модератор


Карма: +190/-9
Сообщений: 10864


Opel-kadett-karavan 1988г.

Пол: Мужской
Возраст: 54
Из:Одесса-мама

Регистрация: 15.04.2009


Активность за 30 дней
23%
Offline Offline

256276115
« Ответ #7 : 27-12-2015, 00:05:56 »

Датчик Холла и катушка индуктивности не взаимозаменяемые.
Записан

Opel-kadett-karavan 1988г. 13NB
vovka_berd


Карма: +54/-13
Сообщений: 2322


Пол: Мужской
Возраст: 50
Из: Ukraine , Харьков

Регистрация: 29.04.2008


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

81519924
« Ответ #8 : 27-12-2015, 06:04:13 »

Є трамблер з 1,3 NB. На ньому полетів датчик Холла чи індуктивна катушка. Хто як називає. Значить нова вона стоїть більше 800 грн...  Маю пару трамблерів з VW і можна купити котушку з Nexia, яка трошки по розміру не така.

Думаю поексперементувати.  

1) Замінити блок з Фото 1 на Фольксовський. Для цього перекинути котушку з переривником з Фото 3 та 4 на Кадетовський трамб  Фото 1.
або
2) Підігнати котушку з Nexia (Фото 2) до розмірів трамблера Кадета. Чи точніше навпаки трамблер під котушку.


З п.2 питань менше. А от з  VW... Я так розумію там датчик Холла схожий на ВАЗовський. Питання таке -  В Опельовському два виходи з котушки (йдуть на комутатор), в з VW і ВАЗ йде три проводи. Хто знає куди який  (Фото 3)?

Всі фото з нету і форуму.
Можу подарити робочу котушку на ваш трамбльор
Записан

первый: был - 13NB -  стал Х13YT сж14, хетч 5 ездим уже 100тык

новый, был - 13NB -  будет свсж Х13YZ сж29, VVT, DKZ-статическая раздача (в процессе), хэтч 3

оба  с СЕКУ и электронным дозированием пропана
Igor_


Карма: +41/-0
Сообщений: 3194


Белая стружилка "Проект 13"

Пол: Мужской
Возраст: 35
Из: Ukraine , Рiдне мicто в окупацiї

Регистрация: 25.08.2009


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #9 : 27-12-2015, 08:49:53 »

Для датчика Холла нужен другой коммутатор.
Записан

Страниц: [1]
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Ремонт  |  Электрика  |  Чи можна переробити трамблер з 1,3 NB під котушку з Nexia або VW. « предыдущая тема следующая тема »
    Перейти в: