Так сталося, порвався ремінь. Буває.
Пару рокерів замінив, новий ремінь, запуск з хлопками, виявися клапан ще на додачу. Підозра на клапан була, був встановлений 'підсилений' рокер (до мого ремонту). Ну раз голову знімати , то як кажуть 'понєслась'
.
Були замінені, вкладиші шатунів, розпвал (взяв у трохи кращому стані), клапана, сальники клапанів, кільця, гідрокомпенсатори, прокладка (два отвори), нова шестерня колінвалу(від бензинового 1.
, масло, фільтри. На голові тріщин міжседельних не було, були подряпини дрібні, їх шліфовкою усунув (погано, що не поміряв висоту голови, мож там вже все було). Виявилось, що встановлені розпилювачі форсунок, як мені озвучили пізніше, від трактора невідомого. Зібрано, пуск, все відносно норм, але при старті білий дим десь на протязі до 1 хв., десь через 1тис.км. помітив, що з під прокладки йде антифриз і тече паливна (бувало раз на сотню км. були ривки). При холодному старті йшли гази в бачок розширення (перевіряв гумовим нацюцюрником
) Вирішив завести в дизель-сервіс, щоб перебрали паливний насос (або з двох одного толкового зібрали, мав ще один), заодно нові розпилювачі поставити і голову підтягнути.
Після дизель-сервіса, перестав текти паливний насос, на деякий момент не було течі з під прокладки голови, не йшли гази в бачок розширення , по форсункам змін не відчув, можливо навіть погіршилось.
Подальша експлуатація (після ремонту паливної і заміни форсунок) показала збільшену витрату пального і білий дим при пуску. Сьогодні помітив, що знов протікає прокладка в тому ж місці і на форсунці видно рідину (форсунка над місцем де виявлено рідину біля прокладки голови).
Підкажіть, як вирішити з білим димом і антифризом з під голови?