круто,в мене получилось дороже що правда два роки тому робив,і грм в мене дороже коштує (х20хев) але ані коліна не шліфував,корінні вкладиші не чіпав,не гільзував і поршня не купував,решту робіт проводив сам окрім "плоскості" вийшло 1200злотих на тамтой час дороже б/у двигуна і рівновартість 400$ в цю ціну враховано також і масло фільтра і нова ОЖ і півтора тижня роботи (все розібрано вичешено вимито кожен болтік кожну гаєчку+поїздити позвозити запчастини все зложити і обкатати
чому у Вас на україні запчастини дешевші як їх возять з польщі де є за пів даром?ЯК?
PS,а помпа як окажется не добра в трасі київ москва зимою в мінис 20? будеш міняти?вже як вистарчає на гільзування то не розумію смислу не замінити дуже важливу частину двигуна
чи перетянуті болти до головки також не варто міняти бо вони ще добрі?
не обіжайся але я хочу зрозуміти політику ремонту двигуна,на це є свої придлоги які вкажу пізніше
Не все з Польщі возять ,там як правило нове дорожче як в нас, туди воно йде з Європи і в євро, до нас возять Турция, Китай, ОАЕ, а ще пакувальники, тобто пачка іменита деталь гоуно, або наоборот, пачка невідома, деталь з конвеєра вибракована, так що в Польщі не все задурно дають, але варіанти є.