241
|
Главная / Бортовой журнал / Re: Безпроблемний Кадет Д 1980.+ електровело.
|
: 17-03-2020, 09:07:29
|
Добре, що все добре. Навіть компи глючать, що ж за людей говорить. Колись сину стало було погано й я спішив в аптеку, то перерізав дорогу жигулю, не замітивши його, що він аж на тротуар вискочив, щоб в мене не вдарити. Можливо щось і говорив в мій адрес заслужено, бо я погнав далі. Людський фактор.
|
|
|
242
|
Главная / Бортовой журнал / Re: Zafirka-1999
|
: 26-02-2020, 20:34:22
|
Ніяк щось не получаэться це все вкладать, бо ж їде. РХХ перебирав, а ось ДПДЗ ні, але ж і помилку ніяку по ньому не показує. То я тільки підозріваю. Бо в опель сканері якісь повишені показники від стандартних Сьогодні з обіду пішов дощ, і вже й на бензині навіть перестало тримати ХХ. Вранці якось спадають обороти з затримкою, вночі падав дощ, але вранці ХХ нормально тримало. Або десь вода попадає всередину, або проводка... За посилання дякую, гляну.
|
|
|
243
|
Главная / Бортовой журнал / Re: Zafirka-1999
|
: 25-02-2020, 15:17:35
|
На кадеті в мене МПСЗ стоїть, то там нема проблем з газом. А ось тут щось не так. Можливо ДПДЗ треба хоча б десь взять підкинути, бо показники на ХХ зовсім не такі, які б мали бути ніби. ХХ то тримає, але ось вичитав, що показник ДПДЗ діє на кут запалювання і він по умовчанню по показниках, і не калібрується.
|
|
|
244
|
Главная / Электрика / Re: чем заменить катушку
|
: 23-02-2020, 20:02:45
|
та можна й вазовську. В залежності від того, яке запалення - безконтактний на холі, таку ж від ваза, контактний - таку ж від ваза, ну і тиристорно конденсаторне, то кажись від волги є така раптом.
|
|
|
246
|
Главная / Бортовой журнал / Re: Zafirka-1999
|
: 20-02-2020, 22:50:30
|
Позавчора заїхав забрать кохану з магазину і на стоянці легенько заднім ходом виїжджаю, по гальмах а педалька впала на підлогу. Я під машину, а там струмокв районі моторного щита. Там же добиратися, це щось з чимось.Вобщем потиху з ручником добрався додому. Це не то, що в кадеті - роздільні контури. Тут щось не замітив, щоб спрацьовувала пара коліс. На другий день договорився з товаришем за бокс з ямою. Прийшлось знять АКБ, її підставку, блок реле над АБС. А дальше хто ж його зна з якої трубки. Ну методом дидукції оприділили, що якась задня. Дістали одну - оказалось не та, , ну то й другу витягнули. Ох не проста це задача - залізні гнуті трубки між проводами й шлангами тягати. Поїхав на наш авторинок - за пару хвилин мені склепали мідні трубки з штуцерами і я назад в бокс. Грався, вигинав, вкладав в усі кріплення, правда не всюди міг руками дістати. Старався вкласти їх так, щоб вони не торкалися до кузова, та інших прибамбасів. Ніби получилось. Давай прокачувати - знову погнало - вже з передньої - причина - використання метода дедукції ну і само собою роки беруть своє разом кислотним середовищем. Звязалися з продавцем трубок - сказав пів годинки ще побуде. Взяв в товариша фіата і махом на ринок. Передні трубки я вже перекушував, бо й не знаю, як можна б їх було інакше дістати. Розміри трубок задніх вже й забув, а для передніх - 190см для правого і 110см для лівого. Знявши передні колеса, був приємно здивований - нові диски і колодки. Сірієць, що продавав машину, казав, що міняли колодки, як робили тюф в тому році. А тут ще й диски нові. Правда на задні не глянув, якось не до цього було. Хоча передні головніші. Прокачали, випробували на мокрій дорозі - все як положено, АБС також спрацьовує. Під днищем також б здалося поміняти, бо сліди корозії серйозні. Ну там буде легше. Дасть Бог може чуть пізніше і це вкладу. Всього - Задні трубки вийшли - 315грн, передні трубки - 385грн, ДОТ4 - 1,5 л - 220грн, 600грн за те що займав бокс в гаражі півтора дня, пив каву ну і допомогу. Бо одному я й не знаю, як це зробити. Ну й подякував Богу, що це не трапилося десь в інших несприятливих обставинах на швидкості, чи ще за кордоном на автобанах.
|
|
|
248
|
Главная / Бортовой журнал / Re: Zafirka-1999
|
: 14-02-2020, 10:10:55
|
Ось це по машині - комплектація по він коду Комплектация автомобиля: Марка: Opel Модель: ASTRA-G + ZAFIRA-A (1998 - 2010) Страна: Для германии Двигатель: 16 бензиновый двигатель Трансмиссия: Трансмиссия ручного управления,5-скоростная,sporty № кузова: X298267 № двигателя: 02KK1388 Регулятор сиденья, механический, 2-ходовой, вертикальный, водитель Для боковой подушки безопасности,л/с Для боковой подушки безопасности,п/с Наружная отделка,black out Аккумуляторная батарея,55ah Передние и задние дисковые тормоза Abs Интерьер-черный Краска наружного покрытия,см. список красок в предисловии каталога моделей Левосторонний привод Выбросы газов,3-канальный каталитический нейтрализатор,вариант 2 Покрытие,напольное внутреннее,стандартное Генератор,100амп. Стекло,боковое окно,заднее,затемненное Решетка,радиатор,хромированный профиль Кондиционер воздуха Отделка,матерчатая,s/lux,вариант 2 Дверной замок,с дистанционным управлением Держатель верха Крышка,корпус зеркала,р/р,окрашенная Зеркало,с электроприводом и обогревом,п/с-л/с Dinks Окна с электрическим приводом Сетка грузового отделения Для откидного переднего сидения,п/с Подголовник,задний,матерчатый,центральный Задний коврик грузового пола Приспособление для хранения,переднее сидение,пассажира Используется с хромированными внутренними дверными ручками Подлокотник, переднее сиденье, водитель Подлокотник,задний,центральный Розетка,электрические принадлежности(12в) Оборудование,европейский союз Передняя противотуманная фара Прибор,конв.,тахометр Для регулятора радио на рулевом колесе Оборудование,грузовое Дополнительные детали,установка радиоприемника Оборудование,jewel Надпись,beauty Табличка,elegance Отделочная панель,внутренняя,s/lux,вариант 2 Передаточное число главной передачи 4.19 Радиоприемник,cdr 500 Для подушки безопасности водителя Для подушки безопасности пассажира Подголовник,задний,матерчатый,сплошной Подголовник,передний,матерчатый,сплошной Для регулируемой рулевой колонки Громкоговоритель,8 bose Рулевое управление с усилителем, непеременный шаг Переднее сидение,регулируемая спинка Рулевое колесо,кожа Колесо и шина,запасные Шины,195/65 r 15-91h Крышка,в сборе,багажная Отделка интерьера кузова-черная Колесо,дорожное,алюминиевое,6 спиц,6jx15
|
|
|
249
|
Главная / Бортовой журнал / Re: Zafirka-1999
|
: 13-02-2020, 23:06:01
|
На вид всі свічки класні, ніде слідів пробою не бачив. Ну і нарешті - в мене ж є в машині мозги. І по сигналу з датчика детонації мало б показати пропуски запалення на одному з циліндрів - конкретно. А мозги мовчать. От і кидалися різні думки на цю тему. Якби був підсос в впускному колекторі - обороти б навпаки росли і до того ж суміш була б бідна. А сканер показує - на ХХ завжди багата. Я вже й мап сенсор підкидав. Благо в мене в кадеті на мпсз якраз такий самий по параметрам. А воно все так само., значить на він. Вобщем різні думки в голові були за цей час. Завтра побачу, як воно буде на ходу. Бо це ж на гарячому тримало нормально, а як буде на холодному? Чи буде так само смикатися при оборотах до 2х тис. на розгоні. Чи буде нормальне гальмування двигуном без смикання і відключення газу. Запасаюсь терпінням. ПС. На днях якраз дивився відео Наіля Порошина, де він настраював ХХ на машині. То ніяк не настраювалось, поки не повикручував свічки і не повідстраював зазори в них. Ось я про це й задумався.
|
|
|
250
|
Главная / Бортовой журнал / Re: Zafirka-1999
|
: 13-02-2020, 20:14:43
|
Можливо якась небезпека в цьому є, але я знаю, що головне ходити правильно перед Богом, а це вже як получиться. Як написано в Біблії - марно вартує сторожа, якщо Бог не сторожить. Замучило мене вже нетримання холостого. На газу взагалі. І от сьогодні зичив в знайомого від зафіри модуль, а він оказується не підходить від 1,8 до мого 1,6. Але я все таки повикручував свічки, зробив в них трошки менший зазор. Вони двухконтактні. NGK BKR5EK поставив назад свій модуль... і сталося чудо. Тримає ХХ, а на газу майже глохло, але тримало. Тоді підключив ноут і зробив по новій калібровку газу. Стало чітко тримати ХХ на газу, навіть з включеними фарами, пічкою на всю... Тепер треба карти на газу прокатати і підстроїти. Ну це вже діло техніки. Раніше ще бувало - все таки інколи глохло й на бензин на ХХі. Думаю або справді свічки, або РХХ підклинює. Може справді свічки поміняти. Що таке свчка - дротик в ізоляції. Ну ще можливо всередині є резистор, от не поміряв тестером. Головне що вже є якийсь результат. Свічки з сажою трохи, ну то це вже відкалібрую, щоб не багатило суміш на газу. На фото мій модуль.
|
|
|
252
|
Главная / Бортовой журнал / Re: Zafirka-1999
|
: 05-02-2020, 00:11:54
|
Поки не можу зрозуміти - чому коли сира дощова погода - обороти падають потихеньку, коли скинути газ? Чи це ДПДЗ, хоча треба буде глянути, якось вчора не до цього було? Ну і треба буде газ перестраювати. Опель сканер показав - що на бензині лямбда справно відпрацьовує на ходу, а на газу постійно багатить суміш. Опель сканер з графіками більш інформативно в порівнянні з опкомом в розгляді показників двигуна в онлайні. Ще й посилки з Китаю застряли. Вже два тижні не висилають. Заказував блютуз модуль і FTDI232, бо на пеелці щось дуже часто втрачає звязок з нетбуком, коли пробую зєднуватися з газовими мозгами.
|
|
|
253
|
Главная / Бортовой журнал / Re: Тяжёлая судьба чистокровного немца.
|
: 01-02-2020, 18:23:55
|
Можливо в модулі всередині обрив від комутаторів до катушок, або +12 до катушок.. Тому й не прозвониш по розєму і працювати не буде. Тут тільки розборка. Колись свій десяточний розбирав. Паяв, трохи попрацював, а потім і один комутатор в ньому накрився. То купив два комутатори і одну двойну катушку, то й забув, що таке модуль.
|
|
|
254
|
Главная / Бортовой журнал / Re: Zafirka-1999
|
: 30-01-2020, 17:00:21
|
Поміняв сьогодні нарешті масло й фільтр. Я вже 5, 5 тис км проїхав. Хай буде тут. Ось ще що в сервісній книжці знайшов. В січні 2017 було на одометрі - 105 тис. Масло порадив товариш, що його продає. Каже сам на такому на газу їздить. Побачу, як буде.
|
|
|
255
|
Главная / Смешные картинки / Re: Несмешная картина
|
: 29-01-2020, 23:28:40
|
Сьогодні також вранці сніжок і плюсова температура. Ніби ж не слизько. А по дорозі до роботи с права маршрутка на мене боком сунулась. Слава Богу на доїхала до мене, зупинилася все ж таки, хоч і боком.
|
|
|
|
|
|