Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
10-05-2024, 01:41:24
684146 Сообщений в 14297 Тем от 22259 Пользователей
Последний пользователь: viktoriamelnyk
Google Искать через Google на этом сайте animedk.net
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Ремонт  |  Двигатель  |  Не можу запустити двигун C14NZ 0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему. « предыдущая тема следующая тема »
Страниц: [1]
Автор Тема: Не можу запустити двигун C14NZ  (Прочитано 2129 раз)
slavik91 Автор темы


Карма: +2/-0
Сообщений: 30


Номер авто:

Пол: Мужской
Возраст: 37
Из: Ukraine , Львів

Регистрация: 09.03.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« : 16-02-2016, 19:43:39 »

Доброго вечора.
Вже ииждень не можу запустити мотор, що я тільки вже не провіряв.

Сталося все з того, що пробилася прокладка ГБЦ між 3 та 4 циліндрами. Причому дотягнув на двох циліндрах в гараж (не далеко).
Купив прокладку, почистив блок, затягнув головку димометричним ключем приблизно 8.2 кг. Все зібрав а вона не запускається. Боюсь з ремнем ГРМ промахнувся. Але я виставляв шківи по міткам, 1 поршень був в верхній мертві точці, під клапснною кришкою в цей момент жодний клапан не нажатий, бігунок стоїть на 1 провід. Іскра є, мровіряв знявши трамбльор і прокручував в ручну при включиному запаленні. В цейже момент з форсунки йде бензин. Ще одне, мій компресометр поламали і він показує приблизно 6-7 в кожному циліндрі. Я думаю і при такій компресії повинен бувби завестися чи не так?

Можливо хтось мені щось підскаже.  Принаймі порадою, ато в мене вже волосся сивіє.
 Нужна помощь!
Записан
slavik91 Автор темы


Карма: +2/-0
Сообщений: 30


Номер авто:

Пол: Мужской
Возраст: 37
Из: Ukraine , Львів

Регистрация: 09.03.2012


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #1 : 19-02-2016, 23:08:47 »

Доброї ночі.

Завів. Опель- Рулезз!!
 Можливо хтось теж стикнеться з подібним питанням.  вжжжжжж...
Апитання було всеж таки в компресії, яку спричинили гідро компенсатори. Наскільки я зрозумів то вони просто за високо піднялися, і тим спричинили мінімальне натискання по клапанах.

Вилікував все з підтримки кращого друга, який приїхав на допомогу.  Пиво Ми покатали її на шнурку по вулицям під 30 км/год на 3 передачі. Гідро компенсатори прокачалися в робочи положення і машина ожила.

Записан
Black_Shaman
Игорь


Карма: +32/-2
Сообщений: 3558


Номер авто:

OKE 1.3S -> OKE 2.0 GSI->OKE 1.3S+OKD 16N

Пол: Мужской
Возраст: 38
Из: Ukraine , Черновцы

Регистрация: 25.03.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

206347386 0509287687
« Ответ #2 : 19-02-2016, 23:27:28 »

та ну...
Записан

leon
ДМИТРИЙ


Карма: +10/-0
Сообщений: 580

Седан 1.3nb-1987г.

Пол: Мужской
Из: Ukraine , Лебедин

Регистрация: 18.09.2013


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

« Ответ #3 : 20-02-2016, 09:15:27 »

та ну...
А вдруг ,клапана приоткрыты ,от того слабая компресия
Записан
Black_Shaman
Игорь


Карма: +32/-2
Сообщений: 3558


Номер авто:

OKE 1.3S -> OKE 2.0 GSI->OKE 1.3S+OKD 16N

Пол: Мужской
Возраст: 38
Из: Ukraine , Черновцы

Регистрация: 25.03.2010


Активность за 30 дней
0%
Offline Offline

206347386 0509287687
« Ответ #4 : 20-02-2016, 12:17:34 »

А вдруг ,клапана приоткрыты ,от того слабая компресия
приоткрыты од чего? Или их погнуло или ремень не на метках.
Записан

Страниц: [1]
Украинский Кадетт Клуб  |  Главная  |  Ремонт  |  Двигатель  |  Не можу запустити двигун C14NZ « предыдущая тема следующая тема »
    Перейти в: