а у нас теперь и в населенных пунктах включать надо,причем круглый год.Раша одним словом.
не раз говорив і ще раз повторю "я за влючені фари" плюсів тут багато,можна легше оприділити де зустрічна машинка при обгоні і взагалі ТЗ більш замітніший і я протів 100% тоніровки і колхозоксенона в рефльоних фарах
так закони в нас приняли майже як забугром ну нам до забугоря ще дуже далеко
буквально на днях 3 мужиків підвозив в польшу так вони були в ахуїь як зроблена розвязка на дорозі при поворотах чи розворотах додатковий ряд+знак,пішеходний перехід освітлений+мригаючий маячок,а не в нас зза куща вийде пішеход бо тіпа він на "пероході"головніший і не вкл мозги що його тоже взагалі невидно,а машин не ібе а давить ізза того багато простих людей сидить по тюрмах,бо пішеход"земля йому пухом"думав що він головніший
кароче по тим же статистикам вкл. світло помагає,но багато тоже залежить від такого фактора як водій:швидкість,уміння передбачити ситуацію,НАРОД/ОДНОКЛУБНИКИ мої ,я їжджу багато дуже багато,хто мене знає то більшість польша і меншість по україні,це зовсім два різних "світи" у нас панти,хамство,які права були такі і купив,тоніровка по кругу і сцука не баче де їде,чуток дальше в тій зе засраній польщі(остатньо Мама згадувало про цей народ і як вони бідні їздили на україну скуплятись навіть по яйця бо жерти немали що)за тоніровку і колхозо ксенон куча проблем
ще раз повторю я за їзду з включеними фарами,багатьом це життя врятувало
як хтось вміє хукати на ютубі то мужики яких я віз скидували з своїх айфонів фільмики в нет бо місця на блатних айфонах бракувало,канєшно признаюсь,нарушав і то серйозно нарушав!лешень би наші встигли на поїзд з варшави на бидгощ,да і люблю я тапку притиснути,каюсь сам нарушаю і других вчу щоб такого неробили;)