Приїхав трамблер від БСЗ б/у
катушку,комутатор та розєм до нього(купував на zp.ua)
І якщо з "новйом" все зрозуміло то трамб викликав певне занепокоєння.Такий собі "кіт у мішку" та й ще й без вакуум коректора,кришки та бігунка. Турбував осьовий люфт (як виявилось - то є норма)
Вирішив всетаки провести йому ревізію. Та от мануалу по ньому не надибав. Довелося провести розвідку боєм.
Процес розборки не зафіксував на фото а от вже збірку зафільмував. Можливо комусь знадобиться.
Отже
Основа основ,вже відмита,відчищена та з новою змазкою :
на неї встановлюємо та фіксуємо центробіжні грузики :
Ось так виглядає вал на якому стоїть рухома площадка з датчиком Холла та бігунок
Між валом та основою є шайбочка,що компенсує тертя (такий собі підшипничок) :
Встановлюємо вал та ставимо на місце пружинки. Різні, так йде з заводу.Одна м'якша,друга жорсткіша.
Закручуємо гвинтик валу :
Всановлюємо захисну кришку :
Васне її орієнтація у трамблері :
Встановлюємо на рухому площадку із датчиком Холла шайбочку :
Встановлюємо рухому площадку з датчиком Холла та роз'єм :
Фіксуємо роз'єм пластиковим "цвяшком" :
Ще одна шайбочка :
Та стопорне кільце :
І ще одне (на нього буде спиратись диск ) :
Всановлюємо кришку що захищае проводку датчика Холла :
Наносимо змазку на гвинт що з'єднує вал бігунка з основним валом та закриваємо захисним корком :
Встановлюємо диск :
Та фіксуємо його ще одним стопорним кільцем та шпонкою (шпонка була благополучно просрата ще під час її вибивання, тому пізніше буде підібраний штифт та заінстальований на її місце,фото згодом):
Ставимо на місце стопорне кільце основного валу :
Ну ось, власне трамблер зібраний. Лишилось дещо видозмінити вакуум від контактного трамблера та всановити на місце.
Бігунок та кришка розподільника підходять від трамблера з контактною системою.
Маю надію мій пост зміг комусь зекономити час та нерви ))))